Hi,
wegens het willen aanschaffen van een andere lenzen collectie wil ik eerst een oude lens verkopen. Deze lens heb ik een jaar geleden gekocht en is alleen mee geweest naar een vakantie op Aruba en een Stage op Sint Maarten. Lens is zonder enige beschadiging en zal worden geleverd met een zonnekap (HB-37) en een Tiffen 52 mm UV Protector.
Nieuwprijs was toen ik hem kocht ¤ 189,- en heb het UV filter er voor 10 euro bij gekocht.
Voor 130 euro mag hij weg.
![3178550492.jpg]()
Specs:
Hoogwaardig 3,6x-zoomobjectief (kleinbeeldequivalent: 82,5-300 mm), speciaal ontworpen om te worden gebruikt in combinatie met de sensoren van digitale reflexcamera's van Nikon.
Het VR-stabilisatiesysteem (vibratiereductie) biedt meer flexibiliteit bij het maken van foto's uit de hand en bovendien kunt u opnamen maken die tot 3 stops langzamer zijn.
Nikon's exclusieve SWM (Silent Wave Motor) voor een snelle, nauwkeurige en superstille autofocus.
ED-glas en asferische lenselementen minimaliseren chromatische aberratie, astigmatisme en andere soorten vervorming, en zorgen tevens voor een hoge resolutie en een hoog contrast.
Meer info:
http://www.nikon.nl/nl_NL(...)-s-vr-dx-zoom-nikkor[ Bericht 44% gewijzigd door Stienn op 13-04-2011 14:58:32 (Nah voouit dan, een plaatje en meer info ;)) ]