Oei, verschrikkelijk is dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef Floor1974 het volgende:
Goh....
Ik lees net op Hyves dat de zoon van Priscilla is overleden.
http://robert-kranenborg.hyves.nl/
Het is toch wel de echte Kraan op die hyves? Anders is het ECHT ziek. Ik zal al op twitter te kijken, maar daar staat nog niks.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Triest![]()
Maar ik kan verder niets vinden hierover, behalve een soortgelijke post op het Viva-forum![]()
Ik kon daar ook nog niets vinden idd, meestal staat zoiets vaak wel op twitter.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is toch wel de echte Kraan op die hyves? Anders is het ECHT ziek. Ik zal al op twitter te kijken, maar daar staat nog niks.
Betrapt...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar ik kan verder niets vinden hierover, behalve een soortgelijke post op het Viva-forum![]()
Oei, daar heb ik nog niet eens over nagedacht.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef wonderer het volgende:
Het is toch wel de echte Kraan op die hyves? Anders is het ECHT ziek.
Uhm, Google, weet je welquote:
Ik kon nog een berichtje schrijven op zijn WWW op Hyves, maar nu is deze inderdaad gesloten.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef wonderer het volgende:
Z'n WWWs staan op onzichtbaar, maar als jij vrienden bent, kun je daar wat over zeggen dan? regelmatig updates, vergelijkbare updates met zijn twitterposts? Of juist zelden iets?
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk dat ik niet kon zien wat hij eerder had ge-WWW't, dus als dat weinig was, zou het niet logisch zijn dat hij dit zo op Hyves zou delen en dan zou het eerder fake zijn. Maar ik vind het ook een beetje onkies om daarover te speculeren en ik wacht maar gewoon af wat het nieuws zegt.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik kon nog een berichtje schrijven op zijn WWW op Hyves, maar nu is deze inderdaad gesloten.
Ik vind het zo afschuwelijk....
Er zijn mensen...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef Cateye2011 het volgende:
Het zal toch echt wel waar zijn zeg...over zoiets ga je toch geen grappen maken??
Je hoort dat je kleinzoon is overleden. Eén van de eerste dingen die je doet is dat op Hyves (!) verkondigen en vervolgens iets op je Hyves verbergen, sluiten of whatever (heb zelf geen Hyves, dus geen ideequote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik kon nog een berichtje schrijven op zijn WWW op Hyves, maar nu is deze inderdaad gesloten.
Ik vind het zo afschuwelijk....
Het bericht op de WWW was rond 2.00 uur geschreven ('s nachts??) meen ik....en dat het nu afgesloten is vond ik ook een beetje apart, op Priscilla's Hyves komen nu ook krabbels binnen van mensen die ontzettend geschrokken zijn...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hoort dat je kleinzoon is overleden. Eén van de eerste dingen die je doet is dat op Hyves (!) verkondigen en vervolgens iets op je Hyves verbergen, sluiten of whatever (heb zelf geen Hyves, dus geen idee)
Nee, klinkt niet erg plausibel. Tot op heden slechts één bericht naar Vossius zelf toe op Twitter n.a.v. overlijden, waarschijnlijk iemand die dat dus op Hyves zelf heeft gelezen. Verder geen woord over de hele situatie te vinden.
Maar goed, misschien zit ik wel fout.
Toen het jongetje was geboren was daarover ook niets te vinden. Ik heb me toen ook wezenloos gegoogled, zonder resultaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Verder geen woord over de hele situatie te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |