Je en dat ballending werkt nooit goedquote:Op maandag 18 april 2011 18:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nouveau is toch juist de open source variant van de nvidia proprietary driver
Ja maar als je de specs niet kent zul je nooit een goede OS driver kunnen bouwen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nouveau is toch juist de open source variant van de nvidia proprietary driver
Dan zet je je daar maar overheenquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik blijf dan zo het gevoel houden dat ik achterloop.
Gebruik dan de proprietaryquote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je en dat ballending werkt nooit goed
Doe ik ook.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik blijf dan zo het gevoel houden dat ik achterloop.
Tja... Dan moet je een OS gebruiken met een rollingrelease.quote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan zet je je daar maar overheen
Ik vind die constante "er is een nieuwe release" popup irritanter
Nee merci dan maar 10.10quote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Tja... Dan moet je een OS gebruiken met een rollingrelease.
Waarom zou dat niet kunnen? "if it aint broken, dont fix it!" is een behoorlijk populair motto onder veel linux-gebruikers. Kortom als je tevreden bent met je besturingssysteem hoef je beslist niet te upgraden. Tot de ondersteuning ophoudt natuurlijk, want dan stoppen de security-updates.quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
Een groot dilemma, als ik op 10.10 blijf ben ik conservatief, dat kan niet als Linuxgebruiker,
Top dankjequote:
ik gebruik geen FF, gewoon Chrome voor Linuxquote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
rechtermuis -> instelligen -> hardwareversnelling uitschakelen. Helpt dat?
Ook heb ik wel eens dat youtube-filmpjes het in firefox om onduidelijke reden gewoon kut doen, maar in chromium prima afspelen
Echte bazen resizen met alt+middleclick, en verplaatsen met alt+click.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik krijg elke dag tientallen updates voor de beta, dus ik neem aan dat er nog druk wordt ontwikkeld
Pluspuntje: de rand van een window is niet meer 1 pixel, dus resizen gaat makkelijker
Op youtube zelf gaat het altijd goed, embedded youtube-filmpjes op andere sites gaan vaak fout (beeld flikkert en besturingsknoppen doen het niet). En embedded is altijd flash.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:12 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Echte bazen resizen met alt+middleclick, en verplaatsen met alt+click.
edit: @KomtTijd... Youtube kun je instellen op HTML5, dan gebruik je geen flash voor de video's meer. Weet niet of dat met vimeo ook kan.
Ja dat is wel een stuk beter hehquote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik krijg elke dag tientallen updates voor de beta, dus ik neem aan dat er nog druk wordt ontwikkeld
Pluspuntje: de rand van een window is niet meer 1 pixel, dus resizen gaat makkelijker
quote:This PPA is EXPERIMENTAL and MAY BREAK YOUR SYSTEM. There is no downgrade process.
lolquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Vriendin over Ubuntu Dat softwarecentrum hebben ze van Apple gejat
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Vriendin over Ubuntu Dat softwarecentrum hebben ze van Apple gejat
Daar heeft ze wel enigszins gelijk in. Het is pas "Software Center" gaan heten omdat de iPhone er ook een hippe naam voor had. Daarvoor was er wel een repository maar lang niet zo gebruiksvriendelijk als nu.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Yups, ze dacht komt vanaf de Iphone,...
Ik heb der maar gelijk gegeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |