Wij staan op goede voet en ik schud je hand. En de dolk die ik in mijn andere hand had om in je rug te steken, gooi ik weg.quote:
Die Brand UP heb ik ook laatst gedronken. Ik begrijp niet echt waarom die is uitgebracht. Leute Bokbier is een lekker biertje. Heb ik een 8-pack flesjes van gekocht bij de groothandel.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
RB
Ik heb nog een grote fles Duvel Trippel Hop Limited edition van 0.7 liter en Brand Up gekocht
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
He wat. Ik moet om 14.15 bij tennis zijn.
HAAL IK NIET
tennis leuke sport gebeuren leuke dingen welquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
HAAL IK NIET
Jawel joh, haal je nog makkelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
HAAL IK NIET
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
HAAL IK NIET
Gratisquote:
k snap het niet en downloaden gaat volgens mij primaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Gratisen ik heb het zodat ik gratis ipv6 nieuwsgroepen heb
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef n8n het volgende:
[..]
k snap het niet en downloaden gaat volgens mij prima![]()
Hypocriet zijn is soms prachtig.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef n8n het volgende:
Leuk als iemand een afspraak afzegt wat je helemaal niet erg vind maar je toch de gelegenheid pakt verontwaardigd te reageren
sowieso anderen een schuldgevoel gevenquote:
Voor mij gaat altijd iedereen aan de kant.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef n8n het volgende:
[..]
sowieso anderen een schuldgevoel geven![]()
Krijg altijd een sorry als iemand in de stad tegen me aanloopt door mijn geperfectioneerde dodelijke blik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |