Ik heb dat met sinaasappelpitten in 1995 gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef ajaxfan1996 het volgende:
Ik heb nu sinds een week de pitten van sinaasappels en de pitten van grapefruit apart in potjes gezet.
-Hoelang duurt het ongeveer voordat er iets groeit en hoe groot is de kans er er überhaupt iets groeit?
- Iemand nog verzorgingstips?
- Komen er vruchten aan en zijn ze wel eetbaar? ( ooit iets van gehoord dat je ze zou moeten enten maar weet niet precies hoe het moet)
Zal eerst ook wel tot een grote plant moeten groeien, en het 'klimaat' is ook niet juist hier. misschien in een kas(je)quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb dat met sinaasappelpitten in 1995 gedaan.
Plantje verschijnt na een paar weken maar nog nooit een vrucht gezien
Hij is inmiddels flink groot hoor, hoewel ik vorig jaar flink gesnoeid heb vanwege een of andere vage zwarte schimmel op de takken.quote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef Nietmijneigennaam het volgende:
Zal eerst ook wel tot een grote plant moeten groeien, en het 'klimaat' is ook niet juist hier. misschien in een kas(je)
Verder weet ik het ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is inmiddels flink groot hoor, hoewel ik vorig jaar flink gesnoeid heb vanwege een of andere vage zwarte schimmel op de takken.
In de zomer staat 'ie in de zon op het zuiden en 's winters haal ik 'em binnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |