klopt.. rijke fantasie helpt mequote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk, maar dat weet jij dus helemaal niet, want: leeg fobo.
Vind je het gek dat ik een smurfenmuts erop moet zetten, jij wil er maar niet op zittenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zou tussen ons blijven, net zoals dat jij een smurfenmutsje op je 'plassert' (jouw woord) zet om 'm warm te houden.
Ik voel me zo aangetast sinds ik weet dat ik in zoveel vuige fantasietjes leef.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik een smurfenmuts erop moet zetten, jij wil er maar niet op zitten![]()
Maar ik zal onze meest intieme geheimen wel tussen ons houden hoor drop
Hoiquote:
bij halve complimenten is het een kwestie van eigenwaarde of je de eer aan jezelf houdt en er een heel compliment van denkt of zielig doet over de slechte helft van de uitspraak..</confusius>quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel me zo aangetast sinds ik weet dat ik in zoveel vuige fantasietjes leef.
Hmmm, nu je het zegt, ik heb je nog nooit nakend in mijn fantasieėn gehad. Moet ik toch even aan gaan werken..quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel me zo aangetast sinds ik weet dat ik in zoveel vuige fantasietjes leef.
jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Doe niet zo semi-interessant en begrijp het gewoon als ik iets zeg dat ik niet meen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
bij halve complimenten is het een kwestie van eigenwaarde of je de eer aan jezelf houdt en er een heel compliment van denkt of zielig doet over de slechte helft van de uitspraak..</confusius>
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij
Ja, ik ben niet helemaal helderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
oeh leuk, uithorenquote:
nah.. dan is er geen lol meer aanquote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe niet zo semi-interessant en begrijp het gewoon als ik iets zeg dat ik niet meen.
idd, we zitten hier omdat we wanhopig en single zijnquote:
ah.. dan ben ik verkeerd.. prettige voortzettingquote:
ok dan!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, we zitten hier omdat we wanhopig en single zijn
Ik dronk double triple. Mag dat ook?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef smilez het volgende:
[..]
ok dan!
kreeg nog een mooie quote te horen vandaag (eigenlijk bedoeld voor het weekend maar goed!)
"Drink triple, see double and ACT SINGLE!
snurk ze protesterende dame.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
Ik ga gewoon maar naar bed toe, dat lijkt me het beste voor iedereen.
Slaap lekker duifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |