quote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen nog veel SSTplezier en voor straks slaap lekker
Truste Heksjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
Sowieso, ze kruipt bijna in hem.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Jo zei net al dat Servio naast haar mocht slapen. Dan kan ze 'm lekker uithoren.
dag heksjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
Valt me mee dat ze niet vergeet haar mobieltje in de kvdw te laten liggenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Jo zegt dat Servio wel bij haar mag slapen. Om info. uit buitenwereld los te krijgen
datquote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Jo zei net al dat Servio naast haar mocht slapen. Dan kan ze 'm lekker uithoren.
Ja, hoe voorspelbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
kan ze lip lezen...hij heeft er niet voor niets een extra dosis botox in laten spuitenquote:
De beelden liegen nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef ToughLove het volgende:
Servio moet Monique helemaal niet, dat zie je. Gaat ook helemaal niet op haar in.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Jo gaat vragen of het de kijkers al is opgevallen dat haar bovenlip met de week groeit ook denk ik.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Stability het volgende:
[..]
kan ze lip lezen...hij heeft er niet voor niets een extra dosis botox in laten spuiten
Idd. net als Sofia die in de uitzending toen zei dat ze diegene die haar genaaid had nog wel eens erop aan zal spreken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef ToughLove het volgende:
Servio moet Monique helemaal niet, dat zie je. Gaat ook helemaal niet op haar in.
Ik zit er op te hopen en te wachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Wanneer gaat Servio vertellen dat er geen hond kijkt naar dit programma?
En die handen weer bij dat gezicht. Bahquote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: En liep me vent met de halve kluis naar buiten
Geldwolf
Da's het enige dat ie NIET mag zeggen van de redactie denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Wanneer gaat Servio vertellen dat er geen hond kijkt naar dit programma?
Lol, een grotere drama-queen dan hijzelf kan hij niet handelen nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef ToughLove het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |