Karim heeft er weken geleden al om gevraagd. Hoezo is een puppy iets voor vrouwen trouwens?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
weer wat voor de meiden, krijgen de jongens ook wat?
honde weekquote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Vorige week was het de week van de angst, geen angst gezien waren oud hollandsche spelletjes maar goed.
Wat is deze week het thema, is dat bekend?
Klopt, de rollen zijn omgedraaid. Djoon stalkt Flip.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef Ransjih het volgende:
ik heb de indruk dat flip vandaag jo een beetje ontloopt
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef Flashbox het volgende:
Pffffff zie dat die Cavia vanavond ook weer wat zendtijd krijgt in portugal, ik ga gelijk de PVD inlichten
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef bixs het volgende:
jo krijgt les van Cesar Millan om flip te temmen
De week van de confrontatie of de week van het verraad!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Vorige week was het de week van de angst, geen angst gezien waren oud hollandsche spelletjes maar goed.
Wat is deze week het thema, is dat bekend?
dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 14 april 2011 16:36 schreef Dark het volgende:
[..]
De week van de confrontatie of de week van het verraad!
De week van de rustquote:Op donderdag 14 april 2011 16:36 schreef Dark het volgende:
[..]
De week van de confrontatie of de week van het verraad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |