Vals Loeder is het. Meeste contact met thuis op Jo na. en dan nog klagen .quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: En liep me vent met de halve kluis naar buiten
Geldwolf
Kan. Maar het lijkt wel een breuk met BB's. En volgens mij zouden ook deze bewoners in afzondering van de buitenwereld leven. Servio zit dicht bij de grens en stapt er, naar mijn mening, over heen. Een opbeurende brief na een zware opdracht prima. Maar geen details over buiten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is jouw voorkeur dat RLS'en zoveel mogelijk op BB1 lijken misschien. Maar het is echt geen wet van meden en perzen dat je maanden in afzondering moet leven.
Ik vind een beetje inmenging af en toe juist wel leuk.
Net zoals brieven van thuis. Wel met mate, want anders is het effect weg, maar ik vind dat wel mooie TV.
mag die niet zeggen he.....grrrrrrrrrrrrrrr zeg ut gewoon, dan mieteren ze je er ook meteen uitquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Wanneer gaat Servio vertellen dat er geen hond kijkt naar dit programma?
Ze is Flip even vergeten.quote:
Het woordje soap zegt eigenlijk al genoeg, de bewoners weten in grote lijnen wat er komen gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is jouw voorkeur dat RLS'en zoveel mogelijk op BB1 lijken misschien. Maar het is echt geen wet van meden en perzen dat je maanden in afzondering moet leven.
Hij mag er niks over zegge!!! Zegt hij net op dat grappige Servio toontje.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar hij kan ze toch allerlei tips geven en zeggen wat er over ze gezegd wordt enzo?
En geheim Karim doorbrieven?
Had dat dan desnoods gedaan als alle geheimen uit het spel waren
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: En liep me vent met de halve kluis naar buiten
Geldwolf
Wat zou "De Stem" anders willen doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
mag die niet zeggen he.....grrrrrrrrrrrrrrr zeg ut gewoon, dan mieteren ze je er ook meteen uit
En zij met de droom BN-er te worden stappen meteen vrijwillig op, win-win jeweetwelquote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
mag die niet zeggen he.....grrrrrrrrrrrrrrr zeg ut gewoon, dan mieteren ze je er ook meteen uit
Willem!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef willem67 het volgende:
[..]
Het woordje soap zegt eigenlijk al genoeg, de bewoners weten in grote lijnen wat er komen gaat.
Regie zet lijnen uit en van de bewoners wordt verwacht dit op een zo goed mogelijke manier te acteren.
Heel toevallig dat bv Gerard vandaag een heel verhaal verteld over kakkerlakken op de boot, en zo zijn er tal van voorbeelden waarin de lijnen al duidelijk zijn uitgezet.
ja daarom. maar stervio wil er niet meer uit , is veel te blij met al die aandacht.dat had ie vast niet in NLquote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef bb2 het volgende:
[..]
Wat zou "De Stem" anders willen doen?
Sanctie?
Eruit?
Oeeeeeeeehhhh!!!!
En dat mede-cola-drinkertje van Alexquote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Noelle06 het volgende:
Ben benieuwd naar de Fokkers die naar de live show zijn geweest
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Roguee het volgende:
Lau: heb je moniek en mij nog zien koken?
Nee die jongen kijkt niet 24/7 en dan moet je wel erg goed opletten he.
Die dus ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat mede-cola-drinkertje van Alex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |