Ik kijk er nu naar.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
Kennen jullie piraatjes al dat als je "Lol limewire'' inklikt op google en dan ''ik doe een gok''?
Ik werd er vrolijk van.
Wat een hoop gegil zegquote:Op donderdag 14 april 2011 14:31 schreef n8n het volgende:
ik word hier wel vrolijk van (wel f muten)
Falende dames!
Voor liedjes moet je naar ONZ Radio.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:34 schreef Ragboer het volgende:
Even wat relaxte muziek (of is dat verboten?):
Hier doet ie het gewoon? Maar zeker omdat je een Mac hebtquote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef n8n het volgende:
Hoe kan je een gok doen in Google, zodra ik iets typ verschijnen meteen resultaten
Dit jaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor liedjes moet je naar ONZ Radio.
www.google.nlquote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef n8n het volgende:
Hoe kan je een gok doen in Google, zodra ik iets typ verschijnen meteen resultaten
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
GatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
dat werkt daar dus nietquote:
dat zal het zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Hier doet ie het gewoon? Maar zeker omdat je een Mac hebt
Die autosearch kun je uitzetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef n8n het volgende:
[..]
dat werkt daar dus niet![]()
[..]
dat zal het zijn
Ik kan nog wel een flauwe anti Mac grap maken maar ik doe het maar nietquote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef n8n het volgende:
[..]
dat werkt daar dus niet![]()
[..]
dat zal het zijn
RBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |