doet ze voor maik, geen twijfel over mogelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
Let op, Maik mag blijven als Monique spinnen beet pakt. Gerard ook weg.
Er is geen logicaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Susi het volgende:
Leg eens even uit voor een niet-kijker als ik... Waarom is Karim weg, terwijl die helemaal niet genomineerd was ? Wat is daar de gedachte van de redactie achter ?
Hoe ver gaat iemand voor 'vriendschap'.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Susi het volgende:
Leg eens even uit voor een niet-kijker als ik... Waarom is Karim weg, terwijl die helemaal niet genomineerd was ? Wat is daar de gedachte van de redactie achter ?
hij is niet wegquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Susi het volgende:
karim heeft nog een geheim servio weet het geheim van karimquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Susi het volgende:
Ik kan zo niets verzinnen wat ik niet zou doen, wat ik uiteindelijk wel voor een ander zou doenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
tuurlijk kijken hoever iemand gaat voor een ander
ik gok op jo omdat cinthya haar grootste vriendin was hahahahhahaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Mo dat zal moeten doen met die spinnen.
Dus moest Gerard kiezen ofzo, of Karim eruit, of Gerard eruit ?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hoe ver gaat iemand voor 'vriendschap'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |