Geen egte koerdisch schnorquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:49 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat programma van Bram Vermeulen?
Schandalig dat. Door Koerden 'beulen' heeft hij zichzelf bewezen als ongenuanceerde haatzaaier.
Dat zou ik graag willen, maar wat mijn smaak omtrent snorren betreft zou ik volgens de Turkse snorren-klassificatie voldoen aan een extremistische Islamistquote:
niks, ik had zargon's post gewoon niet goed gelezen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef msnk het volgende:
okeeej..... geen schnor dusszzz.... lammer.
en wat had jij geknipt dan???
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef zarGon het volgende:
Lijkt mij anders best een aardige man. Ziet er ook vrolijk uit op de foto! Waar is deze beste man nu en wat doet hij op deze zonnige dagen?
Komt hij weer aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Che_ het volgende:
Landysh ik heb een mooie site voor jou en je eeuwige zoektocht naar discussies
http://www.weerwoord.nl/weerwoord/index.php
veel plezier meid
er was echt van jong tot oud.. ook wat Nederlanders gezien..quote:Op zondag 24 april 2011 17:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat was de gemiddelde leeftijd bij Tarkan? waren er veel Hollanders? een jaar of 10 a 15 geleden waren er veel Hollandse meisjes gek van hem
Kayseri je weet togg, NATO CADDESI REPRESENTquote:Op zondag 24 april 2011 20:54 schreef Slayage het volgende:
nee die falers moesten gisteren weer optreden voor een lege stadion waar het ze weer niet gelukt is om te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |