Owjee, dat is meestal een teken van slecht nieuwsquote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Jannnnnnnnnnnik moet ik je iets vertellen
Dat was vroegerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je best lief kon zijn
das gemeen dan komen ze niet aan hun quota en worden ze ontslagenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Geweldig! Telefonisch verkopers (en telefoonverkopers, want dat verkocht ze) bijna 10 minuten bezig houden en dan uiteindelijk zeggen dat je geen interesse hebt.
Tijd voor een nieuw streven. Op naar de 20 minutenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Geweldig! Telefonisch verkopers (en telefoonverkopers, want dat verkocht ze) bijna 10 minuten bezig houden en dan uiteindelijk zeggen dat je geen interesse hebt.
Dat is niet leukquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was vroegerNu ben ik eindelijk volwassen geworden
Je moet eens een heel verhaal ophangen over je zieke oma en waar ze allemaal van houdt, dat waarderen ze enorm.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je moet eens een heel verhaal ophangen over je zieke oma en waar ze allemaal van houdt, dat waarderen ze enorm.
Geef mij 3 slokken bier en ik ben weer net zo kinds als vroegerquote:
Dat wordt inderdaad mijn volgende doelquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw streven. Op naar de 20 minuten
* Bloempje geeft Bobjen bier.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geef mij 3 slokken bier en ik ben weer net zo kinds als vroeger
Na 3 slokken al? Ben je Chinees?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeënquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je moet eens een heel verhaal ophangen over je zieke oma en waar ze allemaal van houdt, dat waarderen ze enorm.
kun je daar zo slecht tegenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon na 10 minuten zeggen..ik geef je even aan m'n moeder. En dan hetzelfde gesprek opnieuw beginnenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad mijn volgende doel
WAT KOM JE HATEN OP MIJN AFKOMST DANquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Na 3 slokken al? Ben je Chinees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |