PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Ze kloppen allemaal gewoon hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:07 schreef Darkestrah het volgende:
En een paar linkjes in de OP kloppen niet.
quote:Elke maand wordt het doelpunt van de maand gekozen! Meer informatie is [http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand hier] te vinden.
Stemmen op het FOK!FIFA doelpunt van de maand maart kan je [http://forum.fok.nl/topic/1630936 hier] doen van 1-7 april!
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
ik zag gister een up modric gaan voor 2,2k maar ik had net geïnvesteerd in berbatovjes... ik moet nog twee spitsen halen, ook anelka denkquote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef Fenomeno het volgende:
Mijn 4-2-2-2 PL team is nagenoeg compleet, heb nu het volgende:
Dzeko - Hernandez
Modric UP - RVP
Yaya Touré - Song
Cole - Ferdinand - Ivanovic - Sagna
Cech
Wil z.s.m. proberen IF Samba te halen voor Ivanovic nu die nog betaalbaar is en nog een betere spits voor Hernandez, Anelka zou mooi zijn, maar Hernandez is een mooie, goedkope tussenoplossing
Voor hoeveel zet je hem er op. Want die van mij heb ik voor 50K gekocht. en elk uur gaan er wel een paar voor die prijs.!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef laucas het volgende:
2e plek ja.
Ik krijg mijn Casillas echt niet verkocht
Ja dan moet je zeker zakken. ik zou BIN 58 doen en 56/55 voor het startbod!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef laucas het volgende:
60K 4-3-3 PS3. Misschien moet ik wat zakken ..
Gemiddelde Casillas in 4-3-3 zit ruim boven de 60K op de PS3, maar ik ga wel wat zakken want het duurt me iets te lang.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja dan moet je zeker zakken. ik zou BIN 58 doen en 56/55 voor het startbod!
Ja dat dacht ik ook. Maar vroeg het even voor de zekerheid omdat er een groene streep onder de nr. 1 staat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Zal wel hetzelfde zijn als de champions league? 2e?
Dit komt mij dus erg bekend voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
pff 5-0 verloren net... m'n spelers waren 90 morale en verloor echt elk duwduel... en klutsballen vielen allemaal voor hem... wel evenveel kansen gehad... maar ik miste weer eens alles
Hoe ben je daar achter gekomen dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef Confetti het volgende:
Kanker EA ook. Veranderen ze zomaar mijn e-mail adress omdat een hacker zich voordeed als mij op de chat![]()
![]()
Gelukkig had ik console aan en heb ik nog mijn spelers mja...
Kreeg al de hele dag rare mails met password recovery. En daarnet probeerde ik in te loggen..werkte mijn wachtwoord niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe ben je daar achter gekomen dan?
Bij mij staan er nog steeds 30 mensen op m'n trade pile en 60 ofzo op m'n watchlist die ik heb gewonnen maar nog moet binnenhalen. Ik heb gister middag echt allemaal spelers gekocht voor 400-1000, de meeste kan ik verkopen voor 2-4k, per speler is het niet echt veel maar het is wel een veilige manier en zo heb ik wat te doenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef DutchSL het volgende:
Zo, mijn tradepile is na flink handelen de afgelopen dagen eindelijk leeg.
Ik begon met zo'n 55.000 in kas, nu heb ik 90.000. Dat moet ik eens vaker doen.
waar kan je de morale van je team zien?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
pff 5-0 verloren net... m'n spelers waren 90 morale en verloor echt elk duwduel... en klutsballen vielen allemaal voor hem... wel evenveel kansen gehad... maar ik miste weer eens alles
Gewoon met je rechter stick wat naar links of rechts bungelen totdat je "MOR" staat, tijdens het bekijken van je squad. Of met de web app dan staat daar helemaal onderaan "view" en dan kun je daar ook morale uit kiezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
waar kan je de morale van je team zien?
Hee julian6quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
waar kan je de morale van je team zien?
http://www.ea.com/uk/foot(...)fa-ultimate-team/appquote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef julian6 het volgende:
webapp?
ik zit op xbox 360 te spelen btw
dit kan je ook allemaal gebruiken als je gewoon offline career mode speelt?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)fa-ultimate-team/app
Als je een EA account hebt iig.
Nee is voor Ultimate Teamquote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
dit kan je ook allemaal gebruiken als je gewoon offline career mode speelt?
ik ben echt fifa11 noob btw
Ahaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee is voor Ultimate Team![]()
Offline career mode heb je ook geen morale
Nope, soms speelt het lekker, soms lukt er even niets. That's just the way it is.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
AhaMaar ik merk dat mn team soms wel al een stel lamme zakken speelt (bv. tegen slechte teams) en tegen Real Madrid gaat het weer als een trein. Merk je vooral in de snelheid van het passen.. kan daar nog iets aan gedaan worden om dat te stimuleren? Al mn spelers zijn voldoende uitgerust
Misschien per ongeluk manager contracten gekocht?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef koenie95 het volgende:
Ik heb net een aantal contract kaarten gekocht, die heb ik op de consumables pile 'gelegt'.
Maar nu kan ik ze niet gebruiken want ze staan bij apply item niet in het rijtje.
Iemand enig idee waar ze nu staan?
Dat is het, wist niet dat er verschillende contracten zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk manager contracten gekocht?
Deze had ik vanmiddagquote:Op donderdag 14 april 2011 18:32 schreef potienza het volgende:
[..]
Dit komt mij dus erg bekend voor.
[ afbeelding ]
Zo verloor ik dus gisteren meerdere malen, bij deze foto met 3-0, hierbij zijn mijn schoten de groene. Ik had gewoon 4-0 voor kunnen staan maar ik kreeg de ballen het goal niet in op de één of andere manier, ook nog twee keer tegen de paal geschoten trouwens.
Ouchquote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Deze had ik vanmiddag:
[ afbeelding ]
Daarna maar wat anders gaan doen
Haha, zo win ik ze vaak juist. Ik speel puur op de counter, maar wel in een 'normale' opstelling, dus 4-3-3 en 4-4-2, maar geen 5-3-2 wat dus eigenlijk counterformaties zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:32 schreef potienza het volgende:
[..]
Dit komt mij dus erg bekend voor.
[ afbeelding ]
Zo verloor ik dus gisteren meerdere malen, bij deze foto met 3-0, hierbij zijn mijn schoten de groene. Ik had gewoon 4-0 voor kunnen staan maar ik kreeg de ballen het goal niet in op de één of andere manier, ook nog twee keer tegen de paal geschoten trouwens.
Jij behaalt winst als je een speler koopt?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Confetti het volgende:
Kaka voor 650k gekocht. Echt zieke winst behaalt op hem![]()
XBOX dus.. Want op de PS3 zit de prijs nu rond de 1Mquote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Confetti het volgende:
Kaka voor 650k gekocht. Echt zieke winst behaalt op hem![]()
Op de Xbox is ie nog wat duurder. Heb hem direct kunnen doorverkopen voor 1.2 miljoenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
XBOX dus.. Want op de PS3 zit de prijs nu rond de 1M![]()
Op de 360 staat u nu ook voor minimaal 1.3m erop. Zit echt te twijfelen wie ik nu moet kopen...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
XBOX dus.. Want op de PS3 zit de prijs nu rond de 1M![]()
Die focust dan alleen op 1 of 2 bepaalde spelers lijkt me, of heb je meerdere macro's/query's?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets, heb er alleen een bot voor die dat voor mij doet
ja!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef emokid het volgende:
Is de eerste screenshot van FIFA12 al gepost?
[ afbeelding ]
Ik heb nu iets van 30 spelers waar die naar zoekt maar vooral de IF spelers van deze week zijn winstgevend . Kaka heb ik nu al voor 1 miljoen, 900k en 650k gekocht dus dat is flink cashenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Die focust dan alleen op 1 of 2 bepaalde spelers lijkt me, of heb je meerdere macro's/query's?
Na een tijdje is daar de lol toch wel vanaf, ik heb geen idee hoe lang je dit doen maar als je zo'n 10m bij elkaar gesprokkeld heb kan je toch elk team maken wat je wilt en is het hele idee dat je moet sparen er toch wel afquote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van 30 spelers waar die naar zoekt maar vooral de IF spelers van deze week zijn winstgevend . Kaka heb ik nu al voor 1 miljoen, 900k en 650k gekocht dus dat is flink cashen
hmmm, dat kan dus ook werken met goedkopere spelers....quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van 30 spelers waar die naar zoekt maar vooral de IF spelers van deze week zijn winstgevend . Kaka heb ik nu al voor 1 miljoen, 900k en 650k gekocht dus dat is flink cashen
Dan gaat hij beginnen met IF spelers aan ons te doneren!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Na een tijdje is daar de lol toch wel vanaf, ik heb geen idee hoe lang je dit doen maar als je zo'n 10m bij elkaar gesprokkeld heb kan je toch elk team maken wat je wilt en is het hele idee dat je moet sparen er toch wel af
Dat wel ja, heb alleen nog TOTY Lucio en Maicon nodig en dan is het wel compleet. Maargoed..dan kan ik nog altijd sparen voor TOTY Ronaldo ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Na een tijdje is daar de lol toch wel vanaf, ik heb geen idee hoe lang je dit doen maar als je zo'n 10m bij elkaar gesprokkeld heb kan je toch elk team maken wat je wilt en is het hele idee dat je moet sparen er toch wel af
Team of the Yearquote:
Kan je mij die link geven. Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
nope, sryquote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Team of the year,
Heb jij toevallig een team in FUT dat bigsanderson heet o.i.d.?
Ben ermee gestopt. De tegenstanders in UT zijn te geobsedeerd in het winnen en proberen je dan op elke manier te irriteren. Zo heb ik het ervaren danquote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Sandersson het volgende:
Speelt iedereen hier trouwens UT, of zijn er ook mensen die gewoon online wat spelen tegen anderen? Zelf heb ik een tijdje UT gespeeld, maar had het geduld niet om echt even serieus te gaan handelen. Speel zelf alleen individuele potjes online. M'n rating daar is 5450 en hoger kom ik niet echt. Nick: Sander_OHM
doe maar linkje posten Fettiquote:Op donderdag 14 april 2011 22:56 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Kan je mij die link geven. Dat wil ik ook.
Ik doe alleen UT online potjes... en dan steeds nieuw spelertje kopen na verloop van tijd... gaat goed genoegquote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Sandersson het volgende:
Speelt iedereen hier trouwens UT, of zijn er ook mensen die gewoon online wat spelen tegen anderen? Zelf heb ik een tijdje UT gespeeld, maar had het geduld niet om echt even serieus te gaan handelen. Speel zelf alleen individuele potjes online. M'n rating daar is 5450 en hoger kom ik niet echt. Nick: Sander_OHM
PS3 of X? Anders wil ik wel een keer potje online spelen tegen jequote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ben ermee gestopt. De tegenstanders in UT zijn te geobsedeerd in het winnen en proberen je dan op elke manier te irriteren. Zo heb ik het ervaren dan
Online Real en Chelsea kloppen met Barca is veel leuker:
Ik heb nu al 3 maanden een DNF van 1.25! Ik denk dat het deels aan de internetverbinding ligt.!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Soms krijg ik echt het idee dat het een challenge is om de 1.25 DNF Bonus te halen, zat nu volgens mij op 1.22 of 1.24 en dan wordt ik er door EA weer afgegooid. Maar de EA site doet het ook niet dus het zal wel weer raak zijn...
Vandaar dat ik er een vraagteken achter zettequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Lijkt me logischer dat het Did Not Forfeit is, maar goed.
Ik denk dat je probleem duidelijk is..je moet gewoon lekker voetballen..creatief zijn en improviseren..jouw benadering is echt als een robot met vaste dingetjes..dat lijkt me echt totaal niet leuk en wordt uiteraard ook snel voorspelbaar voor je tegenstander.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Pino0 het volgende:
Ik verlies redelijk wat. Ik kan ze vaak niet afmaken.
Ik probeer vaak via L1 combinaties snel te tikken langs de zijkant om vervolgens een voorzet te geven, maar die moet dan echt maar net precies goed vallen.
1op1 op de keeper lukt vaak wel, dan is het R1+ O(heel licht).
Wat is nog meer een manier om scorings kansen te maken?
Precies, als ik vaak even nadenk in kleine ruimtes kan ik zo een superpass geven en snel scoren. Vaak dmv een hoge dieptepass (lb + y) maak ik de mooiste doelpuntenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat je probleem duidelijk is..je moet gewoon lekker voetballen..creatief zijn en improviseren..jouw benadering is echt als een robot met vaste dingetjes..dat lijkt me echt totaal niet leuk en wordt uiteraard ook snel voorspelbaar voor je tegenstander.
Jep inderdaad, bij mij werkt die hoge dieptepass ook vaak goed, hoewel het bij 50% de gevallen ook is dat er gewoon een fysiek sterkte spits staat die met doorjagen op de verdediger vrij voor de keepert komtquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Precies, als ik vaak even nadenk in kleine ruimtes kan ik zo een superpass geven en snel scoren. Vaak dmv een hoge dieptepass (lb + y) maak ik de mooiste doelpunten
Het is erg verleidelijk... Iedereen wil wel een IF Kaka. Maar ik heb nog nooit geluk ermee gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Net toch weer een pakje gekocht. Weer niets
IF Kaka is natuurlijk een erge kleine kansquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is erg verleidelijk... Iedereen wil wel een IF Kaka. Maar ik heb nog nooit geluk ermee gehad.
Jawel, misschien wat onduidelijk in mijn post maar ik moet betere spelers voor op de bank hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef Tim86 het volgende:
Ozil vind je niet fijn dus? Kaka is wel echt de ultieme speler voor je in die formatie, maar ja..misschien Borja Valero ofzo?
die eerste is wel lekker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:05 schreef OmniRocket het volgende:
Tegenstander speelde wel leuk 3e minuut wel gelijk 1-0 voor... daarna was hij zeker niet ongevaarlijk maar vanaf de 30e minuut vloog alles er zo'n beetje in. hij was verdedigend niet zo sterk.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/74065075
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/74065577
ja die heb ik al als CF staanquote:
Cavani is echt een held bij mij, al was if zlatan nog iets beterquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga denk toch maar IF Pato op de RW positie zetten, daarna sparen om IF Kaka op de CM positie te zetten. Die past prima in m'n Serie A team omdat de rechterkant dan vol staat met Brazilianen.
Ben nog niet helemaal tevreden over TIF Cavani, hij heeft een vermogen gekost maar ik heb niet echt het idee dat hij nou zoveel meer waard zou moeten zijn dan Milito. Dat heb ik overigens ook met IF Di Natale, maar daar komt af en toen nog een wonderschone pass vandaan.
Van Persiequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand tips voor een mooie ST naast Anelka in mn BPL team? Zelf zit ik te denken aan Carroll, nog andere aanraders?
ik zie ze nauwelijks gaan voor minder dan 18 K...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:50 schreef Tim86 het volgende:
Minder nog geloof ik, zit op mob dus kan niet kijken
Ja ik ben ook alweer van planning veranderd. Ik houd Krasic gewoon als RW, die gast is zo'n baas. Nu maar hopen dat er een IF versie komt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cavani is echt een held bij mij, al was if zlatan nog iets beter
Welke formatie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zie ze nauwelijks gaan voor minder dan 18 K...
nou, goedkoopste VP in juiste formatie als CF is 8500 en goedkoopste CF>ST die ik heb gezien is ook 8,5K... kan dus net zo goed als ST kopen met een ietwat andere formatie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij ben je goedkoper uit als je de CF koopt voor 8K en dan een striker kaart..of zijn die weer duurder geworden?
Ach, als je weinig geld hebt moet je gewoon geduld hebben en bargain hunten..dan moet je niet meteen kopen maar gewoon geduldig wachten op die ene kans.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou, goedkoopste VP in juiste formatie als CF is 8500 en goedkoopste CF>ST die ik heb gezien is ook 8,5K... kan dus net zo goed als ST kopen met een ietwat andere formatie.
ik ga maar ns sparen dan!
true true..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, als je weinig geld hebt moet je gewoon geduld hebben en bargain hunten..dan moet je niet meteen kopen maar gewoon geduldig wachten op die ene kans.
Hoezo kun je dan veel winst pakken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:08 schreef KentdeBruin het volgende:
Als je vandaag om 22.00 gaat traden dan ga je veel winst pakken.![]()
Maar dat ga ik niet doen! VISCA BARÇA!!!![]()
Omdat iedere niet-homoseksueel dan Real-Barca aan het kijken is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:38 schreef potienza het volgende:
[..]
Hoezo kun je dan veel winst pakken?
kijk ff in de OPquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:21 schreef Ferdii het volgende:
waar vinden jullie de marktwaarde? gewoon de rest bekijken of ergens een gemiddelde prijs op 1 of andere website die die gegeven bij houdt?
Ben vandaag en gister ook al totaal uit vorm met verdedigenIedereen rent ongeveer langs me en maakt totale chaos van mijn verdediging met wat steekballetjes
iemand tips?
thanks, nu ff daarmee aanklooien en een manier vinden hoe ik dit naast mijn ps3 krijg, pc staat boven, ps3 benedenquote:
ik zeg een mobiel met wifi.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
thanks, nu ff daarmee aanklooien en een manier vinden hoe ik dit naast mijn ps3 krijg, pc staat boven, ps3 beneden
Dus 2 snelle Cbs (als back) en Een Alex CB ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:59 schreef psychedelicate het volgende:
3-5-2. Twee snelle backs als buitenste CBs en een sterke CB in het midden. De rest kan je zelf invullen.
3-5-2 heb ik ook nog gespeeld, vond ik toch nogal kutquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:56 schreef zerokil het volgende:
Iemand tips voor een formatie?
Wil een Barclays Pl team maken
Nee, bijvoorbeeld Cole, Vidic/Alex en Evra (backs gebruiken als CBs, 3-5-2 gebruikt drie CBs). Weet niet precies wat je budget is?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dus 2 snelle Cbs (als back) en Een Alex CB ?
verzin gewoon zelf wat. Dat is juist het leuke van UTquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:28 schreef zerokil het volgende:
Mijn budget is rond de 80 K
Misschien heb je wat spelers/opstelling suggesties?
Zett je expres iedereen op een zo slecht mogelijke positie neer?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3-5-2 heb ik ook nog gespeeld, vond ik toch nogal kut
ik speel nu 4-3-2-1 ook BPL
---------------------vd sar------------------------
Richards-Ferdinand--Vermaelen--Kolarov
Milner---------Modric------------Mikel Arteta
---------------------Dzeko-----------------
----------Anelka----------V Persie
moet kolarov nog zien te vervangen, hij is tijdelijk, en nog een fatsoenlijke RB + keeper
en wellicht nog David Silva ooit i.p.v. Milner
Ik vraag ook om suggesties..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
verzin gewoon zelf wat. Dat is juist het leuke van UT
Ik ben niet echt bekend meer met de huidige market, maar zorg dat je het volgende vindt:quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:28 schreef zerokil het volgende:
Mijn budget is rond de 80 K
Misschien heb je wat spelers/opstelling suggesties?
Voor 36k wegquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef Fenomeno het volgende:
Nu weer een IF zabaleta gehaald voor 16k terwijl marktwaarde 30+ is, de massa kan de waarde van IFs totaal niet inschatten..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zett je expres iedereen op een zo slecht mogelijke positie neer?
Ik snap echt niet dat je 4-3-2-1 gaat spelen met deze spelers..4-2-3-1 of 4-3-1-2 zijn veeeeel logischer, dan hoef je ze niet out of position te zetten.
Hoe speelt IF Diarra?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend meer met de huidige market, maar zorg dat je het volgende vindt:
• Twee snelle, sterke backs als buitenste CBs
• Sterke CB als middelste CB
• Behendige en snelle LM met een goede cross
• Twee sterke CDMs met degelijke passing
• Behendige en snelle RM met een goede cross
• All-round goede CAM (snel, sterk, goed schot en passing)
• Twee sterke STs met goed schot en heading
Ik gebruikte de volgende spelers (BBVA):
Ronaldo, IF Benzema
Kaká
IF Pedro, IF Diarra, Alonso, Alves
IF Abidal, IF Pepe, IF Ramos
Casillas
Moet je maar kijken of je goedkope equivalenten in de BPL kan vinden.
Jij moet echt IF Kaka gaan kopen/sparen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend meer met de huidige market, maar zorg dat je het volgende vindt:
• Twee snelle, sterke backs als buitenste CBs
• Sterke CB als middelste CB
• Behendige en snelle LM met een goede cross
• Twee sterke CDMs met degelijke passing
• Behendige en snelle RM met een goede cross
• All-round goede CAM (snel, sterk, goed schot en passing)
• Twee sterke STs met goed schot en heading
Ik gebruikte de volgende spelers (BBVA):
Ronaldo, IF Benzema
Kaká
IF Pedro, IF Diarra, Alonso, Alves
IF Abidal, IF Pepe, IF Ramos
Casillas
Moet je maar kijken of je goedkope equivalenten in de BPL kan vinden.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef psychedelicate het volgende:
Ik ben onderhand al weer terug naar mijn Barcelona squad. Dat team wat ik had was geweldig, maar ik ben nu van plan om eens FIFA leren te spelen. Dat betekent dus leren dribbelen met Messi en goed passen met Xavi.
quote:Hij: Heeft u behoefte aan FIFA 11 Ultimate Team munten?
Ik: Nee bedankt, coins genoeg hier.
Hij: Nou als je wilt nog meer rijker dan wat je bent wordt ik bezoek LINK en ik ondertekende een paar keer en ik kreeg 500K en kocht ik mijn geweldig team bent u geïnteresseerd?
Ik: Nee, ben niet zo van de scam-sites
Hij: Het is geen oplichterij? Ik heb me aangemeld een heleboel keer en waarom denk je dat ik heb Ronaldo en Messi? geloof me het geen oplichterij zijn legit het zal een groot als de enige vrije missen tot Pasen dag dus waarom niet nu aanmelden?
Ik: Ik kreeg 450 euro toen ik op die link klikte. Dat was echt fantastisch
Bij mij inderdaad ook niet meer. Ondanks dat ik het meestal zelf wel kan inschatten keek ik toch vaak even ter bevestiging.quote:Op zondag 17 april 2011 09:37 schreef Neraice het volgende:
Laat fut11info bij jullie ook niet meer de prijzen per opstelling zien?
Heb tips genoeg.. Maar ligt aan je budgetquote:Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef el-blanchito het volgende:
iemand misschien nog tips?
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dWpHv8rbbaJHC
Beste CDM is imho echt Fellaini van Everton. Die gast kan geweldig koppen, passing voelt goed, hijs nog redelijk snel en echt heel sterk. Zijn rating reflecteerd het niet echt, plus qua chem draagt hij meestal weinig bij maar bij mij vaste keus als het om een BPL CMD (Of verdedigend ingestelde CM) gaat.quote:Op zondag 17 april 2011 13:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb tips genoeg.. Maar ligt aan je budgetEssien is bijf echt een held
Maar die is 35K ofzo
Ik heb essien als CM. En hij speelt echt heel fijn. Met zijn 87DEFquote:Op zondag 17 april 2011 14:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beste CDM is imho echt Fellaini van Everton. Die gast kan geweldig koppen, passing voelt goed, hijs nog redelijk snel en echt heel sterk. Zijn rating reflecteerd het niet echt, plus qua chem draagt hij meestal weinig bij maar bij mij vaste keus als het om een BPL CMD (Of verdedigend ingestelde CM) gaat.
En hijs verrekte cheap. Beetje opletten kun je hem voor 750c bemachtigen. Alleen jammer dat hij de rest van het seizoen is uitgeschakeld en de kans op UP/IF dus 0,0% is.
Heb m ook wel eens geprobeerd, maar ik vind m gewoon echt te klein.quote:Op zondag 17 april 2011 14:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb essien als CM. En hij speelt echt heel fijn. Met zijn 87DEF
Iedereen zijn dingquote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb m ook wel eens geprobeerd, maar ik vind m gewoon echt te klein.
Wel als je hem goed kan bedienenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel als je hem goed kan bedienen
Echt is met ch overigens. Verloedering van de taal makes me a sad panda
[ afbeelding ]
Dan moet je X gewoon een keer kort induwenquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef zerokil het volgende:
Minuut : 1.20
Hoe kan je zo'n goede korte voorzet geven, als ik dat doe vliegt die hard over hem heen
Ennuh Silva heeft niet echt lichaam toch?
inderdaad, zonde van je geld manquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef Neraice het volgende:
Gold premium pack gekocht voor MS points, maar dat doe ik dus ook nooit meer
Zoals ik al zei: Je moet de voorzet geven op het moment dat je spits om de bal vraagt en dan gaat hij gewoon naar je spits..quote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef DutchSL het volgende:
Als je gewoon de voorzetknop 1x indrukt dan gaat hij 9 van de 10 keer richting de buitenspeler aan de andere kant bij de 2e paal of richting een bijsluitende middenvelder i.p.v. de spits bij de 1e paal.
Tenminste in een 1 spitsen systeem.
Als je L1 ingedrukt houdt en dan voorzet kun je zelf richten, maar dat is best wel moeilijk.
En zoals ik al zei, dat maakt geen ene zak uit. Echt niet, op welk moment je ook past, de bal gaat 9 van de 10 keer gewoon richting een hele andere speler. Soms zelfs compleet debiel helemaal terug naar een speler buiten de 16.quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Je moet de voorzet geven op het moment dat je spits om de bal vraagt en dan gaat hij gewoon naar je spits..
Ja, je wingers komen dan veel meer voor het doel en je spits staat minder op een eiland. Echt een veel betere formatie imo. Als de prijzen andersom waren zou ik nog voor 4-3-2-1 gaan.quote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef zerokil het volgende:
Met 4-3-2-1 speel je dichter bij de spits als bij 4-3-3 toch?
Ik speel 433, eigenlijk nooit wat anders geprobeerd maar dit bevalt me gewoon prima. Spelers zijn vaak niet eens duurder aangezien een hoop mensen niet eens kijken naar de formatie van een speler als ze hem verkopen. Als je genoeg geduld heb kan je vaak spelers met een 4-3-3 opstelling kopen voor de zelfde prijs als elke andere opstelling.quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef zerokil het volgende:
Welke formaties spelen jullie eigenlijk?
4-3-3 is me wel goed bevallen maar dat kost een vermogen.
Ja kloptquote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef zerokil het volgende:
Met 4-3-2-1 speel je dichter bij de spits als bij 4-3-3 toch?
Dan zal het wel aan mij liggen. Heb je alles op assisted staan ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En zoals ik al zei, dat maakt geen ene zak uit. Echt niet, op welk moment je ook past, de bal gaat 9 van de 10 keer gewoon richting een hele andere speler.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En zoals ik al zei, dat maakt geen ene zak uit. Echt niet, op welk moment je ook past, de bal gaat 9 van de 10 keer gewoon richting een hele andere speler.
Ïk heb half assisted en bij mij is het geen probleem in ieder geval.quote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen. Heb je alles op assisted staan ofzo?
Dat kan je doen tijdens de wedstrijd bij squad en dan tactieken ofzo, kan dus wel maar staat ergens andersquote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef zerokil het volgende:
Oh dat moet ik dan toch is een keer door nemen
Kan je ook instellen dat je spelers eerder diep lopen etc.?
Nee, was alleen tijdens de feestdagen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef zerokil het volgende:
Ik lees nu ook dat er ene periode Daily Gift was ofso
Komt dat weer?
ja pak je zo >800 K winst op ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Filmpje is dus niet van mij voor de duidelijkheid, maar wel epic zeg als je die 2 uit 1 pakje trekt haha
Zie de link http://www.fut11info.nl/ uit de OP.quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef Neraice het volgende:
Wat is een nette prijs voor IF Stekelenburg?
Ik kan keepers nooit vinden op die site, waarschijnlijk doe ik gewoon wat fout...quote:Op zondag 17 april 2011 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie de link http://www.fut11info.nl/ uit de OP.
ja erg raar inderdaad, foutje in de code misschien?quote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef Neraice het volgende:
Maar waarom hebben ze daar prijzen per opstelling opeens weggehaald? Vond dat wel handig juist.
haha netjes hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef potienza het volgende:
Vandaag dit goal gemaakt, met mijn team in een single match online met Afellay, die best lekker speelt trouwens.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/74242657
Heeft hij niet gewoon een random speler uit een pakje verwisseld met een Ronaldo/Messi uit zijn club (op Y drukken)? Of kan dat niet?quote:
dat kan niet.!:)quote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Heeft hij niet gewoon een random speler uit een pakje verwisseld met een Ronaldo/Messi uit zijn club (op Y drukken)? Of kan dat niet?
De site was bij mij de laatste tijd vaak erg traag. Misschien dat ze het er bewust uitgehaald hebben met het oog op de load?quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja erg raar inderdaad, foutje in de code misschien?
Ik ben even vergeten of je veel of weinig budget had, maar ik kan sowieso goedkope krachten als Hamsik (evt. IF), Pastore (ook IF), Cambiassa (ook IF) en De Rossi aanraden. Vooral die laatste is echt een baas en kost geen reet. In Italië is het wel belangrijk om al een beetje iets in gedachten te hebben..ga je vooral voor Italianen, zijn er spelers die je er persé bij wil hebben?quote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef laucas het volgende:
Ik ga verhuizen naar de Serie A. Nog tips voor centrale middenvelders?
IF Pastore.quote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef laucas het volgende:
Ik ga verhuizen naar de Serie A. Nog tips voor centrale middenvelders?
Alles staat nu op de trade dus het is even afwachten wat mijn budget word. +100K moet wel mogelijk zijn. Zat te denken aan 4-3-2-1 met Krasic/Pato, Cavani/Eto'o/Evt. Lavezzi en Robinho/Ronaldinho. Verdediging moet ook geen probleem worden. Middenveld moet ik nog even bekijken.quote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten of je veel of weinig budget had, maar ik kan sowieso goedkope krachten als Hamsik (evt. IF), Pastore (ook IF), Cambiassa (ook IF) en De Rossi aanraden. Vooral die laatste is echt een baas en kost geen reet. In Italië is het wel belangrijk om al een beetje iets in gedachten te hebben..ga je vooral voor Italianen, zijn er spelers die je er persé bij wil hebben?
Die is niets waardquote:Op maandag 18 april 2011 09:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En dan ook nog een Nesta erbij ...
1000 coins ofzo (PS3) kun je er wel voor vangen. Niet heel veel, maar meer dan de meeste non-shiny gasten.quote:
Merk jij het verschil op je bankrekening als je Ronaldo en Messi ook hebt verkocht?quote:Op maandag 18 april 2011 12:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
1000 coins ofzo (PS3) kun je er wel voor vangen. Niet heel veel, maar meer dan de meeste non-shiny gasten.
Tsjah, als je het zo bekijkt is het natuurlijk peanuts, dat snap ik ook wel. Mjah, toch heb ik m liever dan bijv een Mwaruwari.quote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Merk jij het verschil op je bankrekening als je Ronaldo en Messi ook hebt verkocht?
Dit komt trouwens inderdaad doordat je Lobs/Crosses op Assisted hebt staan. Gewoon op Semi (of Manual) zetten en je speler geeft fatsoenlijke voorzetten.quote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En zoals ik al zei, dat maakt geen ene zak uit. Echt niet, op welk moment je ook past, de bal gaat 9 van de 10 keer gewoon richting een hele andere speler. Soms zelfs compleet debiel helemaal terug naar een speler buiten de 16.
Kom even potje doen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef psychedelicate het volgende:
Nou, verrassing! Een nieuw team.
[ afbeelding ]
Serie A past volgens mij perfect bij de 3-5-2 formatie, vandaar deze keuze. Ik heb nog 192k over voor eventuele aanpassingen, iemand tips? Wissels maken mij niet veel uit, die gebruik ik toch alleen maar tegen de CPU om de fitness van mijn XI op peil te krijgen.
Misschien IF Di Natale voor Vargas? Al is Vargas denk ik wel beter voor de balans gezien zijn kracht en defensieve kwaliteiten. Heel geil team. IF Julio Cesar zou ook een goede zijn, maar weet zijn prijs niet.quote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef psychedelicate het volgende:
Nou, verrassing! Een nieuw team.
[ afbeelding ]
Serie A past volgens mij perfect bij de 3-5-2 formatie, vandaar deze keuze. Ik heb nog 192k over voor eventuele aanpassingen, iemand tips? Wissels maken mij niet veel uit, die gebruik ik toch alleen maar tegen de CPU om de fitness van mijn XI op peil te krijgen.
Is dit ook mogelijk in fut?quote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef zerokil het volgende:
Oh dat moet ik dan toch is een keer door nemen
Kan je ook instellen dat je spelers eerder
diep lopen etc.?
Vooral omdat Buffon een veel betere keeper is.quote:Op maandag 18 april 2011 15:57 schreef Tim86 het volgende:
hmm 200K is wel veel ja..puur omdat bijna iedereen met een Serie A team met de Inter-verdediging OF met andere Brazilianen speelt (Juan en Thiago Silva). IF Buffon was maar 100K, verschil is dan wel heel groot.
wie heb je zoal allemaal?quote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben lekker bezig met een NL-braziliaans team proberen te maken
Ja, maar het werkt hetzelfde als met setplays.quote:
Misschien speelde alleen één speler van zijn team slecht ofzuhh...?quote:Op maandag 18 april 2011 23:45 schreef laucas het volgende:
Kan iemand dit vertalen? Kreeg een berichtje van een spanjaard ofzo die net aan de broek had gekregen. Allemaal xavi's en iniesta's op verkeerde posities en formaties![]()
"i never must these mach wiht one player bad"
De as bestaat uit: Van der Sar-Alex-Van der Vaart-Van Nistelrooyquote:
Valt wel mee. Normale Buffon is ook prima te doen als je coins ergens anders nodig hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef psychedelicate het volgende:
Zal ik IF Buffon halen voor mijn Serie A team? Ik lees constant op het forum dat hij een soort god in de goal is, vooral vergeleken met (IF) César.
goede formatie en de nationaliteit die je meeste spelers hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:39 schreef zerokil het volgende:
Wat moet een manager hebben om een geschikte manager te vinden voor je team?
Ik heb een Barclays team en speel 4-3-2-1.
Dat is best wel heel domquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef DutchSL het volgende:
Gvd heb ik IF Hamsik voor 80.000 gekocht, zet ik hem met mijn stomme kop voor 9.500 BIN op de markt..al mijn bij elkaar handelde winst van de laatste weken weg.
WAAROM!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef DutchSL het volgende:
Gvd heb ik IF Hamsik voor 80.000 gekocht, zet ik hem met mijn stomme kop voor 9.500 BIN op de markt..al mijn bij elkaar handelde winst van de laatste weken weg.
Als je gaat stoppen. Wil je nog spelers kwijt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef DutchSL het volgende:
Wat denk je, een tikfout natuurlijk. Kut webapp, kut spel, kut vingers.
Goed excuus om er mee te stoppen, hier ga ik niet weer zoveel tijd in steken.
had ik ook met ibra, alleen was dat de startpricequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:06 schreef DutchSL het volgende:
Idd, denk dat het iedereen weleens is overkomen, alleen dan eerder met een goedkope speler waardoor het je maar een paar coins kost.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Is niks dom aan, gewoon ongeluk.
Beetje afwisselen blijft het leukste hequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Zometeen maar eens Messi scoren. Ik moet helaas wel TIF Cavani opgeven om de chemistry in m'n team hoog te houden maar dat heb ik er graag voor over. Milito staat daar ook prima! IF Hernanes eruit en IF Pastore erin. Problem solved!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |