Heeft wat mij betreft geen meerwaarde, denk zelfs dat ik een ieder knapper zou vinden zonder, maar dat maakt het geen afknapper ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Niet apart in slechte zin.
Het is gewoon een verschijnsel op zich en dat heeft wel wat, niet?
Ik ben het met al jouw punten eens, behalve cup B. Cup B gaat wel, maar cup C tot DD is leukerquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:18 schreef groovy-cat het volgende:
Nou dan zal ik als vrouw ook maar eens een lijstje maken voor wat ik denk dat een perfecte vrouw is:
- Cup B
- Zandloper figuurtje
- Stijl blond/donker/zwart haar
- Lange slanke benen
- Gewone normale wenkbrauwen(hoeft niet perfect, maar écht NIET getekend inderdaad.)
- Blauwe, donkere of groene ogen.
Ik vind qua lengte trouwens tussen de 1.60 en 1.70 perfect.
Ligt ook aan het figuur:quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben het met al jouw punten eens, behalve cup B. Cup B gaat wel, maar cup C tot DD is leukerVanaf E gaat het hangen (zeker na het 25e levensjaar).
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ronde kont met mooie heupen en benen die van dun onder naar dik boven lopen (flinke dijen ftw!!!)
Ik vind die eerste foto mooierquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:19 schreef Dimens het volgende:
Zanloper figuur![]()
[ afbeelding ]
Buikje![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen met een buikje Sexy? Deel 4
Zie hier dat ik niet de enige ben.
Ik vind die eerste foto mooier![]()
Zo leuk die reacties van vrouwen die zeggen dat een buikje niet kan, zoiets wordt toch bepaald door mannen?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dimens' lijstje, maar dan met mijn smaak:
• on geëpileerde wenkbrauwen
Als je het hele topic ff leest, zie je dat we dat al uiteengezet haddenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Flixxy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij sommige vrouwen is epileren wel echt nodig. Je bedoelt waarschijnlijk epileren tot dun streepje en dan met potlood bijtekenen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Flixxy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij sommige vrouwen is epileren wel echt nodig. Je bedoelt waarschijnlijk epileren tot dun streepje en dan met potlood bijtekenen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:19 schreef Dimens het volgende:
Zanloper figuur![]()
[ afbeelding ]
Buikje![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen met een buikje Sexy? Deel 4
Zie hier dat ik niet de enige ben.
Zo leuk die reacties van vrouwen die zeggen dat een buikje niet kan, zoiets wordt toch bepaald door mannen?
Liever niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kon geen betere vinden, mag eigenlijk iets meer.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt liever een meisje zoals Dromenvangertje.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind puffy nipples wel erg mooi moet ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |