Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen met kleine borstjes meer gevoel hebben en het masseren dus intenser beleven. Soberzo appel tietjes > grote tietenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
En er is idd niks mis met appeltietjes
dankje.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen met kleine borstjes meer gevoel hebben en het masseren dus intenser beleven. Soberzo appel tietjes > grote tieten![]()
![]()
Trouwens, leuke Fobo update TS.
Meisjes/vrouwen denken altijd maar te weten wat jongens/mannen willen.quote:
Ligt eraan wat jullie bedoelen met geepileerd, ik hoef echt geen unibrow, en af en toe steken er een haar of 2 uit, die mogen er ook uit, maar het moet niet zo zijn dat je potlood nodig hebt om het ergens op te laten lijken...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dimens' lijstje, maar dan met mijn smaak:
• Mooie handvol
• Buikje
• Lang haar
• Ronde kont met mooie heupen en benen die van dun onder naar dik boven lopen (flinke dijen ftw!!!)
• on geëpileerde wenkbrauwen
• Het liefst groene of bruine ogen
Dat ze dus geen getekend, of nog erger getattoeerd, lijtje heeft waar een wenkbrauw hoort. Dat haar wenkbrauwen deels geëpileerd zijn is niet erg, maar ik vind donkere wat dikkere wenkbrauwen ook wel iets hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:23 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jullie bedoelen met geepileerd, ik hoef echt geen unibrow, en af en toe steken er een haar of 2 uit, die mogen er ook uit, maar het moet niet zo zijn dat je potlood nodig hebt om het ergens op te laten lijken...
Verder ben ik het helemaal eens met de lijstjes
Niets mis met donkere/dikkere wenkbrauwen, enkel met uitstekende haartjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ze dus geen getekend, of nog erger getattoeerd, lijtje heeft waar een wenkbrauw hoort. Dat haar wenkbrauwen deels geëpileerd zijn is niet erg, maar ik vind donkere wat dikkere wenkbrauwen ook wel iets hebben.
De foto in de OP wel ja, die tweedequote:
Maar heb je TS al gezien, die heeft ook kleine appel tietjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:27 schreef Tanin het volgende:
[..]
De foto in de OP wel ja, die tweedeMaargoed, als de meid zelf verder leuk is, kan ik me daar ook prima overheen zetten
-Grote borstenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dimens' lijstje, maar dan met mijn smaak:
• Mooie handvol
• Buikje
• Lang haar
• Ronde kont met mooie heupen en benen die van dun onder naar dik boven lopen (flinke dijen ftw!!!)
• on geëpileerde wenkbrauwen
• Het liefst groene of bruine ogen
Nou nouquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar heb je TS al gezien, die heeft ook kleine appel tietjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |