Ik ging om een uurtje of 12 boodschappen doen en ben niet meer terug gekomen daarnaquote:
Ik wil minimaal de 60 halen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wil geen 40 year old virgin worden
Okequote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik ben jaloers. Stikjaloers.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ging om een uurtje of 12 boodschappen doen en ben niet meer terug gekomen daarna
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
dan gaan jullie met elkaarquote:
Ik ga morgen een baby ontvoeren en die de hele dag knuffelen hihi :$quote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Stikjaloers.
Nouja, toen jij boodschappen ging doen ging ik nog maar een baby knuffelen
Kijk, daar heeft Bij al een oplossing.quote:
Hoiquote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijk, daar heeft Bij al een oplossing.
Hoi Bij
Nee, want ik blijf maagd tot het huwelijk en zal waarschijnlijk nooit trouwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, dat komt heus goed, voor jullie 35ste zijn jullie vast wel een keer ontmaagd.
Dat is gemeenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga morgen een baby ontvoeren en die de hele dag knuffelen hihi :$
Ja, nouja, daar kies je zelf voor hequote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, want ik blijf maagd tot het huwelijk en zal waarschijnlijk nooit trouwen.
No homoquote:
Ja, voorlopig houd ik het gewoon bij de hoeren.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nouja, daar kies je zelf voor he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |