wat wil je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:06 schreef rival het volgende:
Oh en goedemorgen!
Hele parkeerplaats staat vol met Porsches hiero, ik wil ook
Ach ja, dan heb je wat aan je dag!quote:
LIefdesbrief?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
Heb ik me toch even een geweldige brief geschreven zeg.
Heb je mijn adres?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
Die 2 salarisschalen zijn dus al zo goed als binnen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet hoeveel gegadigden er zijn, maar ik maak absoluut een kans. Ben erg goed in mijn werk, hopen dat zij dat ook zullen zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die 2 salarisschalen zijn dus al zo goed als binnen?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb je wat aan je dag!
Net ook al mijn baas aan de telefoon, ben je aan het werk of vrij vandaag?
Ik: Nou ja, vrij, maar ik ben wel thuis een beetje aan het werk.
Hij: Oke, kun je dan even die en die klant bellen, die en die afspraak verzetten en bel ook even die en die, en blok even twee dagdelen in je agenda volgende week blablabla.
Dus ik hoef me niet te vervelen.
Functie van 'persoonlijk begeleider' binnen de zorg. Is een HBO-functie, en ik ben niet HBO opgeleid, maar ik mocht toch een poging doen hun interesse te wekken.quote:
Porsche hebben!quote:
Oj, daar was ik zo graag heen gegaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:05 schreef L-E het volgende:
Peuter gaat naar de AutoRai trouwens. Ben zo blij dat ik niet mee hoef.
Ik heb ook nooit een vervolgopleiding afgerond en heb ook een HBO/WO-functie weten te strikken. Als je inderdaad maar overtuigend genoeg bent in je brief en in een eventueel gesprek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Functie van 'persoonlijk begeleider' binnen de zorg. Is een HBO-functie, en ik ben niet HBO opgeleid, maar ik mocht toch een poging doen hun interesse te wekken.
Kom maar mee, toegang zou geen probleem moeten zijn.quote:
doordeweeks overdag gratis parkeren bij mij, ik zit om de hoekquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom maar mee, toegang zou geen probleem moeten zijn.
Waar? (mag via pm/dm).quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
doordeweeks overdag gratis parkeren bij mij, ik zit om de hoek
SERIEUS?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is volgende week ook nog de hele week he
het is tot 22:00 open hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |