De geheime kamermomentenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
Hoogtepunten van maik, zoude we meer zien dan bedscene's...
Dat word dan weer bewaard voor de kijk-cijfers van morgen he...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik had Karim z'n gezich wel eens willen zien achter de schermen
We hebben denk ik zo'n 4 of 5 hoogtepunten van m gezien toch?quote:
ja, wat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
Als Maik nu wéér mag blijven... dan... dan....
Wat een logica, had heel die Servio dan weg gelaten, hij is er toch uit gestemd?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
Karim moest er wel even uit, Servio weet zijn geheim.
dan sleur ik 'm persoonlijk het huis uit...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
Is ook, daarom kijk ik ook maar het is een slap aftreksel van het format. Ze hebben de boel echt verneukt. Zo jammer.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef MightyDude het volgende:
Nee maar er is geen andere RLS op dit moment en we hebben al een tijdje geen RLS meer gehad
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
We hebben denk ik zo'n 4 of 5 hoogtepunten van m gezien toch?
Dan gaat de TV hier kapot. Vraag me niet waarom. Maar dat voelt dan vast even goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
karim is de enige waar hij dat zonder problemen tegen kan zeggen, het is erger om hem bij de mensen te zetten die dat geheim nog niet weten..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
Karim moest er wel even uit, Servio weet zijn geheim.
krijgen we een zwangere Mo !quote:
Zegg ga je lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Maik rot op! Je bent alleen bezig met je aangekoekte snol
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Mylene het volgende:
Maik mag blijven als Monique spinnen beet pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |