abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:36:07 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545054
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Marver8 het volgende:
Het maakt verder niet uit hoor Seven. We (ik in ieder geval) wens je alle geluk toe. Alleen je kunt moeilijk ontkennen dat jullie een ietwat gecompliceerde relatie hebben :).
Het is geen relatie, het is seks. Dat zijn voor mij twee hele verschillende dingen.
Resistance is futile.
pi_95545055
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh ja, zelfrespect. Jonge, die achterhaalde bullshit weer. Want je MOET op deze wereld zelrespect hebben. Zo niet; minderwaardig persoon.

Ik heb daar schijt aan. En hoe vaak moet ik nu nog aangeven dat ik weinig zelfvertrouwen en zelfrespect heb in relaties? Mensen kunnen bij mij op dat gebied redelijk ver gaan. Tot ik ga koken van binnen en dan is het voor altijd afgelopen. Maar tot dat punt bereikt is, kun je mij aardig wat flikken.

Zelfrespect, rot toch op man. Ik hoef echt niet te doen alsof ik daar veel van heb.

En vrijwel iedereen hier zou daarover geen oordeel moeten vellen trouwens. Want er ontbreekt bij bijna iedereen hier wel eens 'een stukje' zelfrespect maar niemand die de ballen heeft om dat toe te geven.
Naja, ben het op zich wel redelijk met je eens, maar het dikgedrukte stukje hád je al bereikt zei je laatst.
Men verbaast zich dus slechts over je definitie van "voor altijd afgelopen."
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:37:32 #273
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95545096
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh ja, zelfrespect. Jonge, die achterhaalde bullshit weer. Want je MOET op deze wereld zelfrespect hebben. Zo niet; minderwaardig persoon.

Ik heb daar schijt aan. En hoe vaak moet ik nu nog aangeven dat ik weinig zelfvertrouwen en zelfrespect heb in relaties? Mensen kunnen bij mij op dat gebied redelijk ver gaan. Tot ik ga koken van binnen en dan is het voor altijd afgelopen. Maar tot dat punt bereikt is, kun je mij aardig wat flikken.

Zelfrespect, rot toch op man. Ik hoef echt niet te doen alsof ik daar veel van heb.

En vrijwel iedereen hier zou daarover geen oordeel moeten vellen trouwens. Want er ontbreekt bij bijna iedereen hier wel eens 'een stukje' zelfrespect maar niemand die de ballen heeft om dat toe te geven.
Ik vind het prima hoor. Dan laat je jezelf toch lekker hoer noemen, het maakt mij allemaal niet uit. :)
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:38:19 #274
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545127
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, ben het op zich wel redelijk met je eens, maar het dikgedrukte stukje hád je al bereikt zei je laatst.
Men verbaast zich dus slechts over je definitie van "voor altijd afgelopen."
Dat zeg ik altijd om mezelf te overtuigen maar diep van binnen weet ik dan ook wel dat dat niet zo is. Voor mij is dat punt eigenlijk pas bereikt als iemand ineens *poef* te ver gaat (en dat kan dan een heel stom klein ding zijn), ik denk er nog een avond over na. De volgende dag wil ik er niet meer aan denken, de dag erop denk ik er daadwerkelijk niet meer aan. En voor je het weet, heb je ineens een nieuwe vlam of zo.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:40:39 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545198
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor. Dan laat je jezelf toch lekker hoer noemen, het maakt mij allemaal niet uit. :)
Ook jij bent niet in de luxepositie om over mijn incidentele gebrek aan zelfrespect een oordeel te vellen.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:41:48 #276
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545247
Let's face it: welk zichzelf respecterend persoon zit nu op een dating-site?
Resistance is futile.
pi_95545262
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat zeg ik altijd om mezelf te overtuigen maar diep van binnen weet ik dan ook wel dat dat niet zo is. Voor mij is dat punt eigenlijk pas bereikt als iemand ineens *poef* te ver gaat (en dat kan dan een heel stom klein ding zijn), ik denk er nog een avond over na. De volgende dag wil ik er niet meer aan denken, de dag erop denk ik er daadwerkelijk niet meer aan. En voor je het weet, heb je ineens een nieuwe vlam of zo.
...of lig je weer met een afgeschreven kerel in bed die je voor hoer uitscheldt.

Nah meis, weet je wat het is; dat je dát toe staat is 1 ding, maar dat je vervolgens terug komt op je "definitieve besluit" is voor veel mensen vrij moeilijk te rijmen.
Moet persoonlijk toch ook zeggen dat ik je qua intelligentie wel hoger in ben gaan schatten de afgelopen jaren, dus juist dán is het zo vreemd dat je de zaken zo irreëel aanpakt.

Maar het zal, vrees ik, de onzekerheid zijn die overal in doorwerkt en da's in mijn eigen toch vrij zonde van een verder leuke meid.
Laat ik het anders stellen; je hebt het niet nodig :).
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:42:47 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545294
Het alternatief was trouwens een jankerige: 'zo laat ik me niet behandelen' :{w :'(
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:44:13 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545364
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

...of lig je weer met een afgeschreven kerel in bed die je voor hoer uitscheldt.

Nah meis, weet je wat het is; dat je dát toe staat is 1 ding, maar dat je vervolgens terug komt op je "definitieve besluit" is voor veel mensen vrij moeilijk te rijmen.
Moet persoonlijk toch ook zeggen dat ik je qua intelligentie wel hoger in ben gaan schatten de afgelopen jaren, dus juist dán is het zo vreemd dat je de zaken zo irreëel aanpakt.

Maar het zal, vrees ik, de onzekerheid zijn die overal in doorwerkt en da's in mijn eigen toch vrij zonde van een verder leuke meid.
Laat ik het anders stellen; je hebt het niet nodig :).
Ik vind het geen onoverkomelijke deal, da's alles. In mijn achterhoofd weet ik allang dat de eerste barstjes er al zijn. Het ontbreekt mij slechts aan een beter alternatief.
Resistance is futile.
pi_95545374
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef Seven. het volgende:
Het alternatief was trouwens een jankerige: 'zo laat ik me niet behandelen' :{w :'(
Nah nee, het alternatief was 2 van je eigen vingers in je kut; zo goed is de seks immers toch niet.

Jij je orgasme en hij een duidelijke boodschap zodat hij de volgende keer wél respectvol met je om gaat.

Verlies: Vandaag geen seks.
Winst: De komende tijd wel seks, maar dan zonder gezeik van zijn kant.
pi_95545393
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind het geen onoverkomelijke deal, da's alles. In mijn achterhoofd weet ik allang dat de eerste barstjes er al zijn. Het ontbreekt mij slechts aan een beter alternatief.
Je wilt je gewild voelen hé?
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:46:24 #282
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545472
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah nee, het alternatief was 2 van je eigen vingers in je kut; zo goed is de seks immers toch niet.

Jij je orgasme en hij een duidelijke boodschap.
Zo werkt dat dus niet voor mij. Mijn probleem gaat veel dieper dan dat natuurlijk, want ik heb ergens nog veel behoefte aan bevestiging. Dus als positieve bevestiging volgt op één keertje het woordje hoer, so be it.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:47:14 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545515
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je wilt je gewild voelen hé?
Ja. Al is dat dan maar voor even. Er komt wel weer iemand voorbij die tijdelijk leuker is.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:48:13 #284
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545554
Trouwens, ik wilde ook echt niet dat hij dacht dat ik hem besodemietert heb, want in de kern is het een goeie vent.
Resistance is futile.
pi_95545654
Om ook maar weer even wat te delen. Zojuist was ik wederom bij één van de klanten waar de meest schitterende secretaresse ooit werkt. Ze is mooi maar loopt er niet mee te koop. Daarnaast is ze altijd hartstikke aardig. Stiekem heb ik ook wel een oogje op haar. Maar dat is een groot geheim.

Nu had ik haar een paar weken al niet gezien. Zij was op vakantie gegaan terwijl ik grieperig was en tijdelijk ergens anders was geplaatst. Maar nu was de grote dag. Uiteraard weer gezellig bijgekletst (live dan). De laatste tijd (maanden) gaan onze gesprekken ook steeds meer over privé-zaken. Een goede ontwikkeling. Ze vraagt mij naar mijn bezigheiden en vice versa. We reageren i.i.g. opeens een stuk leuker op elkaars verhalen en mailen ook soms (buiten werk om uiteraard). Daarnaast hintte ze naar zaken als single zijn. Maar dat terzijde.

In ieder geval ze gooide er op een gegeven moment een complimentje uit. Ik was een paar kilo aangekomen en dat ziet er een stuk gezonder uit. Uitgelegd dat ik een tijdje ziek ben geweest en dat mijn lichaam geen voedingsstoffen meer wilde opnemen uit eten. Daardoor veel gewicht verloren. Na een jaar lang gluten- en lactosevrij eten en een goede behandeling ben ik door normaal eten weer op mijn oude gezonde gewicht. Waarop zij vroeg: dus je viel af doordat je lichaam niet meer alles volledig opnam? Ik: Ja dat is helemaal juist. Waarop zij het epische antwoord gaf: Wow! Ik wou dat ik dat had....

Inderdaad. Ziektes (ook tijdelijk) zijn een waar godsgeschenk en de ideale mogelijkheid om je streefgewicht te bereiken. Ik dacht eerst nog; die maakt een misplaatst grapje want ik had echt ernstig last (gebrek aan vitamines, gewichtverlies, moeheid, et cetera). Maar haar gezicht bleef hartstikke strak. Ik dacht echt gelijk: wat een verschrikkelijke muts... Probeer AIDS bijvoorbeeld. Schijnt wonderen te verrichten voor je lijn. Jammer, ze is net zo'n huppelkutje als al die andere :).

P.S. Dit is geen triest verhaal in de zin van ik was / ben zielig (voordat ik daarop commentaar krijg). Het was gewoon een tijdelijke (jaartje) aandoening en alles is OK en volledig genezen. Ik ben vrij van emotionele of lichamelijke problemen. Alleen de vermelding naar een tijdelijke ziekte is nodig om te begrijpen waarom ik uiteindelijk tot de conclusie "muts" ben gekomen :).
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:52:40 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545715
Maar ben je nu op haar afgeknapt?
Resistance is futile.
pi_95545845
Jep. Sorry hoor maar als je zo verschrikkelijk kortzichtig en dom bent om te zeggen dat een ziekte een zegen is voor je lijn. Het gaat ook gewoon om het totaal gebrek van enig benul van haar kant. Je hebt dom (of niet slim) en je hebt dit soort acties. Als je dit daadwerkelijk meent ben je gewoon niet helemaal 100%.

Dat is niet het niveau wat ik zoek :).
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:57:25 #288
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95545894
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef Marver8 het volgende:
Jep. Sorry hoor maar als je zo verschrikkelijk kortzichtig en dom bent om te zeggen dat een ziekte een zegen is voor je lijn. Het gaat ook gewoon om het totaal gebrek van enig benul van haar kant. Je hebt dom (of niet slim) en je hebt dit soort acties. Als je dit daadwerkelijk meent ben je gewoon niet helemaal 100%.

Gast, volgens mij trek je het jezelf teveel aan. Die opmerking zou nagenoeg elke vrouw kunnen maken die kampt met de strijd tegen overgewicht.

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ook jij bent niet in de luxepositie om over mijn incidentele gebrek aan zelfrespect een oordeel te vellen.
Je zou natuurlijk ook een kleine financiele compensatie kunnen vragen aan Knots per keer seks. Is maar een ideetje..
Overal verstand van.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:59:54 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95545979
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef Marver8 het volgende:

Máándenlang leuk contact en dan afrekenen op één onwetend misstapje.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:00:39 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95546006
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef macondo het volgende:

[..]

Gast, volgens mij trek je het jezelf teveel aan. Die opmerking zou nagenoeg elke vrouw kunnen maken die kampt met de strijd tegen overgewicht.
True. Ik hoopte ook ten prooi te vallen aan de griep, maar het mocht niet zo zijn.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:02:02 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95546060
Hey macondo, ik had het niet achter je gezocht. Dacht eigenlijk dat jij zo'n voetveeg was, maar eigenlijk ben je een teringlijer.
Resistance is futile.
pi_95546193
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zo werkt dat dus niet voor mij. Mijn probleem gaat veel dieper dan dat natuurlijk, want ik heb ergens nog veel behoefte aan bevestiging. Dus als positieve bevestiging volgt op één keertje het woordje hoer, so be it.
Tja, die fout wordt vaker gemaakt... Dat het klaar willen komen van een man verward wordt met bevestiging richting jouw persoontje.

Toevallig gisteren nog een heel gesprek over gehad met een vriendin.
23, streng gelovig opgevoed en tot voor kort dus ook nog maagd.

Vervolgens trof ze een collega van me die zijn pik echt óveral in hangt als hij gezopen heeft.
Een lelijk vadsig wijf die we de avond er voor nog uit zaten te lachen vanwege haar buiken; een dag en een paar biertjes later en hij ligt er op.
Anyway, de collega in kwestie zat op een avond weer gezellig te zuipen en toen bleek hij zijn pijlen te richten op de maagdelijke vriendin in kwestie.
Heb hem gezegd dat hij normaal moest doen en maar een een goedkopere prooi uit moest zoeken.

Maar ja, 4 weken troffen ze elkaar weer, was ik niet aanwezig en is het er toch van gekomen.
En zowaar kwam zij met het verhaal dat ze er zoveel zelfvertrouwen uit geput had.
Toch maar even doorgevraagd en hij bleek dus ook inderdaad alléén te willen neuken wanneer hij stomdronken was, nuchter "had hij nooit zin."
Sowieso praten ze nooit met elkaar als hij nuchter was aangezien ze "totaal anders waren en elkaar dus ook niets te melden hadden."
Na meerdere sessies had ze toch maar eens voorzichtig gehint "dat het toch wel vreemd was dat ze zijn telefoonnummer niet had ondanks de sekssessies." (de laatste sessie duurde overigens maar liefst 3(!!!) minuten)
Tja, vond hij ook niet nodig...

En naast het neuken afspreken met hem dat durfde ze niet eens vóór te stellen aan hem "omdat hij dan waarschijnlijk dacht dat ze wat van hem wilde en dan zou hij sowieso weg zijn."
En dan laat ik nog even buiten beschouwing dat hij haar thuis nooit kan ontvangen omdat hij samen woont met zijn "ex"... Al jaren, maar ja, ze kan maar geen andere woning vinden, uhuh :').

En dan kan ze tóch nog met droge ogen beweren dat ze er zoveel voldoening, zelfvertrouwen en genot uit haalt. Want hij knuffelt ook met haar, dus dan zal het toch écht wel wat betekenen voor hem.
En tja, hij doet het tussendoor waarschijnlijk ook wel gewoon met anderen, maar "dat weet ze natuurlijk niet zeker" dus daar kan ze hem dan natuurlijk ook niet op afrekenen.
Niet dat ze dat uberhaupt zou doen, "ze hebben immers niets met elkaar."

Voor elke buitenstaander is het duidelijk dat ze gewoon als gratis prostituee dient, maar ik kan mensen vrij goed inschatten en ze méént het daadwerkelijk ook als ze zegt dat hij respect- en liefdevol met haar om gaat.
En nu geloof ik ook best dat ze dat kán denken, maar als ze haar leven zo blijft leiden zal dat op de lange termijn toch écht sporen na gaan laten en zal ze uiteindelijk dus ook slechter af zijn wat betreft zelfbeeld.

En Seven, dát was dus het eerste moment dat ik in real life spontaan aan jou moest denken.
Maar dan de ietwat volwassenere, minder naïeve en ietwat meer losgeslagen variant.
En hoewel ik dus inderdaad best geloof dat je er op dit moment plezier en voldoening uit haalt, uiteindelijk ben ik echt bang dat het geestelijk alleen maar meer schade berokkent.
En dat vind ik persoonlijk vrij zonde en bovenal totáál niet nodig :).
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:05:24 #293
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95546200
Nou hey, Tall John uit Ierland stuurt mij out of nowhere een berichtje op facebook! Tall. Klinkt goed. Maar de foto zal wel tegenvallen, aangezien hij zijn eigen kop niet gebruikt als profielfoto.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:07:48 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95546302
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:05 schreef kastanova het volgende:

Tja, die fout wordt vaker gemaakt... Dat het klaar willen komen van een man verward wordt met bevestiging richting jouw persoontje.

En hoewel ik dus inderdaad best geloof dat je er op dit moment plezier en voldoening uit haalt, uiteindelijk ben ik echt bang dat het geestelijk alleen maar meer schade berokkent.
En dat vind ik persoonlijk vrij zonde en bovenal totáál niet nodig :).
Ik weet dat wel. Maar je bewust zijn van je shit is nog iets heel anders dan er daadwerkelijk anders mee om kunnen gaan, schijnbaar ben ik nog niet zo ver.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:09:11 #295
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95546355
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef Seven. het volgende:
Hey macondo, ik had het niet achter je gezocht. Dacht eigenlijk dat jij zo'n voetveeg was, maar eigenlijk ben je een teringlijer.
Dank je voor het compliment, maar sorry - je bent niet mijn type plus je woont te ver weg.
Overal verstand van.
pi_95546376
Nog meer mensen die ervaringen hebben met vrouwen die redelijke foto's van zichzelf plaatsen maar als je ze date kom je erachter dat ze ruim 100 kilo wegen ? Ik heb dit nu 2x meegemaakt maar de vrouwen waar het omging waren wel leuk.. dus uiteindelijk wel contact mee gehouden. Maar goed je zou maar een niet leuke vrouw treffen die ook nog eens veel te zwaar is.
pi_95546406
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik weet dat wel. Maar je bewust zijn van je shit is nog iets heel anders dan er daadwerkelijk anders mee om kunnen gaan, schijnbaar ben ik nog niet zo ver.
Er bekruipt me ook steeds meer de indruk dat je niet eens echt wílt dat het verandert.
En bij elke no-brainer had ik daar niet zolang bij stil gestaan, die leeft immers van minuut tot minuut en is waarschijnlijk niet eens in stáát na te denken over het eventuele verloop er van.
Maar bij jou verbaast me dat toch wel enigszins.
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:13:22 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95546514
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Dank je voor het compliment, maar sorry - je bent niet mijn type plus je woont te ver weg.
Maak je maar geen illusies.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:14:37 #299
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95546558
Ik wil jou niet.
-Neee, ik wil JOU niet.
Ik wilde jou eerder niet!
-Ach, ik wilde jou veel eerder niet dan jij mij niet!
Altijd 100 keer wil nieten dan jij!
-101 keer meer wil niets!
Gourmetten of steengrillen?
pi_95546563
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef ohwyeah het volgende:
Nog meer mensen die ervaringen hebben met vrouwen die redelijke foto's van zichzelf plaatsen maar als je ze date kom je erachter dat ze ruim 100 kilo wegen ? Ik heb dit nu 2x meegemaakt maar de vrouwen waar het omging waren wel leuk.. dus uiteindelijk wel contact mee gehouden. Maar goed je zou maar een niet leuke vrouw treffen die ook nog eens veel te zwaar is.
Ik vraag dan ook altijd direct naar een bodypic.
En als ze die niet heeft (pieuwpieuw, warning, warning) dan máákt ze die maar.
En als ze vervolgens gaat lopen beweren dat ze daar écht geen mogelijkheid voor heeft, dan kun je er toch wel zeker van zijn dat het een vette berin is.

Zo heb ik er vorig jaar nog 1 meegemaakt die beweerde én geen webcam te hebben én geen scanner én nooit uit te gaan in kroegen waar foto's gemaakt werden én geen fototoestel én op haar gsm zat uiteraard ook geen cam.
Vaste stelregel in dergelijke gevallen; elke ontkenning is 20 kilo extra.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')