Ligt aan mijn bui. Ik heb nu zeven verschillende vertalingen van Beauty and the Beast musical in mijn playlist staan en de nieuwe CD van Within Temptation. Rammstein, Alice Cooper en Meat Loaf zijn ook favoriet, en musical.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik draai op elke vroege ochtend altijd Flogging Molly om eens goed wakker te worden.
Musical gaat bij mij echt met periodes. Nu heb ik duidelijk geen musical periode.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt aan mijn bui. Ik heb nu zeven verschillende vertalingen van Beauty and the Beast musical in mijn playlist staan en de nieuwe CD van Within Temptation. Rammstein, Alice Cooper en Meat Loaf zijn ook favoriet, en musical.
Oh daar ben ik ook van. Elke keer dezelfde cd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef wonderer het volgende:
Yeah, bij mij ook wel. En dan ook nog vaak dezelfde, terwijl ik echt HEEL veel musicals heb.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook van. Elke keer dezelfde cd.![]()
20 albums van Kayak, en dan toch 2 van die albums die ik het meeste draai.
Vind ik wel. Die volgorde is er toch niet voor niks?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef wonderer het volgende:
Bij musical is de volgorde wel belangrijk, maar bij gewone pop-albums toch niet zo?
Dat weet ik niet. Vraag me ook wel eens af hoe ze die volgorde bepalen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Vind ik wel. Die volgorde is er toch niet voor niks?
Waarom is dat erg?quote:
Nou, daar zit een idee achter dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vraag me ook wel eens af hoe ze die volgorde bepalen, eigenlijk.
Dat wil ik niet echt een pop-album noemen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, daar zit een idee achter dus
Op sommige cd's staat het trouwens vermeld.
Fire on Babylon van Sinéad o'Connor bijvoorbeeld.
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil ik niet echt een pop-album noemen.
Sinead is toch folk-rock?quote:
Pop is gewoon een afkorting van populaire, dat is allang geen stroming meer.quote:
Yeah, britney spears of zo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Pop is gewoon een afkorting van populaire, dat is allang geen stroming meer.
Ik ga er van uit dat jij het hebt over een cd van een artiest met losse "niet aan elkaar gelinkte" nummers.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |