Je launcher kan je niet verplaatsen. Ik heb hem nu ook geinstalleerd, maar twijvel een beetje of dit echt allemaal zo handig is. Je kan bijna niets aanpassen naar eigen wens (lijkt wel alsof ik achter een macbook zit)quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
Ow ik vind het toevallig net, staat ook ergens in het slidemenu links: http://livinginarnhem.com/pictures/workspace_switcher.png
Maar dat is zo niet erg handig, ik wil gewoon een balk onderaan m'n scherm. Maar dat vogelen we nog wel uit
Was ik al trots op mn 1TB nas filertje.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef KomtTijd... het volgende:
oot heeft ooit een fileserver in de kelder gezet die inmiddels dik 40TB data deelt..
Dat ben ik nu aan het doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Probeer eerst Gnome 3, misschien werkt dat wel.
Rechtsbovenin onder de "aan/uit"-knop. Je kunt ook direct in het zoekmenu de naam van de specifieke instelling ingeven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef lifeblind het volgende:
Zojuist ook maar overgegaan op 11.04, met unity nu. Eerst maar eens even kijken of ik er ECHT niet mee overweg kan, ik kan het op z'n minst een kans gevenVooralsnog ben ik er eigenlijk best wel positief over moet ik zeggen.
Alleen nu nog even zoeken waar ik systeemsettings aan kan passen
Hoezo? Je kunt bijna net zoveel aanpassen als voorheen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:36 schreef Markster het volgende:
Vind dat unity nogal irritant, je kan veel te weinig zelf bepalen qua layout. Niets voor mij.
Ik kan anders niet bepalen waar ik mijn klok of notificatieicoontjes wil hebben. Ik kan de breedte van de launcher niet aanpassen, ik kan zelfs niet eens bepalen waar de launchers komen te staanquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:40 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt bijna net zoveel aanpassen als voorheen.
Ow zo... Dat pas ik meestal niet aan. Mijn filosofie is gewoon: accepteer zoals het komt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik kan anders niet bepalen waar ik mijn klok of notificatieicoontjes wil hebben. Ik kan de breedte van de launcher niet aanpassen, ik kan zelfs niet eens bepalen waar de launchers komen te staan
Ik zeg, koop een applequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ow zo... Dat pas ik meestal niet aan. Mijn filosofie is gewoon: accepteer zoals het komt.
Neu. Dat kost geld.quote:
Dat gebroken pakket had ik ook. Heeft voor zover ik weet te maken met het feit dat die versie van Virtualbox geen opensource-versie heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:01 schreef ouderejongere het volgende:
Op de desktop heb ik nu Natty lopen. Morgen de laptop installeren.
Ik heb nu ook maar eens /home geformatteerd, na twee jaar gebruik staat daar aardig wat rommel in. Ik heb nu een partitie voor / (20GB) /home (10GB) en een aparte voor downloads/muziek, dan nog 1 voor images van backups + iso'tjes die ik via grub kan booten (oa CloneZilla Live en de livecd van Natty)
Hopelijk kan ik wennen aan Unity, maar toch mis ik mijn taakbalk, en het panel bovenin is niet configureerbaar.
Met enige moeite heb ik VirtualBox (niet ose) kunnen installeren. Met dpkg, want van USC ging mijn koeling muziek spelen, daarna bleek er nog een gebroken pakket.
En de rest? Dus wat is er nog meer voor echt nuttigs geupdate, naast het Unity gebeuren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben het wel met de mensen eens dat unity nog functionaliteit mist, maar geef het wat tijd mensen
Ik neem aan dat de ontwikkeling van unity niet stopt na gisteren
Geen idee, dat is door Unity niet te zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de rest? Dus wat is er nog meer voor echt nuttigs geupdate, naast het Unity gebeuren?
Dat laatste vind ik wel het meest irritante.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:46 schreef Toryu het volgende:
Net geupdate. Het idee achter Unity is wel ok, maar het werkt naar mijn idee nog een beetje buggy. Sommige sneltoetsen werken bv niet altijd even goed, en alt+tab doet bij mij helemaal niks meer. Verder vind ik het ook maar irritant dat ik nergens kan zien in welke workspace ik zit en welke programma's er per workspace open staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |