nee joh ! hamstertjes zijn liefquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
aub niet verwarren met mijn hamstertje he
Die keuze zag je toen hij maakte om niet de kakkerlakken te eten. Hij wist toen al dat het goed zat.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vertrouwt er volledig op dat ie terug komt
Gelukkig maar.
Dát gaat hij zeker weten doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat de redactie dit heeft kunnen doen.
Wat een ontzettend domme zet. Hij kan iedereen tips geven over wat ze wel of niet moeten doen, wat de kijkers wel of niet leuk vinden, ze stiekem dingen hinten over het geheim van Karim (of gewoon even microfoon afdekken en bij Jo in d'r oor fluisteren) etc.
Het is jouw voorkeur dat RLS'en zoveel mogelijk op BB1 lijken misschien. Maar het is echt geen wet van meden en perzen dat je maanden in afzondering moet leven.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt belachelijk. Dit heeft helemaal niks meer met RLS te maken. Het is juist de ervaring dat je maanden in afzondering leeft. Deze ervaring wordt zomaar even helemaal verknalt. Als bewoners zou ik hier echt enorm pissed off over zijn dat deze ego trippende nicht dit even komt vergallen.
Precies, zou er een eind aan gebreid worden dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat de redactie dit heeft kunnen doen.
Wat een ontzettend domme zet. Hij kan iedereen tips geven over wat ze wel of niet moeten doen, wat de kijkers wel of niet leuk vinden, ze stiekem dingen hinten over het geheim van Karim (of gewoon even microfoon afdekken en bij Jo in d'r oor fluisteren) etc.
Een hamster is idd absoluut geen cavia.quote:
Hamstertjes piepen niet irritantquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
aub niet verwarren met mijn hamstertje he
Al een paar dagen is Gerard wat timide.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Gerard heeft wel een droeve blik in de ogen zeg.
denkt aan Karimquote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Gerard heeft wel een droeve blik in de ogen zeg.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hamstertjes piepen niet irritant
daar ging het ook niet over ..ik heb zelf altijd hamsters gehad vroegerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef bb2 het volgende:
[..]
Een hamster is idd absoluut geen cavia.
Cavia's zijn groepsdieren, hamsters niet.
True, maar hij kan ze toch allerlei tips geven en zeggen wat er over ze gezegd wordt enzo?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is jouw voorkeur dat RLS'en zoveel mogelijk op BB1 lijken misschien. Maar het is echt geen wet van meden en perzen dat je maanden in afzondering moet leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |