Ik ouwehoerquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet weer over haters beginnen, je faalde alleen een beetje, kan gebeuren
rag waarom word je gehaat in onz radio dan? ligt het aan je gedrag?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, ik kwam wel eens in het ARG-fobo
Ik ken het ook niet, best ergquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef gianni61 het volgende:
waar vind ik dat fobo eigenlijk waar iedereen het hier over heeft?
quote:
Weet ik veel, ze motten mij niet ofzo. Boeiend, rot dan maar lekker op met die tiefusradio. Heul simpel hoor. Hier zitten mijn matties Beach, Piraat en Piel en mijn schatjes Sharr, Appel en Klinkertje.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rag waarom word je gehaat in onz radio dan? ligt het aan je gedrag?
Nope, je kent niet de goedequote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
De meeste mensen die ik ken vinden Hertog Jan het lekkerste bier. Ik ken goede mensen.
de meeste mensen die ik ken hebben het nog nooit gedronken, maar dat komt waarschijnlijk omdat er een brouwerij praktisch in mijn voortuin staat..quote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
De meeste mensen die ik ken vinden Hertog Jan het lekkerste bier. Ik ken goede mensen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze motten mij niet ofzo. Boeiend, rot dan maar lekker op met die tiefusradio. Heul simpel hoor. Hier zitten mijn matties Beach, Piraat en Piel en mijn schatjes Sharr, Appel en Klinkertje.
En weer wordt ik vergetenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze motten mij niet ofzo. Boeiend, rot dan maar lekker op met die tiefusradio. Heul simpel hoor. Hier zitten mijn matties Beach, Piraat en Piel en mijn schatjes Sharr, Appel en Klinkertje.
prima pils wel, lekkerste is een hele discussie apartquote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
Ik heb nog nooit piraatbier op. Eens proberen. De naam alleen al klinkt wel tof.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nope, je kent niet de goede
Piraatbier smaakt serieus lekkerder (al is dit geen pils, daarbij wint HJ wel)
De enige die ik mag is Knetter, voor de rest krenteren ze steeds op mij.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Smaakt goed, maar is wel zwaarquote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit piraatbier op. Eens proberen. De naam alleen al klinkt wel tof.
Mij mag je ook niet? Ik bash gewoon heel veel, verder ben ik best liefquote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige die ik mag is Knetter, voor de rest krenteren ze steeds op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |