slaap lekker, droom maar fijn van wat je met het geld van die baan zou doenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
Ik ga gewoon maar naar bed toe, dat lijkt me het beste voor iedereen.
Slaap lekker duifjes.
"sleep tight! don't let the bedbugs bite!"quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
Slaap lekker duifjes.
wie denk je dat wie eerder bijt?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef smilez het volgende:
[..]
"sleep tight! don't let the bedbugs bite!"
rawr
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
Slaap lekker duifjes.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Yuki kan je gratis uitproberen
dat klinkt heerlijk foutquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Yuki kan je gratis uitproberen
yuki is heerlijkquote:
ja? goede proefrit gemaakt?quote:
sorry dame.. teveel suiker gehad.. de onzin vloeit als vanzelf uit t toetsenbordquote:
Haiquote:
zeker weten dat het suiker was?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef clevy het volgende:
[..]
sorry dame.. teveel suiker gehad.. de onzin vloeit als vanzelf uit t toetsenbord
ja de whisky fles is vanavond dichtgebleven en heb alleen water uit de kraan gedronkenquote:
Ik heb hier nog aardbeien tiramisu.. ruilen voor een ritje?!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef Yuki het volgende:
Ik ben NIET uit te proberen, al helemaal niet gratis!
En ik ben aantrekkelllllllijk![]()
je was wel goedkoop toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef Yuki het volgende:
Ik ben NIET uit te proberen, al helemaal niet gratis!
En ik ben aantrekkelllllllijk![]()
en dat terwijl je ook aan meloenen had kunnen zitten.. Waar is het mis gegaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
En ik maar braaf aan de sinaasappelsap zitten.
Ik vrees dat dat niet goed gaatquote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog aardbeien tiramisu.. ruilen voor een ritje?!
Nooit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |