Ik maak pizza altijd zelf.quote:
nee die flikkert het zo achterover in zn hooischuurquote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef Vultarian het volgende:
maik weet niet wat hij geproefd heeft
Idd dat hij niet eens wist wat hij proefdequote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef ToughLove het volgende:
Maik is wel echt een mislukkeling, snapt er wederom weer niks van.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
Sukkels veel te lang met dat ene stukje bezig.
ja echt...het slaat allemaal echt nergens op.. stemmetje ziet ze net als wij ze zien: als kleutersquote:
Het is ook zo onduidelijk. Ik snap er geen moer van. De Stem ook niet.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef ToughLove het volgende:
gelijkspel, lekker waardeloos dus weer.
Team Joannaquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Team Joannamocht blijkbaar niet winnen.
Zou me niks verbazen als ze Sharon deruit gooien. Mo en Maik zorgen immers voor emo TV, Sharon is een schat van een meid maar maakt geen "leuke beelden". Niet dat janken en zeuren en de bunnyhop leuk is maar dat heeft de redactie nog niet doorquote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef markvanrinsum het volgende:
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierm
goed he? heeft stemmetje heeeeeeelemaal zelf verzonnen !quote:
Dan gaan ze pizza aan een touwtje doen en pizza happen met je handjes op de rugquote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef Stranger1977 het volgende:
Nou nou stem! Knap spelletje verzonnen,... volgende week woensdag gaan ze lekker zelf pizza bakken OK?
Even wachten tot ze allemaal vol zitten met deze pizzas en dan de volgende rondequote:
zaklopen....quote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Even wachten tot ze allemaal vol zitten met deze pizzas en dan de volgende ronde
kunnen ze beter die pizza in kleine stukjes snijden , allemaal in de bak met maaien gooien en ze met de mond eruit laten halen en opvreten !quote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan gaan ze pizza aan een touwtje doen en pizza happen met je handjes op de rug
Dus Sharon heeft voor Jan Lul een pasta salade gemaakt? Hmmmmm.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef pullup het volgende:
Even wachten tot ze allemaal vol zitten met deze pizzas en dan de volgende ronde
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze Sharon deruit gooien. Mo en Maik zorgen immers voor emo TV, Sharon is een schat van een meid maar maakt geen "leuke beelden". Niet dat janken en zeuren en de bunnyhop leuk is maar dat heeft de redactie nog niet door
Die gast is zo FAKKING dom en zo FAKKING ranzig all overquote:
De deelnemers: Monique Pisters (30) #4quote:Op woensdag 13 april 2011 18:58 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand dat gifje van Monique die tijdens die wildcard bekendmaking in Maiks armen vliegt?
Zij heeft wrs een schop onder haar kont gekregen van de stem.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:59 schreef Stability het volgende:
wat is laura debiel hyper aan het praten?
lijkt er wel op he? en zo bijdehand als ze ook doet he...brrrquote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij heeft wrs een schop onder haar kont gekregen van de stem.
ja ze is nu nog irritanterquote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
[..]
lijkt er wel op he? en zo bijdehand als ze ook doet he...brrr
dat bedoel ik juist....die vreselijke toon waar ze dan op overgaatquote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: Wil je dat we binnen eten!?
Die toon hoe ze het zei beviel me niet
Volgens mij wil ze grappig zijn...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: Wil je dat we binnen eten!?
Die toon hoe ze het zei beviel me niet
dat doet ze dan maar lekker thuis...ik vind haar niet grappigquote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze grappig zijn...
Ik begin terug te verlangen naar Alex..Lag ze tenminste de hele dag in bed te kleffen..Nu gilt ze de hele dag doorquote:
ik heb al gestemd, maar het is zinloos, want sst doet hier toch niets mee...die nemen alleen hun eigen poll en die van hyves enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 19:03 schreef markvanrinsum het volgende:
kom op mensen stemmen bijna 250 stemmen
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
jullie kunnen het
<quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef Stability het volgende:
wat heeft laura nou weer aan??? bloemetjes schort van oma?
Dat heeft ze al gehad voor de opdracht dat ze Karim moest versieren.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij heeft wrs een schop onder haar kont gekregen van de stem.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik zou niet gaan eten,... stinkende walvis
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat heeft ze al gehad voor de opdracht dat ze Karim moest versieren.
Ik vind het een onwijs leuke jurk !!! Hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef Stability het volgende:
wat heeft laura nou weer aan??? bloemetjes schort van oma?
ja dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het een onwijs leuke jurk !!! Hebben
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
hahaha moet luira zich weer omkleden
C&A 1958 second hand rosequote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het een onwijs leuke jurk !!! Hebben
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Stability het volgende:
ze mag zeker ff verven? mooie tekening maken enzo...daarom dr verfschort maar aangedaan
Stelletje jaloerse secreten hier iidquote:
Zei ze dat echt??quote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: Als jullie een kind krijgen spoort het kind al helemaal niet meer (Tegen Mo en Maik)
Dat moet zij zeggen
nou ! laura zal zelf wel een model kindje krijgen....slaapt de heeeeeeeeele nacht (en dag) doorquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: Als jullie een kind krijgen spoort het kind al helemaal niet meer (Tegen Mo en Maik)
Dat moet zij zeggen
Beter opletten,... zit 10 minuten tussen,... en psoriasis werd vlak voor geertje genoemd omdat de rest wel gehoorzaam wasquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef akveor het volgende:
Stem: Hou jullie T-shirts aan tot nader order...
Bewoners: vervang jullie batterijen
Gerat: vervang je batterijen
Gerat wordt apart genoemd... blijkbaar valt ie niet onder de bewoners...
Tijd gaat dringen he ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben wel verbaasd over Laura, ze is zo verticaal bezig vandaag![]()
Was zeker hoot kotuurquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
jaloers ik echt niet, had dat jurkje in 1958 en kostte toen 10 gulden,
al was het 1920, dan nog zou ik niet zo'n raar jurkie willenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben wel verbaasd over Laura, ze is zo verticaal bezig vandaag![]()
nog duurquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
verjaarscadeautje, en viel er zelfde middag een groot gat in. Heb een leuk litteken er nog van op mijn knie.quote:
ze vind haar kleuter bikinibroekje met de rushes zo mooiquote:
heeft jo er al een kusje op gegevenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
verjaarscadeautje, en viel er zelfde middag een groot gat in. Heb een leuk litteken er nog van op mijn knie.
Billen gordijnenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ze vind haar kleuter bikinibroekje met de rushes zo mooi
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef mangalie het volgende:
Hhahaha Gerard heeft op de toiletmuur geschreven : Gerard was hier
die nep brief ....ja zou kunnenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Urb het volgende:
De bewoners mochten niet hun eigen kleding gebruiken om een bericht door te geven. Maar Joanna mag wel al haar kleding gebruiken voor haar klere-winkel.![]()
![]()
HAAR T-SHIRT ZAT BIJ DE WASquote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Urb het volgende:
De bewoners mochten niet hun eigen kleding gebruiken om een bericht door te geven. Maar Joanna mag wel al haar kleding gebruiken voor haar klere-winkel.![]()
![]()
quote:
Heeeey ons opgezwollen kamerzwijntjequote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Schaamteloos gejat van Little Lunatic btw:
[ afbeelding ]
Toen lag ze ook alquote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Schaamteloos gejat van Little Lunatic btw:
[ afbeelding ]
je vergeet dat Joanna nog voor Gerard apart genoemd werd???quote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef akveor het volgende:
Stem: Hou jullie T-shirts aan tot nader order...
Bewoners: vervang jullie batterijen
Gerat: vervang je batterijen
Gerat wordt apart genoemd... blijkbaar valt ie niet onder de bewoners...
Ja, de werkende mensch zal zo ook wel inloggen. Gerat zal dan straks ook wel drastisch dalen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef markvanrinsum het volgende:
250
![]()
[ afbeelding ]
OP NAAR DE 500
quote:Wil jij een date met Karim?
Ja! Lijkt me leuk! 36%
Hell yeah, ik wil kinderen van hem! 5%
Nee, maar ik wil wel graag zijn onderbroek 9%
Nee, hij is iets te oud voor mij 50%
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, de werkende mensch zal zo ook wel inloggen. Gerat zal dan straks ook wel drastisch dalen.
moet jij nie uitloggen danquote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, de werkende mensch zal zo ook wel inloggen. Gerat zal dan straks ook wel drastisch dalen.
Karim die van,.... Sjerrenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:21 schreef bixs het volgende:
het is weer eens tijd voor een Kluizen bingo wie krijgt wie zijn kluiz
Does twitteren,... ons populaire kwakgat is over de flos en wij willen weten waaromquote:Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef Stranger1977 het volgende:
Lief lief lief stemmetje,... we willen weten waarom psoriasis naar de kamer moest komen
Dat zou best leuk zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 19:21 schreef bixs het volgende:
het is weer eens tijd voor een Kluizen bingo wie krijgt wie zijn kluiz
Heeft Jo snorharen bij hem getekend?quote:
Welk bed dan ook dit is echt te zoet en sneu voor woorden.quote:
saaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 13 april 2011 19:24 schreef Reksie1981 het volgende:
TEAMS, JULLIE MOGEN NIET BIJ ELKAAR IN DE BUURT KOMEN TOT NADER ORDE!
leuk voor vannacht, afscheid van Maikje!
Ik hoop dat ze hem net zo verkutten als de avond van Aaf en Sharonquote:Op woensdag 13 april 2011 19:24 schreef Reksie1981 het volgende:
TEAMS, JULLIE MOGEN NIET BIJ ELKAAR IN DE BUURT KOMEN TOT NADER ORDE!
leuk voor vannacht, afscheid van Maikje!
Nix, Mo moet gewoon huilen tot het weekend en niemand mag haar aandacht geven.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Idd,... M&M moeten gewoon lekker batsen,...
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Nix, Mo moet gewoon huilen tot het weekend en niemand mag haar aandacht geven.
Nee jonguh! Lekker batsen met alles d'r op en d'r an,... lekker de rest jennenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Nix, Mo moet gewoon huilen tot het weekend en niemand mag haar aandacht geven.
quote:
Juist kan er nog pissig om wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem net zo verkutten als de avond van Aaf en Sharon
DWDDquote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef akveor het volgende:
Ah mooi streamlock... DWDD begint immers zo!
Hoef ik iig niets te missen van wat er op de streams gebeurd.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef Flow3r het volgende:
Karim tiefde dat bord zo over de schutting?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef Flow3r het volgende:
Karim tiefde dat bord zo over de schutting?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef Hendrik83 het volgende:
SL, over naar de live stream: http://live.nedshare.nl/
maikquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Sonera het volgende:
Jeee nog een keer dat moment van mo en maik haha
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Sonera het volgende:
Jeee nog een keer dat moment van mo en maik haha
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef Hendrik83 het volgende:
SL, over naar de live stream: http://live.nedshare.nl/
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef bixs het volgende:
standbeeld voor Karim,![]()
![]()
die tiefde dat bord zo over de schutting
Van mij..quote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef mazaru het volgende:
Van wie is de livestream op http://live.towmc.nl/ ???
Ik wou even zeggen:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Van mij..
Hier nu ook: http://live.nedshare.nl
Prachtig he met zulk soort dingen moet je gewoon niet kloten.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef bixs het volgende:
standbeeld voor Karim,![]()
![]()
die tiefde dat bord zo over de schutting
Dank je wel!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Van mij..
Hier nu ook: http://live.nedshare.nl
Thanksquote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Hij is echt klasse! Die andere sla ik ook gelijk op in mijn bookmarks![]()
wat moet ze dan met die zombie van een maikquote:Op woensdag 13 april 2011 20:02 schreef diditje64 het volgende:
deed mo niet mee met he quoia bord geval
ze zegt net dat ze niet van glaasje draaien en geesten houdt
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef MargrietV het volgende:
SST-kandidaten slaan doodsangsten uit van onze redactie
AMSTERDAM - Na de Week van de Waarheid is het nu de Week van de Angst. De kandidaten van Secret Story slaan daardoor doodsangsten uit.
Foto: Secrety Story De bewoners van het Huis der Geheimen kregen een heuse horrorfilm te zien, maar niet iedereen heeft van de film genoten. Gerard lag liever in zijn bed met een boek, omdat een enge film "niet zijn ding" is.
Na de film heeft vooral Karim de smaak te pakken. Hij besluiten onder de bedden van de vrouwen te liggen en ze zo de stuipen op het lijf te jagen.
Joanna raakt tijdens een spelletje geesten oproepen volledig in paniek en ook Monique en Laura schrikken zich rot als ze een gedaante zien...
poe poe het is me toch heftig allemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef MargrietV het volgende:
SST-kandidaten slaan doodsangsten uit van onze redactie
AMSTERDAM - Na de Week van de Waarheid is het nu de Week van de Angst. De kandidaten van Secret Story slaan daardoor doodsangsten uit.
Foto: Secrety Story De bewoners van het Huis der Geheimen kregen een heuse horrorfilm te zien, maar niet iedereen heeft van de film genoten. Gerard lag liever in zijn bed met een boek, omdat een enge film "niet zijn ding" is.
Na de film heeft vooral Karim de smaak te pakken. Hij besluiten onder de bedden van de vrouwen te liggen en ze zo de stuipen op het lijf te jagen.
Joanna raakt tijdens een spelletje geesten oproepen volledig in paniek en ook Monique en Laura schrikken zich rot als ze een gedaante zien...
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef MargrietV het volgende:
week van de vrede.... ff ANWB bellen voor het krikken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Ze is Hummie (verkleed en verbouwd door MaJo)
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef PinkLow het volgende:
Jo flipt.... (Oohje wat een woordenspeling)
zij moet het bord betalen hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef PinkLow het volgende:
Jo flipt.... (Oohje wat een woordenspeling)
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef md89 het volgende:
Even weer dat nephuiltje om de deur open te krijgen
neequote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Darklight het volgende:
kunnen gerard en karim niet naar huis gaan?
neeee echt nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Darklight het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Darklight het volgende:
is niet erg zolang maik maar onderaan staatquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef PinkLow het volgende:
OMG hoe kan Sharon nou voor Geer staan :S NOOH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |