Gaat het vandaag beter met je dan gisteren?quote:
Ik zou hier echt geen geschikte plek weten... maar heb ook geen aanleiding om er naar te zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar crazy kan wel even het kopieerhok induiken ofzo
[..]
Ik niet
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar crazy kan wel even het kopieerhok induiken ofzo
[..]
Ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef friemelaar het volgende:
Plafond verwijderd![]()
Lek gevonden![]()
Boven op de slaapkamer van zoonlief, blijkt z'n aquariumpompje te lekken![]()
Vanmorgen als eerste gecontroleerd, echter niet gezien doordat hij geluidsdemping gebruikt heeft en het water echt recht onder de pomp in de vloer verdween.![]()
Nouja, plafond terug bouwen ......
En binnenpompje voor z'n aquarium regelen, dan kan dit tenminste niet meer gebeuren
Pff wat een ellende friemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel fijn dat het snel opgelost is.. succes met het plafond
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 10:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gaat het vandaag beter met je dan gisteren?
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef friemelaar het volgende:
Plafond verwijderd![]()
Lek gevonden![]()
Boven op de slaapkamer van zoonlief, blijkt z'n aquariumpompje te lekken![]()
Vanmorgen als eerste gecontroleerd, echter niet gezien doordat hij geluidsdemping gebruikt heeft en het water echt recht onder de pomp in de vloer verdween.![]()
Nouja, plafond terug bouwen ......
En binnenpompje voor z'n aquarium regelen, dan kan dit tenminste niet meer gebeuren
Mooi dat je het zo snel hebt gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef crv het volgende:
gelukkig is alle ellende nog niet voor bij![]()
De volgende tegenslag is er al
Wat is er gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je weet ons te vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. En dat zal de komende dagen ook wel niet veranderen...
Maar we maken er maar het beste van, en hier kan ik prima afleiding vinden, wat dat betreft.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef crv het volgende:
gelukkig is alle ellende nog niet voor bij![]()
De volgende tegenslag is er al
oh dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's up?
Volgens mij heb ik wat gemist.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. En dat zal de komende dagen ook wel niet veranderen...
Maar we maken er maar het beste van, en hier kan ik prima afleiding vinden, wat dat betreft.
quote:
Mijn douchelek blijkt niet verholpen te zijn. Het is on geloofelijk.quote:
Nee, ik heb het hier niet gepost en ga dat ook niet doenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn douchelek blijkt niet verholpen te zijn. Het is on geloofelijk.
ondertussen mijn douche gedemonteerd en gaan de hele douchehoek maar slopen en opnieuw betegelen
KJan er ook nog wel bij![]()
Ok.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik heb het hier niet gepost en ga dat ook niet doen.
want?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef Koen66 het volgende:
18/6 meet gaat dus definitief niet meer door ?
ik denk te weinig aanmeldingenquote:
succes ermee!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ondertussen mijn douche gedemonteerd en gaan de hele douchehoek maar slopen en opnieuw betegelen
maar je kon toch nog tot in mei opgeven?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik enk te weinig aanmeldingen
stat niet meer in de OP ook
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:14 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Oké, de tip. Hier komt'ie hoor:Ik zou je medicijnen nemen als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En misschien wil ik het wel kwijt ja. Maar of het verstandig is, is een tweede. Je kaarten uit handen geven voor je gespeeld hebt, is dom.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
en geen lid worden van een schietverenigingquote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou je medicijnen nemen als ik jou was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |