Sigme, jij had vaak je mond nogal negatief vol over andermans inrichting en zo ( te strak, te té en teveel zoals-anderen, eenheidsworst en nogal niet te herhalen rot- opmerkingen en afhakken) en ik snapte jouw insteek niet, dacht: waar háált hij het lef vandaan om over anderen te oordelen............. maar, heb respect voor je (al dacht ik dat je een vent was

)
maar hoewel ik jouw nogal onvriendelike commentaar op andermans inrichting nogal vaak stuitend vond begrijp ik jouw insteek wel, gezien jouw gewenste leefstijl. heb daar ook respect voor hoewel jouw commentaar op andermans inrichting bepaald niet blijk gaf van respect voor andersdenkenden dan jezelf. Jij blijkt een meisje/vrouw te zijn met een hang naar zelfvoorziening (simpel woord voor dat dure waar jij mee gooit en beter te begrijpen voor de gemiddelde lezer hier)
Ik hoop dat het je gaat lukken, repect voor je plannen, lijkt me geweldig maar geen duim hier want je eerdere insteek tegen de bibs van zovelen hier welke trots op het zo door jouw afgezeken huis zijn verdienen geen schoonheidsprijs.
geluk met je plannen, fijn dat ze zo reeel zijn en dat je zo doet over paar maanden in de ICT zitten vindt ik niet clean. Heb ook een man in de ict en die is daar ook niet zo kakkerig over dus, hold your horses (lekkerlijk, al zijn het nog koetjes

) en blijf jezelf, ik mis namelijk jouw zelf in heel dit verhaal. Maar je projecten zijn om te smullen , dat dan weer wel .
Good luck enne toch even een hele erge grote stiekume TVP
[ Bericht 5% gewijzigd door Lottekoekkie op 16-04-2011 23:36:08 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden