quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Snakey het volgende:
Gewoon lekker blijven doen wat je doet. Dat samenwonen gaan tranen van komen.
Lachen is gezondquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Rijstkoker.
Ik moet altijd lachen om je topics. Met alle respect.
Ik heb een soort van dubbelleven, ik kan soms bijna de hele week bij haar zijn maar dan op vrijdag met een ander afspreken bijvoorbeeld en dan gebruik ik gewoon een smoesje van: ff naar huis gaan om mijn gezicht te laten zien.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Civilian het volgende:
Zo te lezen hebben jullie niet eens een fatsoenlijke relatie
Dan is samenwonen een heel goed plan ja..
Het is niet perse omdat mijn moeder zegt dat ik moet gaan settelen maar aan de andere kant zie ik ook veel leeftijdsgenoten dit doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Seven. het volgende:
Samenwonen omdat je mammie zegt dat je meisjes niet mag gebruiken als object.
Ik geloof ook wel dat ik er spijt van ga krijgen, ik denk dat ik ga zeggen dat ik haar toch eerst beter moet leren kennen om wat tijd te winnen. Ik heb nog een heel leven voor me en ik heb altijd gezegd dat ik pas een vrouw neem als ik bijna kaal begin te wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Je gaat er geheid spijt van krijgen als je nu je vrije leventje opzegt, geniet ervan
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Civilian het volgende:
Zo te lezen hebben jullie niet eens een fatsoenlijke relatie
Dan is samenwonen een heel goed plan ja..
idd...is er bij jullie uberhaupt sprake van een relatie...? of een (eenzijdige) open relatie....? weet dit bewuste meisje dat jij nog met andere dames rommeltquote:
Dus je hebt een soort van relatie met haar, waarbij je gewoon met andere vrouwen omgaat en keihard tegen 't meisje liegt?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ga om 8 uur pas sporten dus ik dacht kom ff kijken of er al wat reacties waren geplaatst.
[..]
Lachen is gezond
[..]
Ik heb een soort van dubbelleven, ik kan soms bijna de hele week bij haar zijn maar dan op vrijdag met een ander afspreken bijvoorbeeld en dan gebruik ik gewoon een smoesje van: ff naar huis gaan om mijn gezicht te laten zien.
[..]
Het is niet perse omdat mijn moeder zegt dat ik moet gaan settelen maar aan de andere kant zie ik ook veel leeftijdsgenoten dit doen.
[..]
Ik geloof ook wel dat ik er spijt van ga krijgen, ik denk dat ik ga zeggen dat ik haar toch eerst beter moet leren kennen om wat tijd te winnen. Ik heb nog een heel leven voor me en ik heb altijd gezegd dat ik pas een vrouw neem als ik bijna kaal begin te worden
Jep, maar wilde het misschien een kans geven maar het uiteindelijke antwoord is dat ik het niet ga doenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dus je hebt een soort van relatie met haar, waarbij je gewoon met andere vrouwen omgaat en keihard tegen 't meisje liegt?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Rijstkoker het volgende:
ik zat gewoon ff te twijfelen omdat het op zich wel een goed meisje is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |