Maar dat komt omdat je geen ziel hebt dat je zo kijkt.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef n8n het volgende:
[..]
sowieso anderen een schuldgevoel geven![]()
Krijg altijd een sorry als iemand in de stad tegen me aanloopt door mijn geperfectioneerde dodelijke blik
ik trek zelf niet altijd mn schouder in, tegen tegemoetkomende mensen aanlopen die niet opletten is ook leukquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor mij gaat altijd iedereen aan de kant.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef n8n het volgende:
[..]
ik trek zelf niet altijd mn schouder in, tegen tegemoetkomende mensen aanlopen die niet opletten is ook leuk
klopt, kan er gewoon niks aan doenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je geen ziel hebt dat je zo kijkt.
Tegen boos kijkende Marokkanen aanlopen is mijn favoriet.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef n8n het volgende:
[..]
ik trek zelf niet altijd mn schouder in, tegen tegemoetkomende mensen aanlopen die niet opletten is ook leuk
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Tegen boos kijkende Marokkanen aanlopen is mijn favoriet.
opgewonden marrokanen met al hun razernijen aankijken of het stront betreftquote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Tegen boos kijkende Marokkanen aanlopen is mijn favoriet.
Die nog niet hebbenquote:
interesseert de AEX jou?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
RTL Z aanstaan. Financieel nieuws. Wat gaat het toch kut met de wereld blablabla obligaties blablabla, softe linkse duitse politici, blabla explosie op de rente. Ben ik even blij dat ik bedrijfseconomie heb gekozen als opleiding
Andere studie volgend jaar!
kon tochquote:
als iedereen zo denkt gaat alles naar de klotenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
RTL Z aanstaan. Financieel nieuws. Wat gaat het toch kut met de wereld blablabla obligaties blablabla, softe linkse duitse politici, blabla explosie op de rente. Ben ik even blij dat ik bedrijfseconomie heb gekozen als opleiding
Andere studie volgend jaar!
Nee, maar wel de dollar/euro koers. Inkopen doen tegen een lage dollar vind ik wel leukquote:
dan gaat het lekker met de beleggersquote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef n8n het volgende:
[..]
als iedereen zo denkt gaat alles naar de kloten![]()
haha, ik kijk meestal naar de aex en zijn takken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee, maar wel de dollar/euro koers. Inkopen doen tegen een lage dollar vind ik wel leuk
jij ook strandjequote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
Ik zeg eens gedag; bedankt voor de gezelligheid en ik wens jullie allen een voorspoedige middag toe.
Ik zeg je pas gedag als je voor de laatste keer gaat dus dat doe ik vanavond pasquote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
Ik zeg eens gedag; bedankt voor de gezelligheid en ik wens jullie allen een voorspoedige middag toe.
Tot vanavond broer.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |