Dit zou me nou niks verbazen, en was dan ook vast allang vantevoren bedacht.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef ZaZoe het volgende:
Het zou wat zijn als Gerard nu wordt ingehaald door Maik en Sharon![]()
Dan breekt hier de pleuris uit
Nee maar er is geen andere RLS op dit moment en we hebben al een tijdje geen RLS meer gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Dat iemand deze RLS überhaupt nog serieus neemt.
Natuurlijk weten ze als al, het is allemaal gescipt...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
SST WIST ALLES AL;
- ZE WISTEN AL DAT KARIM LAURA ZOU KIEZEN AAN DE TELEFOON, HEEFT IE DUIDELIJK GEZEGD IN HET SPEL
- ZE WISTEN AL DAT GERARD HET NIET GING ETEN
- ZE WISTEN AL DAT MONIEK DE SPINNENMISSIE NIET GAAT DOEN
OFTEWEL;
ALLES WISTEN ZE AL ;D
Zou ik zeker doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik denk dat hij nu ook zn koffer gaat pakken ook.. tabee.. kom niet meer terug, hij heeft niemand nodig
En zo niet.... moet zij weg?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Mylene het volgende:
Maik mag blijven als Monique spinnen beet pakt.
sleutel paktquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Mylene het volgende:
Maik mag blijven als Monique spinnen beet pakt.
Nee hoor gefrustreerd ben ik absoluut niet, ik kots alleen op jequote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ha ha ha ha volgens mij ben je zelf flink gefrusteerd![]()
![]()
Psies!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard het wel doorheeft allemaal hoor, dat Karim niet voorgoed weghoeft.
Maar zelfs als dat aanvankelijk niét zo was, zal hij denk ik niet zo'n schuldgevoel gehad hebben. Je hoeft simpelweg niet alles maar te doen "voor je vrienden". Een redactie kan nog wel ergere dingen verzinnen die je zou moeten doen. Gewoon je eigen grenzen trekken, klaar. Gerard kan dat prima!
En dankzij deze enorme faal zal het ook wel weer even duren voor er weer 1 komt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Nee maar er is geen andere RLS op dit moment en we hebben al een tijdje geen RLS meer gehad
Dat is allemaal wel zo en ik heb bewondering voor zijn principesquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard het wel doorheeft allemaal hoor, dat Karim niet voorgoed weghoeft.
Maar zelfs als dat aanvankelijk niét zo was, zal hij denk ik niet zo'n schuldgevoel gehad hebben. Je hoeft simpelweg niet alles maar te doen "voor je vrienden". Een redactie kan nog wel ergere dingen verzinnen die je zou moeten doen. Gewoon je eigen grenzen trekken, klaar. Gerard kan dat prima!
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
Karim moest er wel even uit, Servio weet zijn geheim.
Nee, dan moet Jo weg!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |