hoerquote:Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef Livia12345 het volgende:
Welk geheim hebben jullie voor je partner?
Mijn geheimpje is dat ik, ondanks dat ik super veel van mijn vriend hou en hartstikke gek op hem ben, toch stiekem een crush heb op de twintigjarige medewerker van de plaatselijke buurtsuper (ik ben zelf 29).
Ik ga dan ook altijd met veel plezier boodschappen doen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:14 schreef TnuS het volgende:
Mijn geheim is dat ik stiekem op haar kussen poep en dan de hond de schuld geef.
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn geheim is dat ik als 20 jarige stiekum verliefd ben op een vrouw van rond de 30 die altijd boodschappen komt doen bij mij in de super
Het tweede geheim van TS is wss dat steeds vaker bi-seksuele gevoelens op beginnen te spelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Mijn geheim is dat ik stiekem verliefd ben op de bejaarde vrouw die bij ons in de supermarkt altijd op een 20-jarige jongen staat te geilen
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 april 2011 17:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het tweede geheim van TS is wss dat steeds vaker bi-seksuele gevoelens op beginnen te spelen.
Ja tegenwoordig ben je al oud op je 29ste. Gelukkig is het niet aan me te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Mijn geheim is dat ik stiekem verliefd ben op de bejaarde vrouw die bij ons in de supermarkt altijd op een 20-jarige jongen staat te geilen
Who cares? Ik mag er toch alleen maar naar kijken en niet aankomenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:28 schreef Axel1988 het volgende:
Trouwens, die jongen bij die supermarkt, is die nog single?
Je mag er alleen naar kijken of je wil er alleen naar kijken? Misschien vindt je vriend het niet eens erg. Wellicht niet toepasbaar bij jou, maar der zijn genoeg mannen die het leuk vinden om hun meid door iemand anders genomen te zien worden...quote:Op donderdag 14 april 2011 17:31 schreef Livia12345 het volgende:
[..]
Who cares? Ik mag er toch alleen maar naar kijken en niet aankomen.
Waarom niet, zolang je niks tegen je vriend zegt.. Weer een geheimpje erbijquote:Op donderdag 14 april 2011 17:31 schreef Livia12345 het volgende:
[..]
Who cares? Ik mag er toch alleen maar naar kijken en niet aankomen.
nu niet meer in ieder gevalquote:Op donderdag 14 april 2011 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is voor niemand een geheim.
De vraag is dan ook: welk geheim heb jij vóór je partner. Ervóór.quote:
Je hebt ook geen partner, toch ?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef gogosweden het volgende:
Geen geheimen. Ik ben een brave jongen
welquote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Je hebt ook geen partner, toch ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |