Doe eerst nog maar één keer een knetterlamme Servio, in volle glorie als valse stokerige nicht.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Niki.P het volgende:
Het enige leuke van dat Servio terug is, dat hij zich lekker veel verspreekt over de beelden
Hopelijk morgen met alcohol er in nog veel meer!! (al hoop ik dat Karim morgen gewoon terug komt)
Of ze vind haar haren lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef markvanrinsum het volgende:
HEEFT LAURA VANAVOND NIET GEGETEN ? ZE ZIT IEDERE KEER MET HAAR HAAR IN DE MOND
Ik snap ook echt niet dat de redactie dit heeft kunnen doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt belachelijk. Dit heeft helemaal niks meer met RLS te maken. Het is juist de ervaring dat je maanden in afzondering leeft. Deze ervaring wordt zomaar even helemaal verknalt. Als bewoners zou ik hier echt enorm pissed off over zijn dat deze ego trippende nicht dit even komt vergallen.
Week van de nieuwe geheimen...quote:We gaan gewoon opnieuw beginnen
14 april om 23.28
Servio's komst zorgt voor nieuwe ideeën.
Nu Servio weer terug in huis is, willen de bewoners opnieuw beginnen. Laura stelt voor om het hele spel opnieuw in te starten. "Iedereen gaat vannacht over een nieuw geheim nadenken en dan beginnen we het spelletje weer van voren af aan." De rest van de bewoners lijken zich wel te kunnen vinden in Laura's suggestie. Of De Stem het hier mee eens is, dat blijft de vraag.
Je wil niet weten wat die vanavond allemaal naar binnen heeft gestouwd. Het is dat ze die bang is voor die spinnen maar anders..quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef markvanrinsum het volgende:
Das echt niet normaal dat lachje.....Beetje nep..ieieeeiiiiii iiiiiiii iiiiiii iiiiiiiiquote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
laura lacht echt als een piepende cavia
Je maakt een grapje he. Dat zwijn vreet constantquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef markvanrinsum het volgende:
nee dat is niet gezegt dat denk ik zelfquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef syllys het volgende:
[..]
Ow? Had de live eigenlijk niet gezien en heb dat dus gemist. tu
een cavia doet meer: wiep wiep wiep overigensquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Das echt niet normaal dat lachje.....Beetje nep..ieieeeiiiiii iiiiiiii iiiiiii iiiiiiii
hier klinkt het echt als een piepende cavia hahaha let maar eens op als ze het weer doetquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Das echt niet normaal dat lachje.....Beetje nep..ieieeeiiiiii iiiiiiii iiiiiii iiiiiiii
Hij vertrouwt er volledig op dat ie terug komtquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard wil dat het bed van Karim nog zeker 4 dagen in ere blijft
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef md89 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat die vanavond allemaal naar binnen heeft gestouwd. Het is dat ze die bang is voor die spinnen maar anders..
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef syllys het volgende:
[..]
Je maakt een grapje he. Dat zwijn vreet constant
aub niet verwarren met mijn hamstertje hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Stability het volgende:
[..]
hier klinkt het echt als een piepende cavia hahaha let maar eens op als ze het weer doet
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Roguee het volgende:
Sharon: hoeveel staat er over ons geschreven??
Gerard: Ik denk dat dat wel meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |