Zeg het hem!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAT KOM JE HATEN OP MIJN AFKOMST DANKan ik toch ook niets aan doen
Misschien lichtelijk overdrevenquote:
Goedzo jochiequote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien lichtelijk overdrevenMaar ik voel 'm wel sneller hangen dan vroeger
Drink stuk minder dan vroeger :$ Verstandige jongen hier!!
Ik ook, gelukkig, zo irritant altijdquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Sharr
Wij staan op zo'n blacklist dat we niet gebeld worden
Mag ik je niet bellen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Sharr
Wat doe jij op school?!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
Eindelijk klaar met school, tijd om naar huis te gaan
nu pasquote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
Eindelijk klaar met school, tijd om naar huis te gaan
Ik word laatste tijd ook nooit meer gebeld. Maar ruim een jaar geleden werd ik gebeld of ik onderbroeken wou kopenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig, zo irritant altijd.
Ik ook denk ik welquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Sharr
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAT KOM JE HATEN OP MIJN AFKOMST DANKan ik toch ook niets aan doen
Hem.quote:
Dus jij: Neen, ik ben nudist.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word laatste tijd ook nooit meer gebeld. Maar ruim een jaar geleden werd ik gebeld of ik onderbroeken wou kopenIk moest lachen
__!
Je zei dat ze telefoons verkochten?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook denk ik wel
"wil je aan de lijn blijven voor een telemarking onderzoek?"
"wat houdt dat in?"
*hele uitleg*
"oja. nee, oke, daar heb ik geen zin in. bedankt."
Noem mij geen hem dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sorry hoor
En emo.gif mij niet![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je zei dat ze telefoons verkochten?
Ik vroeg 'm waarom ik in hemelsnaam onderbroeken zou kopen over de telefoonquote:
Oh, dat kan ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vroeg 'm waarom ik in hemelsnaam onderbroeken zou kopen over de telefoon
Bij mij niet, zo slecht. Ik heb te veel belangrijke dingen te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
dit topic is een klein beetje oververtegenwoordigd in mijn ph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |