Blijf dat gewoon doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom hier gewoon echt te veel, dat is de conlusie wel.
Werken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Kluts het volgende:
Hebben de singles nog leuke weekendplannen?
In elk geval kroegje met vrienden vanavond of morgen. Had nog naar een feestje gewild vanavond maar persoon met wie ik wilde gaan gaat niet en ik wil niet alleen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nog niks vast staan, maar dat zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Kluts het volgende:
Wat is jouw plan eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Kluts het volgende:
De boot bekijken die we gaan huren met koninginnedag. bootje waar we met 25 man op zouden moeten kunnen, lekker feestenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Kluts het volgende:
Oh ja autorai, denk dat ik daar van de week ook nog even een kijkje ga nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:05 schreef L-E het volgende:
Peuter gaat naar de AutoRai trouwens. Ben zo blij dat ik niet mee hoef.
Heb je open gedaan ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:46 schreef Kluts het volgende:
Uitslapen rules. Tot er iemand aanbelt om kwart over fucking 8 die ook nog eens gewoon voor de buurman komt.
Dus, tja, goeiemorgen.
Tof!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:05 schreef L-E het volgende:
Peuter gaat naar de AutoRai trouwens. Ben zo blij dat ik niet mee hoef.
Werken. Vanavond uit eten met beetman. Verder nog geen idee.quote:
Nee tuurlijk niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.Maar ik werd wel wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |