Niet echt?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
Weet iemand welke foto's ik bedoel? Dat het het huis nog helemaal leeg was..
Zou best eens kunnen... Hij heeft het gehad met dat gedoe achter en die overdreven jankwijven..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Geer is behoorlijk recalcitrant. Ik vertrouw het niet. Volgens mij wil hij gewoon naar huis.
Het huis van Secret Story: de eerste foto's!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
Nop...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
ik weet welke je bedoeld heb wel die waar je de deur ziet achter de lange spiegel, maar de ronde hing al op die fotoquote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
Beetje moeder laat haar volwassen kind vrij...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Niki.P het volgende:
Joanna klinkt echt heel vaak als Philip's moeder...
Pas je wel op vanavond...
Nope, staat-ie niet tussen...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Het huis van Secret Story: de eerste foto's!
Precies.. die ja..!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoeld heb wel die waar je de deur ziet achter de lange spiegel, maar de ronde hing al op die foto
Moet ze ook niet iets aantrekken, of is een blauwe badjas dé modehit van 2011?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Jo moet haar haar nog goed doen!
snel!
Ik stel het me zo voor....Servio en Cynthia nemen de plekken in van de mensen die niet exit moeten en gaan terug het huis in en de exitmensen gaan naar de geheime kamersquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ow misschien moeten er exitmensen in de geheime kamers en weet Gerard dat al??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |