euh...quote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef Rpol het volgende:
Staat gewoon nergens een handleiding van dat ding online....
...De handleiding van Whirlpool renlig dw 60 Afwasmachine is nog niet beschikbaar op deze site. Als u uw emailadres hier invult krijgt u een emailtje als de handleiding is toegevoegd aan deze website...quote:Op donderdag 14 april 2011 09:36 schreef Finch het volgende:
[..]
euh...
http://www.gebruikershand(...)eiding-5-127690.html
Thx man. Heb 'm net gedownload. Ik ga eens kijken. Bedankt!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef RanTheMan het volgende:
@TS uit de goedheid van mn hartheb ik de handleiding maar even voor je online gezet:Klik hier, ik gooi m dit weekend weer offline dus be quick
Kijk voor de grap eens op pagina 9 en dan heel specifiek naar knoppen combinatie D.
Goed om te weten is dat whirlpool, zanussi haier en nog een aantal andere titels eigenlijk allemaal hetzelfde zijn, alleen per markt een andere naam dragensucces, kom je dr niet uit stuur me een DM
De indeling van mijn knoppen is toch weer wat anders als die van de pdf van jouw. Toch maar effe de klantenservice gebeld. Maandag komt er een monteur langs.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef RanTheMan het volgende:
Mooi, succes, kom je er niet uit let me know, ik heb inmiddels de pdf alweer offline gehaald en mn url verwijderd
Let op, bij zeer veel voorwaarden van garantie is het wel zo geregeld dat indien de storing niet door een defect veroorzaakt is maar door verkeerd gebruik cq instellingen dan worden zeer vaak de kosten doorberekend.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef Rpol het volgende:
[..]
De indeling van mijn knoppen is toch weer wat anders als die van de pdf van jouw. Toch maar effe de klantenservice gebeld. Maandag komt er een monteur langs.
@klipper uitgerekend die twee knoppen stonden ook in de door mij geuploade handleiding, maar dat is het dus nietquote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef klipper het volgende:
Voor resetten de eerste en derde knop van rechts ongeveer 2 seconden indrukken tot je een Bie je hoort, vervolgens kun je een nieuw programma starten.
Heb je dit al geprobeerd.
Eventueel twee andere knoppen proberen, in ieder geval zal je er twee tegelijkertijd moeten indrukken en enige tijd vasthouden.
Ah ok.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
@klipper uitgerekend die twee knoppen stonden ook in de door mij geuploade handleiding, maar dat is het dus niet
Af of aanvoerslang? Je kunt de knik uit de afvoerslang halen met een tang.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:00 schreef Rpol het volgende:
ik weet wat het is btw.. net effe de vaatwasser naar voren gehaald. Slang heeft klem gezeten... Op die plek waar ie klem heeft gezeten zit nu een vernauwing. Krijg programma's nu wel opgestart maar als zodra ie het water weg gaat pompen slaat ie af. Kan je hier gewoon een nieuwe slang aan zetten?
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef Rpol het volgende:
Wij hebben sinds een maandje of 2 een Ikea/Whirlpool Renlig DW60 vaatwasser. Dat ding werd met de bouw misschien 1x per week gebruikt. Werkte perfect.
Nu wonen we 5 dagen in ons huisje, elke dag de vaatwasser zonder probleem gebruikt. Gisterenavond heb ik 'm aangezet. Na 30 seconden zag ik dat ik een kopje vergeten was. Vaatwasser opengemaakt en kopje erin gezet en dichtgedaan.
Kom ik 's ochtends beneden. Trek de vaatwasser open. Is de vaat nog nat en staat er een laagje water in de vaatwasser. Display lampje knippert en geeft aan dat het programma afgewerkt is.
's avonds weer proberen aan te zetten maar hij doet helemaal niks meer. Ik kan wel programma's selecteren maar er gebeurd niets. Water blijft er ook in staan. Filters heb ik schoongemaakt. Aan- en afvoerslangen zitten ook niet geknikt.
Ik heb geen handleiding bij de vaatwasser gekregen. Alleen een installatieboekje van een paar pagina's. Weet iemand hoe ik dit ding kan resetten of wat er aan de hand zou kunnen zijn? Heb ook de stroom er een kwartiertje afgehaald maar dat helpt ook niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |