Ik heb nog geen seks gehad met mijn huidige partner omdat ik bang ben dat hij afknapt op mijn nauwe kutje, ik wil het wel heel graag doen maar ik ben bang door de spanning dat het juist mislukt,verder dan zoenen ben ik dan ook nog niet gegaan en terwijl hij wel meer wil moet ik hem steeds teleurstellen en ik word er echt gek van.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef Habork het volgende:
Heb je het al wel geprobeerd met je huidige partner? En je verpest niet zomaar zijn seksleven hoor.
Gewoon jezelf laten gaan en kijken hoe het gaat. Je stelt hem echt niet zomaar teleur. Praat er van te voren even met hem over zodat hij wel weet hoe je je voelt. En stel dat het echt niet zou lukken dan zijn er nog andere manieren om hem te laten genieten. Zorg dan de volgende keer voor wat glijmiddel en kijken of dat gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:45 schreef kloontje-EINZ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seks gehad met mijn huidige partner omdat ik bang ben dat hij afknapt op mijn nauwe kutje, ik wil het wel heel graag doen maar ik ben bang door de spanning dat het juist mislukt,verder dan zoenen ben ik dan ook nog niet gegaan en terwijl hij wel meer wil moet ik hem steeds teleurstellen en ik word er echt gek van.
Het praten is geen probleem, het is echt een lieverd, het is alleen dat wat ik al eerder postte ik die botjes voel zitten en ik vraag me af of dat normaal is.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Killjoy het volgende:
Hij zal eerder teleurgesteld zijn als je het inderdaad niet probeert, na een tijdje gaat er wel wat rek in zitten, dat is geen probleem.
Probeer het gewoon rustig en langzaam en communiceer goed met hem.
Daar kan ik je niet mee helpen, heb hier niemand om het te controlerenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef kloontje-EINZ het volgende:
[..]
Het praten is geen probleem, het is echt een lieverd, het is alleen dat wat ik al eerder postte ik die botjes voel zitten en ik vraag me af of dat normaal is.
Voel je een soort harde bult in je kutje? Aan de buikwand zeg maar?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef kloontje-EINZ het volgende:
Als ik mezelf vinger lijkt het alsof ik bij 3 vingers al een bot of iets dergelijks aan de binnenkant van mijn kutje voel zitten, soms vraag ik mij dan af of ik wel normaal ben, dit klinkt als een rare gedachte maar ik wil genieten van seks en dit probleem belemmert het nogal
jaquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Voel je een soort harde bult in je kutje? Aan de buikwand zeg maar?
waarom zou hij hier geen problemen mee hebben dat mijn kutje te nauw is?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
Het lijkt me niet dat je vriend dat als probleem ervaart?
Gaat het in jullie relatie om jouw kutje? Er is toch veel meer, zoals jouw gevoelens wat veel belangrijker is.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef kloontje-EINZ het volgende:
[..]
waarom zou hij hier geen problemen mee hebben dat mijn kutje te nauw is
Oh, te nauw, dat is natuurlijk wel een probleem ja, maar dat is samen toch wel een oplossing voor te vinden? Over deze dingen moet je juist praten.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef kloontje-EINZ het volgende:
[..]
waarom zou hij hier geen problemen mee hebben dat mijn kutje te nauw is
Daarachter zit je G plek.quote:
nee maar het zorgt voor onzekerheid en dat speelt een grote rol in de relatie omdat ik het zo vervelend voor hem vind dat ik nog geen seks durf te hebben terwijl ik het wel wil.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef Habork het volgende:
[..]
Gaat het in jullie relatie om jouw kutje? Er is toch veel meer, zoals jouw gevoelens wat veel belangrijker is.
ik kan er wel met hem over praten en dan stelt hij me wel gerust maar zodra ik me vinger en die botjes? Voel maak ik me meer zorgenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, te nauw, dat is natuurlijk wel een probleem ja, maar dat is samen toch wel een oplossing voor te vinden? Over deze dingen moet je juist praten.
Is het schadelijk als je doordrukt? Want daar ben ik nogal bang voor omdat het net op botjes lijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Daarachter zit je G plek.
Is volkomen normaal.
Bij de ene vrouw voel je die bult gewoon meer dan bij de andere.
Bij mijn vriendin voel ik hem heel goed als ik haar vinger.
Geen zorgen over maken is gewoon een normaal onderdeel van je lichaam.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef kloontje-EINZ het volgende:
[..]
nee maar het zorgt voor onzekerheid en dat speelt een grote rol in de relatie omdat ik het zo vervelend voor hem vind dat ik nog geen seks durf te hebben terwijl ik het wel wil.
[..]
ik kan er wel met hem over praten en dan stelt hij me wel gerust maar zodra ik me vinger en die botjes? Voel maak ik me meer zorgen
[..]
Is het schadelijk als je doordrukt? Want daar ben ik nogal bang voor omdat het net op botjes lijken.
Is dat het einde van de wereld? Het kan misschien wel helpen om te wennen aan een piemelvormig object in je poes.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef kloontje-EINZ het volgende:
ben ik nu verplicht om een dildo of iets in die trant te kopen?
ik zat er dus al aan te denken om een dildo te kopen,alleen ik was daar eerst op tegen omdat ik vond dat het op de natuurlijke manier moest, zonder hulpmiddelen, maar als dit mij kan helpen door het zelf in de hand te hebben is dit een goede tip.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef speknek het volgende:
Theoretisch gezien kun je een verkeerd geplaatst of vergroeid schaambeen hebben die seks min of meer onmogelijk maakt. Maar in vrijwel alle gevallen van 'een nauw kutje' is het vooral vaginisme, of onbedoeld samentrekken van de spieren als gevolg van spanning.
[..]
Is dat het einde van de wereld? Het kan misschien wel helpen om te wennen aan een piemelvormig object in je poes.
Totdat er iets afbreekt.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:38 schreef Pan.da het volgende:
Komkommer kan ookBevroren frikadel, worst, wortel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |