9 is ook best veelquote:
Anabolenportiersquote:Op donderdag 14 april 2011 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Uitsmijters met een boze blik en de hand omhoog voor een fooi
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/
Interessante blog welquote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
Ik probeer het in te houden, maar ik zeg in het dagelijks leven persoonlijk ook zestienduizend keer hoi en doei.quote:
Sorry, ik wil je er best mee helpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:21 schreef n8n het volgende:
[..]
denk eens aan mij zit altijd met mezelf opgescheept
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
Hoi Sharrquote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik probeer het in te houden, maar ik zeg in het dagelijks leven persoonlijk ook zestienduizend keer hoi en doei.
Er vanaf helpen?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, ik wil je er best mee helpen.
idd, iedereen betrapt zich er zelf op om 100x hoi doei te zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik probeer het in te houden, maar ik zeg in het dagelijks leven persoonlijk ook zestienduizend keer hoi en doei.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik reageer hier niet op, zie je? Het gaat al een stuk beter met me qua gedrag.
Nou dat is nogal drastisch. Er gewoon voor hem zijn en praten.quote:
het feit dat ik graag een sc zie met inhoud zoals het was in het fobo geeft me genoeg reden om er op te letten. Ga maar weer fijn buitenspelenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:![]()
[..]
man, let er niet op. er zijn ergere dingen sulleke
Dat is wel fideel.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou dat is nogal drastisch. Er gewoon voor hem zijn en praten.
een ware piratenvriend ik zit in hogere rozenblaadjessferenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou dat is nogal drastisch. Er gewoon voor hem zijn en praten.
Ik merk het verschil niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
het feit dat ik graag een sc zie met inhoud zoals het was in het fobo geeft me genoeg reden om er op te letten. Ga maar weer fijn buitenspelen
Fideel raakt net mijn bedoeling niet.quote:
Altijd man ik heb je back 030 straatsoldaat 180cc Gilera click.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:26 schreef n8n het volgende:
[..]
een ware piratenvriend ik zit in hogere rozenblaadjessferen
Let niet op hem, in de radio onz topics werd/wordt hij ook gehaat toen ik er nog weleens keek.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
het feit dat ik graag een sc zie met inhoud zoals het was in het fobo geeft me genoeg reden om er op te letten. Ga maar weer fijn buitenspelen
Maar ik kom ook in radio onz topic en haat hem nietquote:Op donderdag 14 april 2011 14:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Let niet op hem, in de radio onz topics werd/wordt hij ook gehaat toen ik er nog weleens keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |