want dan wil ik overwegen daar nieuwe apparatuur te gaan kopen, maarjah tis wel in duitsland, dus wat garanties betreft is dat weer ietsje onhandiger, naar mijn mening.
op www.musik-produktiv.de kan je dus van alles bestellen... maar je kan ook bij die zaak zelf terplaatse kopen.
ik hoor het graag.
quote:Ik ben er vorig jaar geweest... heb er niks gekocht (ja een muziekboekje) maar vond het er wel heel mooi, alle muziekinstrumenten die ze daar hebben. Het is er ook behoorlijk groot!
Op maandag 17 juni 2002 19:40 schreef Jozi het volgende:
in duitsland is een hele grote zaak/winkel wat licht en audio (en meer) betreft. maar ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met die zaak of produkten daarvan... garanties etcwant dan wil ik overwegen daar nieuwe apparatuur te gaan kopen, maarjah tis wel in duitsland, dus wat garanties betreft is dat weer ietsje onhandiger, naar mijn mening.
op www.musik-produktiv.de kan je dus van alles bestellen... maar je kan ook bij die zaak zelf terplaatse kopen.
ik hoor het graag.
En tja... tis ff rijden... want het ligt bij OsnaBruck in de buurt geloof ik!
Maar de moeite waard! Je kan daar de muziekinstrumenten ook uitproberen en je kan ook daar met Euro's betalen!!!
Nog meer mensen die ervaring hebben? of er van gehoord hadden voor dit topic er was.
Ik heb één keer een stel klemmen besteld voor mn drumrack, toen heb ik die order gecanceld en ook een bevestinging gekregen dat de order gecanceld was... paar weken later lag er een briefje in de brievenbus dat er een pakketje uit duitsland op het postkantoor lag.
Heb die lui maar weer ff gemaild.... typisch geval van "oeps foutje"... kan overal gebeuren en het was gelukkig hun eigen probleem
quote:De grootste muziekwinkel ter wereld
Op dinsdag 18 juni 2002 10:20 schreef LenL het volgende:
Het is volgens mij de op een na grootste gitaar winkel ter wereld, dus ik ga/wil er zeker nog wel eens naartoe!
quote:Misschien ben je in de war met het Amerikaanse Musiciansfriend of was het nou Sam Ash music, een van die twee heeft sinds een jaar ofzo een filiaal in Nederland.
Op dinsdag 18 juni 2002 11:31 schreef dvr het volgende:
Er staat me trouwens bij dat ze ergens in het oosten van Nederland een soort filiaal hebben (of hadden, ik kan er niks meer over vinden)..
Nee, het was echt Musik Produktiv. Ik heb inmiddels ook een oude website gevonden waarop over een vestiging in Hengelo wordt gesproken, maar het adres en telefoonummer lijken niet goed meer te zijn.. zal dus wel opgeheven zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |