Dagelijks toch zo ondertussen als ik cossen terug lees.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Een nieuw contact weer?
Of een van de vorige keren?
ja die ook, en ze kijkt er ook zo bij he...pffff heeft ze een missie dat ze niet mag janken? hahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je even naar Mo in die gele hangstoel kijken, dan valt het weer reuze mee daarna.
HALLO BEN IK IN BEELD?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef Coos het volgende:
Maar heeft Sevio ook nieuws zoals de ramp in Japan verteld???
De strijd in Libië of zou Servio niet weten dat daar iets aan de hand is.
Die jongen is tenslotte zo vol van zichzelf.
Nu weer gelul over netjes eten.... ging toch alleen over 'de breuk' en spullen en dingen die geregeld moesten worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef chufi het volgende:
Jo verrraad weer ff een contact met MamaJo......
Coos!quote:
Ga met je mee Ruudje. Slaap lekker voor jou en de nachtstreamersquote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet er weg van. Veel plezier nog . Buonanotte
slaap lekker , ruudquote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet er weg van. Veel plezier nog . Buonanotte
Nou vooruit!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo ... zij.. Ik ben toch zielig, maar ik huil nog niet
[ afbeelding ]
Toen de redactie van BB3 de bewoners beelden liet zien van de aanslag op de Twin Towers, dachten een paar para lampies dat dit in scene was gezet om ze te mindfucken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef Coos het volgende:
Maar heeft Sevio ook nieuws zoals de ramp in Japan verteld???
De strijd in Libië of zou Servio niet weten dat daar iets aan de hand is.
Die jongen is tenslotte zo vol van zichzelf.
Denk het niet, die heb al genoeg poen in haar kluis.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
sjer moet nu lunch brengen naar karim ?
ik zag ook vanavond pas die tic met d'r mond.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die ook, en ze kijkt er ook zo bij he...pffff heeft ze een missie dat ze niet mag janken? hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |