wat lezen jullie dan? ik heb geen digitale tvquote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje
je leest denk ik hetzelfde als ik
Ik typ het letterlijk overquote:Op donderdag 14 april 2011 14:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wat lezen jullie dan? ik heb geen digitale tv
toch een andere tekst dan ik dus.... bij mij staat er Net5quote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik typ het letterlijk over
Ruilen oud-bewoners Servio en Cynthia vanavond van plek met Gerard en Laura? Kijk om 20.30 naar de liveshow op net 5 om te zien hoe dit afloopt
ja echt hè, ben blij dat ik na een heule lange werkdag gisteren (was om 23.00 pas thuis en kapot) al waanbeelden kreeg.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef MaryMouse het volgende:
"Ruilen oud-bewoners Servio en Cynthia vanavond van plek met Gerard en Laura? Kijk om 20.30 naar de liveshow op Net5 om te zien hoe dit afloopt"
We hebben nog aan je gedacht gisteren hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja echt hè, ben blij dat ik na een heule lange werkdag gisteren (was om 23.00 pas thuis en kapot) al waanbeelden kreeg.
![]()
![]()
![]()
da's lief van julliequote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We hebben nog aan je gedacht gisteren hoorvanmiddag en vanavond vrij?
Hoe laat komen de kids uit school? Hier al om kwart voor drie. Kan je je kids niet aan het schoonmaken zetten? (jong geleerd oud gedaan?)quote:Op donderdag 14 april 2011 15:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's lief van jullie![]()
ik zet net m'n laptop van het werk uit en dacht: ik zap effe naar SST voor de kids thuiskomen van school. Vanaf nu vrij, morgenochtend nog werken, en dan hier thuis nog even door de puinhopen heen werken
school is hier om 15.00 uit, dus ze zullen elk moment wel hier zijn (school is vlakbij).quote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe laat komen de kids uit school? Hier al om kwart voor drie. Kan je je kids niet aan het schoonmaken zetten? (jong geleerd oud gedaan?)
Vindt ik wel goed hoor als kinderen al beginnen met meehelpen in huis. Moesten wij vroeger thuis ook. Kids van mijn zusje hoeven echt helemaal niets te doen en een commentaar dat ik van ze krijg als ik hier wél wil dat ze achter hun kont opruimenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
school is hier om 15.00 uit, dus ze zullen elk moment wel hier zijn (school is vlakbij).
En aan 't werk zetten is een goed idee, ze kunnen beginnen met hun slaapkamers. Maar ramen zemen en de was doen, daar zet ik ze nog maar niet aan. Ze doen al wel de vaatwasser voor me leegruimen en de tafel dekken en weer opruimen. Op zich blijkbaar al een prestatie dat ze dat doen, als ik het van andere moeders goed begrijp, hoeven veel kinderen thuis niks te doen.....
Hier was het gezellig er zijn weer huisdieren voorbij gekomenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Ceetje.. het volgende:
hebben jullie het nog gezellig gehad hier in de SC gisteravond? Ik lees het strakkies wel effe terug, volgens mij is er in SST weinig gebeurd. Heb op m'n werk wel stiekum op de TV van de baastoen ik pauze nam om te eten de daily gekeken
ik heb toch geen goeie rel gemist hè, heb ik weer........quote:Op donderdag 14 april 2011 15:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier was het gezellig er zijn weer huisdieren voorbij gekomenEn Bollo en Vultarian hebben in de COS lopen stangen
precies, gewoon aan het werk zetten!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb toch geen goeie rel gemist hè, heb ik weer........
en dat van kids en opruimen: helemaal mee eens: zelf troep maken, zelf opruimen hoor, komop zeg. Maar blijkbaar ben ik dan ouderwets ofzo, kids van tegenwoordig hoeven niks meer te doen, zelfs hun eigen troep niet opruimen. Ik kan daar slecht tegen hoor. Ze hebben ook allebei nog een taakje: de een voert elke dag de vissen, de ander geeft de katten te eten.
mij ookquote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef MaryMouse het volgende:
En laat mij maar lekker ouderwets zijn dan
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef Ceetje.. het volgende:
nou is het balkje veranderd: servio en cynthia gaan vanavond het huis der geheimen in. Hoe reageren de bewoners op hun terugkeer
toch vreemd dat ze daar zelf niemand hebben die dat soort verbanden legtquote:Op donderdag 14 april 2011 15:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en de tekst op de SST site is ook aangepast, daar werden G en L ook eerst in genoemd. Ze hebben zeker hier op Fok! gelezen dat we daar de conclusie uit getrokken hebben dat G vanavond zeker niet naar huis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |