quote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Bijgelezen, bedankt voor de streamverslagen
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
laura lacht echt als een piepende cavia
Lacht, praat en loopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
Hij kan altijd nog de klantjes van Guido overnemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
En hij was er nog wel van overtuigd dat hij nu een hoger tarief kon vragen.
Ow? Had de live eigenlijk niet gezien en heb dat dus gemist. tuquote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
Sylles@ Servio is er met een missie gesprekonderwerpen en de bewoners nieuwschierig maken
Dit is inderdaad echt belachelijk. Dit heeft helemaal niks meer met RLS te maken. Het is juist de ervaring dat je maanden in afzondering leeft. Deze ervaring wordt zomaar even helemaal verknalt. Als bewoners zou ik hier echt enorm pissed off over zijn dat deze ego trippende nicht dit even komt vergallen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Ze hadden Stervio de opdracht moeten geven om niets over de buitenwereld te zeggen.
Dit slaat echt helemaal nergens op.
fok staat voor haar klaar hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Roguee het volgende:
Heerlijk hoe Jo zit te vissen naar informatie
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef chufi het volgende:
Relax zegt Servio.... Dat willen we zien !!
[ afbeelding ]
DAT ja! Dit is echt een anti-qlimax.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt belachelijk. Dit heeft helemaal niks meer met RLS te maken. Het is juist de ervaring dat je maanden in afzondering leeft. Deze ervaring wordt zomaar even helemaal verknalt. Als bewoners zou ik hier echt enorm pissed off over zijn dat deze ego trippende nicht dit even komt vergallen.
ja irritant he? brrrrrrrr was het maar vast volgende week , dan issie ZEKER wegquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef MargrietV het volgende:
het is goed hoorbaar speekselslurpende Stervio is er weer.
Doe eerst nog maar één keer een knetterlamme Servio, in volle glorie als valse stokerige nicht.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Niki.P het volgende:
Het enige leuke van dat Servio terug is, dat hij zich lekker veel verspreekt over de beelden
Hopelijk morgen met alcohol er in nog veel meer!! (al hoop ik dat Karim morgen gewoon terug komt)
Of ze vind haar haren lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef markvanrinsum het volgende:
HEEFT LAURA VANAVOND NIET GEGETEN ? ZE ZIT IEDERE KEER MET HAAR HAAR IN DE MOND
Ik snap ook echt niet dat de redactie dit heeft kunnen doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt belachelijk. Dit heeft helemaal niks meer met RLS te maken. Het is juist de ervaring dat je maanden in afzondering leeft. Deze ervaring wordt zomaar even helemaal verknalt. Als bewoners zou ik hier echt enorm pissed off over zijn dat deze ego trippende nicht dit even komt vergallen.
Week van de nieuwe geheimen...quote:We gaan gewoon opnieuw beginnen
14 april om 23.28
Servio's komst zorgt voor nieuwe ideeën.
Nu Servio weer terug in huis is, willen de bewoners opnieuw beginnen. Laura stelt voor om het hele spel opnieuw in te starten. "Iedereen gaat vannacht over een nieuw geheim nadenken en dan beginnen we het spelletje weer van voren af aan." De rest van de bewoners lijken zich wel te kunnen vinden in Laura's suggestie. Of De Stem het hier mee eens is, dat blijft de vraag.
Je wil niet weten wat die vanavond allemaal naar binnen heeft gestouwd. Het is dat ze die bang is voor die spinnen maar anders..quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef markvanrinsum het volgende:
Das echt niet normaal dat lachje.....Beetje nep..ieieeeiiiiii iiiiiiii iiiiiii iiiiiiiiquote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
Je maakt een grapje he. Dat zwijn vreet constantquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef markvanrinsum het volgende:
nee dat is niet gezegt dat denk ik zelfquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef syllys het volgende:
[..]
Ow? Had de live eigenlijk niet gezien en heb dat dus gemist. tu
een cavia doet meer: wiep wiep wiep overigensquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Das echt niet normaal dat lachje.....Beetje nep..ieieeeiiiiii iiiiiiii iiiiiii iiiiiiii
hier klinkt het echt als een piepende cavia hahaha let maar eens op als ze het weer doetquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Das echt niet normaal dat lachje.....Beetje nep..ieieeeiiiiii iiiiiiii iiiiiii iiiiiiii
Hij vertrouwt er volledig op dat ie terug komtquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard wil dat het bed van Karim nog zeker 4 dagen in ere blijft
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef md89 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat die vanavond allemaal naar binnen heeft gestouwd. Het is dat ze die bang is voor die spinnen maar anders..
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef syllys het volgende:
[..]
Je maakt een grapje he. Dat zwijn vreet constant
aub niet verwarren met mijn hamstertje hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Stability het volgende:
[..]
hier klinkt het echt als een piepende cavia hahaha let maar eens op als ze het weer doet
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Roguee het volgende:
Sharon: hoeveel staat er over ons geschreven??
Gerard: Ik denk dat dat wel meevalt.
nee joh ! hamstertjes zijn liefquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
aub niet verwarren met mijn hamstertje he
Die keuze zag je toen hij maakte om niet de kakkerlakken te eten. Hij wist toen al dat het goed zat.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vertrouwt er volledig op dat ie terug komt
Gelukkig maar.
Dát gaat hij zeker weten doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat de redactie dit heeft kunnen doen.
Wat een ontzettend domme zet. Hij kan iedereen tips geven over wat ze wel of niet moeten doen, wat de kijkers wel of niet leuk vinden, ze stiekem dingen hinten over het geheim van Karim (of gewoon even microfoon afdekken en bij Jo in d'r oor fluisteren) etc.
Het is jouw voorkeur dat RLS'en zoveel mogelijk op BB1 lijken misschien. Maar het is echt geen wet van meden en perzen dat je maanden in afzondering moet leven.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies, zou er een eind aan gebreid worden dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat de redactie dit heeft kunnen doen.
Wat een ontzettend domme zet. Hij kan iedereen tips geven over wat ze wel of niet moeten doen, wat de kijkers wel of niet leuk vinden, ze stiekem dingen hinten over het geheim van Karim (of gewoon even microfoon afdekken en bij Jo in d'r oor fluisteren) etc.
Een hamster is idd absoluut geen cavia.quote:
Hamstertjes piepen niet irritantquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
aub niet verwarren met mijn hamstertje he
Al een paar dagen is Gerard wat timide.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Gerard heeft wel een droeve blik in de ogen zeg.
denkt aan Karimquote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Gerard heeft wel een droeve blik in de ogen zeg.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hamstertjes piepen niet irritant
daar ging het ook niet over ..ik heb zelf altijd hamsters gehad vroegerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef bb2 het volgende:
[..]
Een hamster is idd absoluut geen cavia.
Cavia's zijn groepsdieren, hamsters niet.
True, maar hij kan ze toch allerlei tips geven en zeggen wat er over ze gezegd wordt enzo?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is jouw voorkeur dat RLS'en zoveel mogelijk op BB1 lijken misschien. Maar het is echt geen wet van meden en perzen dat je maanden in afzondering moet leven.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
Lieve mensen nog veel SSTplezier en voor straks slaap lekker
Truste Heksjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
Sowieso, ze kruipt bijna in hem.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Jo zei net al dat Servio naast haar mocht slapen. Dan kan ze 'm lekker uithoren.
dag heksjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
Valt me mee dat ze niet vergeet haar mobieltje in de kvdw te laten liggenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Jo zegt dat Servio wel bij haar mag slapen. Om info. uit buitenwereld los te krijgen
datquote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
Jo zei net al dat Servio naast haar mocht slapen. Dan kan ze 'm lekker uithoren.
Ja, hoe voorspelbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
kan ze lip lezen...hij heeft er niet voor niets een extra dosis botox in laten spuitenquote:
De beelden liegen nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef ToughLove het volgende:
Servio moet Monique helemaal niet, dat zie je. Gaat ook helemaal niet op haar in.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Jo gaat vragen of het de kijkers al is opgevallen dat haar bovenlip met de week groeit ook denk ik.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Stability het volgende:
[..]
kan ze lip lezen...hij heeft er niet voor niets een extra dosis botox in laten spuiten
Idd. net als Sofia die in de uitzending toen zei dat ze diegene die haar genaaid had nog wel eens erop aan zal spreken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef ToughLove het volgende:
Servio moet Monique helemaal niet, dat zie je. Gaat ook helemaal niet op haar in.
Ik zit er op te hopen en te wachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Wanneer gaat Servio vertellen dat er geen hond kijkt naar dit programma?
En die handen weer bij dat gezicht. Bahquote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: En liep me vent met de halve kluis naar buiten
Geldwolf
Da's het enige dat ie NIET mag zeggen van de redactie denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Lol, een grotere drama-queen dan hijzelf kan hij niet handelen nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef ToughLove het volgende:
Vals Loeder is het. Meeste contact met thuis op Jo na. en dan nog klagen .quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Candyfreak het volgende:
Geldwolf
Kan. Maar het lijkt wel een breuk met BB's. En volgens mij zouden ook deze bewoners in afzondering van de buitenwereld leven. Servio zit dicht bij de grens en stapt er, naar mijn mening, over heen. Een opbeurende brief na een zware opdracht prima. Maar geen details over buiten.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is jouw voorkeur dat RLS'en zoveel mogelijk op BB1 lijken misschien. Maar het is echt geen wet van meden en perzen dat je maanden in afzondering moet leven.
Ik vind een beetje inmenging af en toe juist wel leuk.
Net zoals brieven van thuis. Wel met mate, want anders is het effect weg, maar ik vind dat wel mooie TV.
mag die niet zeggen he.....grrrrrrrrrrrrrrr zeg ut gewoon, dan mieteren ze je er ook meteen uitquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze is Flip even vergeten.quote:
Het woordje soap zegt eigenlijk al genoeg, de bewoners weten in grote lijnen wat er komen gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij mag er niks over zegge!!! Zegt hij net op dat grappige Servio toontje.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar hij kan ze toch allerlei tips geven en zeggen wat er over ze gezegd wordt enzo?
En geheim Karim doorbrieven?
Had dat dan desnoods gedaan als alle geheimen uit het spel waren
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Candyfreak het volgende:
Geldwolf
Wat zou "De Stem" anders willen doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
mag die niet zeggen he.....grrrrrrrrrrrrrrr zeg ut gewoon, dan mieteren ze je er ook meteen uit
En zij met de droom BN-er te worden stappen meteen vrijwillig op, win-win jeweetwelquote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
mag die niet zeggen he.....grrrrrrrrrrrrrrr zeg ut gewoon, dan mieteren ze je er ook meteen uit
Willem!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef willem67 het volgende:
[..]
Het woordje soap zegt eigenlijk al genoeg, de bewoners weten in grote lijnen wat er komen gaat.
Regie zet lijnen uit en van de bewoners wordt verwacht dit op een zo goed mogelijke manier te acteren.
Heel toevallig dat bv Gerard vandaag een heel verhaal verteld over kakkerlakken op de boot, en zo zijn er tal van voorbeelden waarin de lijnen al duidelijk zijn uitgezet.
ja daarom. maar stervio wil er niet meer uit , is veel te blij met al die aandacht.dat had ie vast niet in NLquote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef bb2 het volgende:
[..]
Wat zou "De Stem" anders willen doen?
Sanctie?
Eruit?
Oeeeeeeeehhhh!!!!
En dat mede-cola-drinkertje van Alexquote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Noelle06 het volgende:
Ben benieuwd naar de Fokkers die naar de live show zijn geweest
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Roguee het volgende:
Lau: heb je moniek en mij nog zien koken?
Nee die jongen kijkt niet 24/7 en dan moet je wel erg goed opletten he.
Die dus ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat mede-cola-drinkertje van Alex
Maar hij laat wel het een en ander doorschemeren. Heen champagne, meteen door naar de studio de volgende dag ....quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo puur is het niet. En is het ook nooit geweest, al zijn de deelnemers in de loop der jaren wel steeds meer deels acteurs geworden, die gewoon door de regie betrokken worden bij het uitspelen van bepaalde verhaallijnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef willem67 het volgende:
[..]
Het woordje soap zegt eigenlijk al genoeg, de bewoners weten in grote lijnen wat er komen gaat.
Regie zet lijnen uit en van de bewoners wordt verwacht dit op een zo goed mogelijke manier te acteren.
Heel toevallig dat bv Gerard vandaag een heel verhaal verteld over kakkerlakken op de boot, en zo zijn er tal van voorbeelden waarin de lijnen al duidelijk zijn uitgezet.
Idd. doen en Nuuuu graagquote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Servio zou Gerard even moeten melden dat hij de eindbaas van FOK! is, dat geeft hem vast een opstekerAls hij dan toch zo uit de school aan het klappen is.
die lol gunt hij hem nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Servio zou Gerard even moeten melden dat hij de eindbaas van FOK! is, dat geeft hem vast een opstekerAls hij dan toch zo uit de school aan het klappen is.
Zo doen Flip en Jo het al weeeeeeeeeeeeeeeeeeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Je kunt onder een dekbed op iemands rug letter voor letter allerlei boodschappen schrijven
Ja, heb nog geen caps gezien van Sunshine in tijgerpakkie en de ledie in blekquote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Noelle06 het volgende:
Ben benieuwd naar de Fokkers die naar de live show zijn geweest
Denk dat Servio wel gezien heb dat Gerard echt en puur is.quote:
Ja, benieuwd of Servio daar nog op terug komt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat Servio wel gezien heb dat Gerard echt en puur is.
Moet je even naar Mo in die gele hangstoel kijken, dan valt het weer reuze mee daarna.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, heb nog geen caps gezien van Sunshine in tijgerpakkie en de ledie in blek
Een nieuw contact weer?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef chufi het volgende:
Jo verrraad weer ff een contact met MamaJo......
Dagelijks toch zo ondertussen als ik cossen terug lees.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Een nieuw contact weer?
Of een van de vorige keren?
ja die ook, en ze kijkt er ook zo bij he...pffff heeft ze een missie dat ze niet mag janken? hahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je even naar Mo in die gele hangstoel kijken, dan valt het weer reuze mee daarna.
HALLO BEN IK IN BEELD?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef Coos het volgende:
Maar heeft Sevio ook nieuws zoals de ramp in Japan verteld???
De strijd in Libië of zou Servio niet weten dat daar iets aan de hand is.
Die jongen is tenslotte zo vol van zichzelf.
Nu weer gelul over netjes eten.... ging toch alleen over 'de breuk' en spullen en dingen die geregeld moesten worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef chufi het volgende:
Jo verrraad weer ff een contact met MamaJo......
Coos!quote:
Ga met je mee Ruudje. Slaap lekker voor jou en de nachtstreamersquote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet er weg van. Veel plezier nog . Buonanotte
slaap lekker , ruudquote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou vooruit!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo ... zij.. Ik ben toch zielig, maar ik huil nog niet
[ afbeelding ]
Toen de redactie van BB3 de bewoners beelden liet zien van de aanslag op de Twin Towers, dachten een paar para lampies dat dit in scene was gezet om ze te mindfucken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef Coos het volgende:
Maar heeft Sevio ook nieuws zoals de ramp in Japan verteld???
De strijd in Libië of zou Servio niet weten dat daar iets aan de hand is.
Die jongen is tenslotte zo vol van zichzelf.
Denk het niet, die heb al genoeg poen in haar kluis.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
sjer moet nu lunch brengen naar karim ?
ik zag ook vanavond pas die tic met d'r mond.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die ook, en ze kijkt er ook zo bij he...pffff heeft ze een missie dat ze niet mag janken? hahaha
Waar ik uit afleid dat Karim-fans weinig gevoel voor ironie hebben, anders hadden ze massaal de tweede optie gekozen.quote:
Zoiets waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
sjer moet nu lunch brengen naar karim ?
Oké thnx. Maar was ook een domme vraag ze lullen natuurlijk alleen maar over zichzelf.quote:
Leg uit, snap het even niet ?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef akveor het volgende:
Maar zou je ook en miljoen euro betalen om ze niet te hoeven eten?
Komt misschien morgen, ze zijn nu benieuwd naar beelden van hun zelf.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké thnx. Maar was ook een domme vraag ze lullen natuurlijk alleen maar over zichzelf.
Ik vroeg het omdat ik even iets anders moest doen en dus veel gemist heb.
hij heeft nog niet met ons of fenneke gepraat....heeft nog niets doorquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Gerard over Alex: Ik baal wel dat hij weg is, ik heb er namelijk wel een vriend bij en dat is mij in jaren niet overkomen.
goffer zei hij dat ??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Gerard over Alex: Ik baal wel dat hij weg is, ik heb er namelijk wel een vriend bij en dat is mij in jaren niet overkomen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb dat Laura nog geen een keer horen zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Is aan het nadenken, over hoe het sexen, ranzige verhalen en het scheten laten overkwamquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef syllys het volgende:
Ik vind de stream zo stil. Mo houdt haar snater!!! Wat een verademing
Die tic heeft ze echt al de laatste paar weken. Vooral in de kvdw.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef Day het volgende:
[..]
ik zag ook vanavond pas die tic met d'r mond.
haha zij stuurt hem wel door denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft nog niet met ons of fenneke gepraat....heeft nog niets door
Jazeker!quote:
oh, dás een goeiequote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef akveor het volgende:
Eten of je bent je miljoen kwijt.
Hehehehequote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Mita het volgende:
[..]
Is aan het nadenken, over hoe het sexen, ranzige verhalen en het scheten laten overkwam
dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Roguee het volgende:
[..]
haha zij stuurt hem wel door denk ik
[..]
Jazeker!
Een kakkerlak voor een miljoen , nee zal dat niet doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef akveor het volgende:
Eten of je bent je miljoen kwijt.
Was dat niet stiekem over Karim?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Joannaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, dás een goeie![]()
kan alleen maar afkomstig zijn van een slimme Joannafan![]()
hahaha dat is wel een eerlijke vriend voor hem denk ikquote:
Faalex als vriend, yeah rightquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Eerst dat luie wijf.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
Ik hoop zo dat Mo volgende week weg moet
En anders gaat ze wel, zelf! Hand in hand met Lauraquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
Die zit te denken aan hoe Maik thuis gaat komen bij haar Pa en Ma, ik zie haar er wel vrijwillig uitgaan binnenkort...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit heel erg te malen in dr kop..... Wat nu ?
Want Servio vertelde net dat ie niet meer boerde, komt zo ranzig overquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt dat er nog een bord kakkerlakken over is...quote:
zijn in iedergeval geen tranenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mag Laura aub heel heel graag eerstquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
Voor 350 dollar per ticket??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Day het volgende:
Ik hoor toch iets positiefs over Servio, hij gaat naar San Francisco.
never nooit vrijwilligquote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die zit te denken aan hoe Maik thuis gaat komen bij haar Pa en Ma, ik zie haar er wel vrijwillig uitgaan binnenkort...
Kan ik me niet voorstellen. Alnix over Gerard zeker.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Roguee het volgende:
Heb je nog meegekregen dat ze heel erg benieuwd was naar de percentages?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die zit te denken aan hoe Maik thuis gaat komen bij haar Pa en Ma, ik zie haar er wel vrijwillig uitgaan binnenkort...
Hoorde het toch echt, sorry kan er ook niet meer van makenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Alnix over Gerard zeker.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK! Ga nu echt achter Ruudje aan
Pff iedereen kom verdomme is uit die Gerard tunnel zo als ik al had gezegd. Gerard is een fucking pussy, laura speelt het spel tenminste!quote:
Zit ze nou te spiegelen aan Mo?quote:
Ser gaat als darmtoerist, daarom goedkoperquote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor 350 dollar per ticket??
GVD heb er 700 voor betaald. Zeker omdat die purser mocht biljarten met z'n amandelen.
Kaartjes voor burning man geloof ik?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
GVD heb er 700 voor betaald. Zeker omdat die purser mocht biljarten met z'n amandelen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
pas op he je speelt met vuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Pff iedereen kom verdomme is uit die Gerard tunnel zo als ik al had gezegd. Gerard is een fucking pussy, laura speelt het spel tenminste!
haaha die bedoelde ik vanavond ...van kleine huis op de prairie...lolz ze heet ook laura , hoe toepasselijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef Capaja het volgende:
zoooooooo
alles bijgelezen
was me wat vanaaf !
ik zag deze nog even langs komen, moest wel lachen als je weet wat er van HAAR geworden is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef Capaja het volgende:
zoooooooo
alles bijgelezen
was me wat vanaaf !
ik zag deze nog even langs komen, moest wel lachen als je weet wat er van HAAR geworden is![]()
[ afbeelding ]
in het echie heet ze gewoon Shannen Dohertyquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
[..]
haaha die bedoelde ik vanavond ...van kleine huis op de prairie...lolz ze heet ook laura , hoe toepasselijk
Leuk weer. Misschien een idee om Mo als Calimero te shoppen?quote:
wie hadden jullie dan ?quote:
Ja, ze krijgt net stiekum info van servio.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Leuk weer. Misschien een idee om Mo als Calimero te shoppen?
Melissa Gilbertquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
in het echie heet ze gewoon Shannen Doherty
Ja he ik hoorde gefluister. Gevolgd door: ohhh dat mag ik echt niet zeggen hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ze krijgt net stiekum info van servio.
Die ass moet eruit, hoor!
oh ok. ga ik ook doen dan...maar niet nu hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Leuk weer. Misschien een idee om Mo als Calimero te shoppen?
Jaah en heel snel ook!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ze krijgt net stiekum info van servio.
Die ass moet eruit, hoor!
laura is shanon, dan is die andere melissaquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef knagsje het volgende:
en nu Jootje opknopen aan de hoogste boom
We zullen zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zei die is zwanger toch (over een vriendin van Monique, Natasja)
Laura is Melissa uiterlijk en Shannon innerlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
laura is shanon, dan is die andere melissa
Nee tuurlijk niet meteen, is al leuk dat je het doetquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ok. ga ik ook doen dan...maar niet nu hoor
Ik had het over Servio!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah en heel snel ook!!!
Ben alleen bang dat ze niet genomineerd wordt
Had ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef Annelies-G het volgende:
Ik heb het even gehad met SST, ben gewoon sjaggie nu hahaha.
Zagen jullie de tranen in Fenneke haar ogen? had het zooooooo met haar te doen
Morgen slinger ik de streams wel weer aan, maar nu ff niet !!
ja duurt lang om hem mooi te maken , en op de eerste plaats ik moet dan een hele grote foto van haar gezicht hebben , geen postzegel formaat, dan word ie ook mooi scherpquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet meteen, is al leuk dat je het doet
de aandachtshoeahquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef akveor het volgende:
Joanna: Is Ian nou jarig.. ja Ian is jarig...
(Zei ze nou morgen ga ik um zien?)
nee ze heeft het vorige week "gevierd" omdat ze haar weekfilmpje NA zijn verjaardag moest insprekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef sjampoeh het volgende:
en bedankt stervio met je gelul, hij houdt het nog geen dag vol daar met : oeh dat mag ik niet zeggen![]()
huh ian was toch al jarig geweest of heeft ze meerdere broertjes?
Ga ik voor hem zingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef akveor het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee ze heeft het vorige week "gevierd" omdat ze haar weekfilmpje NA zijn verjaardag moest inspreken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Niki.P het volgende:
Hoe veel moeite hebben we hier wel niet gedaan om hem (servio) er uit te krijgen!!!
Gooien ze hem er gewoon terug in!! Ook al is het maar tijdelijk!!
voor 'm zingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef akveor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |