Altijd zwaaien Piet.... anders sturen we de hulpdiensten op je af... dus kom maar op... wat is je twitter, hypes, facebook account.. Je e-mail adress, mobile phonenumber.. huisadres etc.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ja zeg beetje tegen een leeg forum roepen dat ik weg ga....
Ja omdat ik er een paar quote enquote:Op donderdag 14 april 2011 01:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
glitch in the matrix![]()
waarom werd je op de vingers getikt dan? omdat je die post quote?
Waarom LS een ban gekregen heeft... vraag CC maar via een dm/pm... hij was m.i. wel terecht.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom LS een ban gekregen heeft... vraag CC maar via een dm/pm... hij was m.i. wel terecht.
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom LS een ban gekregen heeft... vraag CC maar via een dm/pm... hij was m.i. wel terecht.
trustequote:Op donderdag 14 april 2011 01:03 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ga ofline, ik hou ir mee op voor nu!
Voor je offline gaat... waar denk je morgen te zijn... ben je hier morgenavond bij de live.... moet deze vragen stellen omdat ze anders aan mij gaan vragen of ik weet waar je bentquote:Op donderdag 14 april 2011 01:03 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ga ofline, ik hou ir mee op voor nu!
Niet alleen daar hoor... bij mij op de streams ookquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet alleen daar hoor... bij mij op de streams ook
geen id nogquote:Op donderdag 14 april 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor je offline gaat... waar denk je morgen te zijn... ben je hier morgenavond bij de live.... moet deze vragen stellen omdat ze anders aan mij gaan vragen of ik weet waar je bent
ik doe mijn best.... maar Bollokus is er intussen volgens mij ook al weer tussen uit geknepen zonder ons gedag te zeggenquote:
neee dat zou bollo nooit doenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik doe mijn best.... maar Bollokus is er intussen volgens mij ook al weer tussen uit geknepen zonder ons gedag te zeggen
neuhquote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik doe mijn best.... maar Bollokus is er intussen volgens mij ook al weer tussen uit geknepen zonder ons gedag te zeggen
quote:
quote:
was ondertussen brood uit de oven halen en alles weer aan kant maken voor morgen, hondjes even buiten laten rennen en mezelf voorbereiden op een lekker sigaretjequote:Op donderdag 14 april 2011 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gerustgesteld... was al even bang dat Bollo zonder welterusten zou zeggen de luiken zou sluiten
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
was ondertussen brood uit de oven halen en alles weer aan kant maken voor morgen, hondjes even buiten laten rennen en mezelf voorbereiden op een lekker sigaretje
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker vers brood * houdt dit muisje wel van
* . Hondjes.... Digo heeft een vriendintje ? Ah ja laatste peuk doen
Laatste peukjequote:Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
en die geur
![]()
digo heeft ook een vriendje op vakantie die zag je op de foto
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatste peukjeBollo dan de luikjes sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |