Ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
wat ik ook van joanna vindt......ik vind wel dat ze alles steeds goed schoonmaakt. wat voor reden ze er ook voor heeft, het is wel nodig, en een ander doet het niet uit zichzelf.
Ja, ik zag hetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
laura heeft haar kerkschoenen weer aan
Ze ziet er helemaal uit alsof ze naar de Paasmis gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
laura heeft haar kerkschoenen weer aan
ben ik het ook mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Zou het echter raar vinden als dit weer in de daily komt, we zien ook niet wie er elke dag moet koken
ik dacht eerder aan een begravenis/crematie/condoleancequote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ziet er helemaal uit alsof ze naar de Paasmis gaat.
Ook nog een reden om blij te zijn als Jo na huis gaat. Ben benieuwd wat voor bende het gaat worden danquote:
Heb je wel de keren meegekregen dat ze anderen zwaar afsnauwde omdat ze het lef hadden HAAR schoonmaak-klusjes uit handen hadden genomen? Als blikken konden doden.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
wat ik ook van joanna vindt......ik vind wel dat ze alles steeds goed schoonmaakt. wat voor reden ze er ook voor heeft, het is wel nodig, en een ander doet het niet uit zichzelf.
Psies, team baas.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Zou het echter raar vinden als dit weer in de daily komt, we zien ook niet wie er elke dag moet koken
dan hebben ze binnen de korste keren een kakkerlakken plaag.. zeker in portugal waar het warm isquote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ook nog een reden om blij te zijn als Jo na huis gaat. Ben benieuwd wat voor bende het gaat worden dan
En dr bh lag er ook nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo: "Moet je boek mee naar binnen Mo?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |