abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2002 @ 19:40:05 #1
20969 Jozi
...turns the tables.
pi_4625175
in duitsland is een hele grote zaak/winkel wat licht en audio (en meer) betreft. maar ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met die zaak of produkten daarvan... garanties etc

want dan wil ik overwegen daar nieuwe apparatuur te gaan kopen, maarjah tis wel in duitsland, dus wat garanties betreft is dat weer ietsje onhandiger, naar mijn mening.

op www.musik-produktiv.de kan je dus van alles bestellen... maar je kan ook bij die zaak zelf terplaatse kopen.

ik hoor het graag.

....... Just [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20969]Jozi[/url].....
  maandag 17 juni 2002 @ 19:43:40 #2
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_4625237
quote:
Op maandag 17 juni 2002 19:40 schreef Jozi het volgende:
in duitsland is een hele grote zaak/winkel wat licht en audio (en meer) betreft. maar ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met die zaak of produkten daarvan... garanties etc

want dan wil ik overwegen daar nieuwe apparatuur te gaan kopen, maarjah tis wel in duitsland, dus wat garanties betreft is dat weer ietsje onhandiger, naar mijn mening.

op www.musik-produktiv.de kan je dus van alles bestellen... maar je kan ook bij die zaak zelf terplaatse kopen.

ik hoor het graag.

Ik ben er vorig jaar geweest... heb er niks gekocht (ja een muziekboekje) maar vond het er wel heel mooi, alle muziekinstrumenten die ze daar hebben. Het is er ook behoorlijk groot!

En tja... tis ff rijden... want het ligt bij OsnaBruck in de buurt geloof ik!

Maar de moeite waard! Je kan daar de muziekinstrumenten ook uitproberen en je kan ook daar met Euro's betalen!!!

patat ftw :)
  maandag 17 juni 2002 @ 19:52:41 #3
18777 Cirrus
IAMMYOWNNME
pi_4625374
Eeuh, ik ben er ook een aantal malen geweest en het is gewoon een normale muziekzaak van een beetje een grote afmeting. Op het meeste spul zit gewoon een standaard garantie van een Jaar ofzow, tenzij anders bepaald... Ik kan je verzekeren dat het zeker de moeite waard is om eens naar toe te gaan... Je kijkt je ogen uit
- My ass is bigger than yours
  maandag 17 juni 2002 @ 22:47:23 #4
20969 Jozi
...turns the tables.
pi_4628777
Oh, nou, Dat biedt perspectief.
dan ga ik er toch maar eens over denken om naar duitsland af te reizen... en jah, Wat die Euro's betreft, das wel fijnjtes, scheelt een hoop gereken.

Nog meer mensen die ervaring hebben? of er van gehoord hadden voor dit topic er was.

....... Just [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20969]Jozi[/url].....
  maandag 17 juni 2002 @ 23:11:44 #5
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_4629417
Ik koop elk jaar dat dikke boek van hun.. bijna alle apparatuur staat er in... en veel plaatjes van drumstellen uiteraard

Ik heb één keer een stel klemmen besteld voor mn drumrack, toen heb ik die order gecanceld en ook een bevestinging gekregen dat de order gecanceld was... paar weken later lag er een briefje in de brievenbus dat er een pakketje uit duitsland op het postkantoor lag.
Heb die lui maar weer ff gemaild.... typisch geval van "oeps foutje"... kan overal gebeuren en het was gelukkig hun eigen probleem

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_4629592
Topzaak! Ik heb er voor iemand anders een duur (professioneel) drumstel gekocht, dat fl 2000 goedkoper was dan in NL. Als je iets groots of ingewikkelds wilt kopen, zorg dan dat je de naam van de verkoper hebt zodat je steeds met dezelfde persoon kunt praten. Dat vergemakkelijkt e.e.a. enorm en voorkomt misverstanden, vooral als je Duits niet helemaal "spitze" is..
  dinsdag 18 juni 2002 @ 02:37:45 #7
26891 killingcupid
are you loathsome tonight?
pi_4632985
Goede winkel met een enorm assortiment!
we will become silhouettes.
pi_4634257
Het is volgens mij de op een na grootste gitaar winkel ter wereld, dus ik ga/wil er zeker nog wel eens naartoe!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 10:26:36 #9
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_4634316
Ik heb er sinds september een kleine 7 duizend gulden aan spullen weggetrokken (en netjes betaald ) en ik heb nog nergens spijt van Topwinkel, vrijwel alles op voorraad. Via internet hebben ze ook een goede service, dus als je weet wat je wilt hebben, hoef je niet per se langs te gaan.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 18 juni 2002 @ 10:27:05 #10
26777 MrTorture
pi_4634325
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:20 schreef LenL het volgende:
Het is volgens mij de op een na grootste gitaar winkel ter wereld, dus ik ga/wil er zeker nog wel eens naartoe!
De grootste muziekwinkel ter wereld
Vis een optie?
pi_4635313
Er staat me trouwens bij dat ze ergens in het oosten van Nederland een soort filiaal hebben (of hadden, ik kan er niks meer over vinden)..
  dinsdag 18 juni 2002 @ 11:39:23 #12
26777 MrTorture
pi_4635440
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:31 schreef dvr het volgende:
Er staat me trouwens bij dat ze ergens in het oosten van Nederland een soort filiaal hebben (of hadden, ik kan er niks meer over vinden)..
Misschien ben je in de war met het Amerikaanse Musiciansfriend of was het nou Sam Ash music, een van die twee heeft sinds een jaar ofzo een filiaal in Nederland.
Vis een optie?
pi_4638756
> Misschien ben je in de war met het Amerikaanse Musiciansfriend of was het nou Sam Ash music

Nee, het was echt Musik Produktiv. Ik heb inmiddels ook een oude website gevonden waarop over een vestiging in Hengelo wordt gesproken, maar het adres en telefoonummer lijken niet goed meer te zijn.. zal dus wel opgeheven zijn.

woensdag 7 februari 2007 @ 19:48:21 #14
11502 nipeng
The last ride is free
pi_46084686
Thanks

Ik vroeg me dus af, als ik een nieuw drumstel wil kopen bij MP. Kan ik dan beter (vanuit Eindhoven ongeveer) met de auto gaan, of het gewoon te bestellen en laten bezorgen? Wat is de veiligste optie en wat is de goedkoopste optie?

We gaan er wel even van uit dat ik zeker weet wat ik wil en niet iets koop zonder het bespeeld te hebben.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')