nee want als morgen vandaag is geworden dan is morgen gewoon weer morgen en vandaag dus vandaag en morgen is morgen weer vandaag en vandaag alweer gisterenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar gister zei ik weltrusten tegen kokkie, en daarnet wilde ik zeggen dat dit de laatste keer vandaag zou zijn, maar het bleek al morgen te zijn. of zo iets
Nee, er wordt wel weer vaak gezwaaid...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef bollokus het volgende:
zijn er nog huisdier foto's in de COS
kan er wel ff eentje ingooien als je dat graag ziet hoor bolquote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef bollokus het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef bollokus het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, er wordt wel weer vaak gezwaaid...
jo, die werd gestoord (was ze al dacht ik) tijdens de jo-gaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vanochtend... zelf gecapped Stef... maar die werd door Mo (of Jo) Fred genoemt
quote:
doe maar dan doe ik dat ook gewoon mag er nog 1 in de sc dan zit ik aan mijn limitquote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
kan er wel ff eentje ingooien als je dat graag ziet hoor bol
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vanochtend... zelf gecapped Stef... maar die werd door Mo (of Jo) Fred genoemt
Je mag zoveel huisdieren in de COS posten als je wilt hoor... de limit geldt alleen voor de SCquote:Op donderdag 14 april 2011 00:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe maar dan doe ik dat ook gewoon mag er nog 1 in de sc dan zit ik aan mijn limit
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Mark.....onze eeuwige vriendelijke SC lurker... wanneer krijgen we weer een COS capje van je hier te zien
't was Joquote:
die had je achter een spoiler mogen zetten voor me markquote:
quote:
is toch niet vies? ik vond het er wel lief uitzienquote:Op donderdag 14 april 2011 00:16 schreef Niki.P het volgende:
Hebben jullie gezien wat voor vies Vulturain heeft gepost!
Aah wat schattig!!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef bollokus het volgende:
moet deze gewoon even delen is van vanmiddag op de paardenwagen zijn wel gelijk 2 dieren
[ afbeelding ]
staat je goed die pet, die andere is je hond?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef bollokus het volgende:
moet deze gewoon even delen is van vanmiddag op de paardenwagen zijn wel gelijk 2 dieren
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ik ga me huisdier niet in de cos posten dat doe ik alleeen in de scquote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag zoveel huisdieren in de COS posten als je wilt hoor... de limit geldt alleen voor de SC
de hond van de familie,quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
staat je goed die pet, die andere is je hond?
van mij krijgen ze allebei eenquote:
ook welquote:
sinds wanneer mag je geen huisdieren meer posten in de COS? Wel een leuke rakker hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ga me huisdier niet in de cos posten dat doe ik alleeen in de sc
[ afbeelding ]
rakker
![]()
mooi beestje !quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ga me huisdier niet in de cos posten dat doe ik alleeen in de sc
[ afbeelding ]
rakker
![]()
woon je op een boerderij???quote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb alleen maar kippen als huisdieren
Nop, midden in de stad, alleen we hebben een grote achtertuin omdat er vroeger een slager woonde die zijn eigen varkens hield en dus stukken van de tuinen van de buren had gekocht!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
woon je op een boerderij???
okeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 14 april 2011 00:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nop, midden in de stad, alleen we hebben een grote achtertuin omdat er vroeger een slager woonde die zijn eigen varkens hield en dus stukken van de tuinen van de buren had gekocht!
ik voel me gevleitquote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
Stability mistje je wel Bol![]()
Vultarian gooi huisdier twee er maar in
mag nog wel hoor doe jij daar jouw huisdierposten dan zie ik die daarquote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je geen huisdieren meer posten in de COS? Wel een leuke rakker hoor
Ja... vanavond... maar sloot zichzelf er ook weer in op zonder ons gedag te zeggen... Krijg je het met kasten en ipads en voedingenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik voel me gevleit
pietje al uit de kast gekomen??
hier?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
Stability mistje je wel Bol![]()
Vultarian gooi huisdier twee er maar in
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
mag nog wel hoor doe jij daar jouw huisdierposten dan zie ik die daar
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja... vanavond... maar sloot zichzelf er ook weer in op zonder ons gedag te zeggen... Krijg je het met kasten en ipads en voedingen
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig maakte me al zorgen wou bijna een knakworst door het sleutelgat proppen
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben al een keer hardhandig de SC in gemept (en ik
![]()
![]()
) alleen maar, dus mijn huisdiertjes laat ik niet blootstaan aan de
van de COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |