Ik hoop dat dat een grap isquote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn ex verdiende te weinig en vond dat ik daar teveel over zeurde. Toen ben ik maar gescheiden. Spijt dat ie had dat ie geen betere baan had gezocht joh!!
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn ex verdiende te weinig en vond dat ik daar teveel over zeurde. Toen ben ik maar gescheiden. Spijt dat ie had dat ie geen betere baan had gezocht joh!!
*wijst op ondersig*quote:
Stomme vraag okee? Heb je een goed antwoord dan? Is er geen antwoord?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
*wijst op ondersig*
*zucht*
Ben wel gescheiden, maar vond het nogal een stomme vraag van TS
Zeg dan niks als je het een stomme vraag vindt.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
*wijst op ondersig*
*zucht*
Ben wel gescheiden, maar vond het nogal een stomme vraag van TS
Je gaat scheiden als de liefde weg is en je niet meer samen als partners door het leven kunt. Iets oppervlakkigs als geld of meningsverschillen liggen daar niet aan ten grondslag. Het gaat om de essentie en die is dat je niet meer genoeg van elkaar houdt als partners om door te kunnen gaan met een huwelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Stomme vraag okee? Heb je een goed antwoord dan? Is er geen antwoord?
Duidelijk geen ervaringsdeskundige he?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je het een stomme vraag vindt.
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
Duidelijk geen ervaringsdeskundige he?
Ja, leer eens om door te denken.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je gaat scheiden als de liefde weg is en je niet meer samen als partners door het leven kunt. Iets oppervlakkigs als geld of meningsverschillen liggen daar niet aan ten grondslag. Het gaat om de essentie en die is dat je niet meer genoeg van elkaar houdt als partners om door te kunnen gaan met een huwelijk.
[..]
Duidelijk geen ervaringsdeskundige he?
Scheiden is ook fucking duur manquote:Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef sweetco het volgende:
ik ben van mening dat de drempel om te scheiden over het algemeen te laag ligt. Mensen gaan al bij 'kleine' tegenslagen scheiden. Nu met de crisis zag je ook dat het aantal scheidingen terugliep. De keerzijde hiervan was dat mensen geen huis meer konden kopen etc. ofwel het scheiden was te duur
Is dat ook sarcasme?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Scheiden is ook fucking duur manEcht niet grappig..
Nee, het is echt duur. Scheiden moet verplicht via het kantongerecht en dus moet je een advocaat in de arm nemen (als je mazzel hebt en samen een echtscheidingsconvenant op kunt stellen samen 1, anders ieder zijn eigen advocaat). Kosten rechtbank, akte van verdeling voor het huis is verplicht als de één het huis over wil nemen, moet via de notaris. Etc etc. Als je kinderen hebt komt er alimentatie bij. Je moet allebei nieuwe spullen kopen want de inboedel gaat in twee. Noem maar op.quote:
Exact wat ik zeiquote:Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef sweetco het volgende:
ik ben van mening dat de drempel om te scheiden over het algemeen te laag ligt. Mensen gaan al bij 'kleine' tegenslagen scheiden. Nu met de crisis zag je ook dat het aantal scheidingen terugliep. De keerzijde hiervan was dat mensen geen huis meer konden kopen etc. ofwel het scheiden was te duur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |