abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95445514
Er wordt veel geschreven dat de moeder van Joanna betaald om haar dochter te laten winnen.

Ik ben zelf niet voor Joanna, maar ik vind het best wel onzinnig om zoiets te zeggen als je zelf niet voor der bent. Wie ben jij dat je weet wat er daar allemaal gebeurd?

Verder over de poll van gisteren word ook steeds gezeur dat het nep is. Maar als het via hyves gaat, dan kan Secret Story de poll echt niet zo in elkaar zetten zoals ze het zelf willen (resultaat)

En ook altijd dat gezeur dat Joanna alleen maar jankt, maar dan snap ik niet waarom jullie niet over Monique beginnen? Die jankt letterlijk om alles. Joanna had/heeft tenminste een echte reden.

Misschien is dit een beetje een onnodige topic, maar ik wou dit even kwijt.
  Forum Admin woensdag 13 april 2011 @ 15:31:27 #2
35723 crew  GGMM
pi_95445581
betaalt.

Er wordt veel geschreven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 15:32:04 #3
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95445616
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:31 schreef GGMM het volgende:
betaalt.

Er wordt veel geschreven.
dit dus
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_95445785
Wauw, de meest infantiele OP die ik vandaag gelezen heb. Chapeau. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 13 april 2011 @ 16:11:07 #5
341676 VeryLost
Ik weet het niet meer....
pi_95447601
Ik weet niet of haar moeder ervoor betaalt maar er wordt wel over gesproken dat ze de baas van het programma kent, dus dat geeft te denken...
Wel vind ik dat Joanna wordt voorgetrokken want haar missies slagen altijd ook al verlult ze zich in de eerste minuut en dan heb ik het nog niet eens over haar gefluister en andere manieren van communicatie. Ook is het een beetje raar dan op de live feeds op TV zij gemiddelt zo'n 40% in beeld is ook al doet ze geen ruk. Dus ja ik vind haar het lieverdje van de stem en in hoevere ze wordt voorgetrokken cq geholpen wordt om in de finale te komen mag ieder voor zichzelf bepalen. Ik mag haar gewoon niet zo omdat ze zichzelf wat te belangerijk vind, of om het in haar woorden te zeggen: Ik ben facking geweldig, ik zweer het op m'n hondje!

Zo dit is mijn mening maar en ja wie ben ik eigenlijk.... O-)
Waar ben ik nou dan weer ?!?
pi_95447667
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
Wauw, de meest infantiele OP die ik vandaag gelezen heb. Chapeau. _O-
Zolang mensen dit soort brieven richting de redactie gaan sturen vind ik dat niet eens zo gek hoor :P

quote:
Betreft een uw programma Secret Story hebben wij een aantal vragen betreft journalistieke berichtgeving.

Betreft Joanna Verwijen en Diana Gabriels: Hebben Joanna of Diana Gabriels of één of meerdere bedrijven van genoemde personen en of gerelateerde bedrijven aan genoemde personen een investering gedaan in goederen en of gelden in het programma Secret Story en of Net 5 en of producent en en of medewerkers Endemol/Net5/Secret Story?

Is Net 5 en of de producent en of de makers van Secret Story er van op de hoogte dat volgens een aantal members van Fok Forum het script (software) omtrent de wildcard en met name om het script op Hyves bij zeker gemanipuleerd is?

Kunt u er voor instaan dat de Notaris, niet alleen inzage heeft in het uiteindelijke stemgetal wat uit de computer komt rollen bij elke stemronde niet alleen via internet maar ook via de betaaldiensten technisch en software-matig op de hoogte is van software-scrips en hier inzage in heeft en technisch inzicht in heeft. Immers met een simpel software-programma kan een stem op de ene bewoner zwaarder laten tellen dan een stem op de andere bewoner. Heeft de Notaris hiervoor software-experts aangesteld?

Heeft Net 5 en en of de producent en of de makers van Secret Story een voorkeur voor de volgorde voor het afvallen van de bewoners van het programma en zo ja handelt de programma-leiding daar dan ook naar. Zo ja gebeurt dit manipulatief of niet?

Is Secret Story volgens de programma leiding/makers nog een reallifesoap/reallifeshow of een gescript-programma. Deze vraag mede omdat bewoner Alex na het mislukken van een missie van Laura genomineerd werd en vervolgens geëlimineerd.

Iets dat toch door de programmaleiding is bepaald.

Secret Story was een programma omtrent geheimen nu 4,5 week voor het einde zit er nog maar 1 geheim in en gaat de redactie over tot spelletjes die ontleent zijn uit BB Expeditie Robinson en Fear-factor. Vind Net 5, de makers en of de producent het programma nog geslaagd?

Kan Net 5 er voor instaan dan elke stemronde eerlijk verloopt? Dat er geen reële aanname is dat iemand met de stemmen knoeit. Wie dat dan ook mogen zijn?

Immers gelijke polls die net 5 houdt hebben op andere sites een totaal andere uitkomst.

Ik zou graag een uitgebreid en inhoudelijk antwoord willen.

--------------------------------

Mocht in antwoord krijgen dan laat ik jullie dat natuurlijk weten.

Gr Ray
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 13 april 2011 @ 16:14:51 #7
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_95447779
TS heeft als een van de schaarse niet-Jo fans verstand, goed bezig!
pi_95447867
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zolang mensen dit soort brieven richting de redactie gaan sturen vind ik dat niet eens zo gek hoor :P

[..]

En vergeet Gwennie niet, die mailt de telegraafredactie via het fok forum!
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_95447997
quote:

[..]

[..]

Wauw. Gewoon. Wauw. :|W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_95448272
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

En vergeet Gwennie niet, die mailt de telegraafredactie via het fok forum!
Die kan ik natuurlijk niet vergeten dat is onze eigen Dom Quichot 8-)
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 16:47:00 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_95449351
quote:

[..]

[..]

Hij krijgt vast een uitgebreid en inhoudelijk antwoord :Y
  woensdag 13 april 2011 @ 16:50:57 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95449528
quote:

[#durftevragen]

Damn. Double damn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95449917
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij krijgt vast een uitgebreid en inhoudelijk antwoord :Y
Je kan het ook te gek maken net als gwennie en dan sta je op de zwarte lijst 8-)
Maar idd meestal beantwoorden ze netjes de meest grote onzin :D
Ze moeten natuurlijk wel een beetje in touch blijven met de social media ;)

Ik weet niet of ik de mensen die dat allemaal moeten beantwoorden moet benijden omdat ze krom moeten liggen van het lachen :D
Of dat ik medelijden met ze moet hebben omdat ze altijd maar weer netjes moeten reageren op die niet aflatende stroom onzin :P
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 17:02:23 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_95450096
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je kan het ook te gek maken net als gwennie en dan sta je op de zwarte lijst 8-)
Maar idd meestal beantwoorden ze netjes de meest grote onzin :D
Ze moeten natuurlijk wel een beetje in touch blijven met de social media ;)

Ik weet niet of ik de mensen die dat allemaal moeten beantwoorden moet benijden omdat ze krom moeten liggen van het lachen :D
Of dat ik medelijden met ze moet hebben omdat ze altijd maar weer netjes moeten reageren op die niet aflatende stroom onzin :P
Ik denk dat ze zich rot lachen af en toe ;)
pi_95450201
Ze hadden nooit op de televisie moeten zeggen dat Joanna een brief kreeg van haar vriend voor de wildcard. Dan kijken hoe de stemming was geweest.

Iedereen wil nu haar reactie zien.
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 17:10:06 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_95450429
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:04 schreef 10-ukke het volgende:
Ze hadden nooit op de televisie moeten zeggen dat Joanna een brief kreeg van haar vriend voor de wildcard. Dan kijken hoe de stemming was geweest.

Iedereen wil nu haar reactie zien.
Slim dus van de redactie, die toch Jo er in willen houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')