abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95441516
Iemand ervaring met een tuinkussenbox ?

Ik wil er een gaan kopen, echter de prijs varieerd van +/- 35 euro tot 150 euro.

Ik wil er 1 van kunststof en hoop er een aantal jaar mee te doen, heb wel eens horen zeggen dat je die van 35 -40 euro niet moet kopen want die gaan niet lang mee.

suggestie voor een merk/type ?
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 17:21:08 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_95450936
ik ga even meelezen.
gaan je kussens niet schimmelen in zo'n ding?
pi_95460298
En opletten dat er geen water inloopt als je de deksel optilt. Wij hebben er bloempotten ed in zitten en da's minder erg. Na 5 jaar ziet ie er nog mooi uit, was gewoon een goedkoop exemplaar.
pi_95480873
Zoals de meeste folders aangeven is zo'n box o.a. bedoeld voor tuinkussens, uiteraard laat je ze er niet het hele jaar in liggen, ik heb ze de rest van 't jaar op de zolder liggen, maar als het weer dan beter word dan haal ik ze naar beneden, echter staat m'n schuur redelijk vol, dus leek het me handig om ze gedurende de lente en zomer in zo'n box in de tuin te leggen, dan heb ik er in de schuur geen last van.

Inderdaad nogal lullig als hij wel waterdicht is maar op het moment dat je de deksel optilt het water alsnog over de kussens heen loopt. vandaar mijn vraag of en wat voor ervaring mensen hebben met een dergelijke box.
pi_95481747
quote:
Zoals de meeste folders aangeven is zo'n box o.a. bedoeld voor tuinkussens, uiteraard laat je ze er niet het hele jaar in liggen, ik heb ze de rest van 't jaar op de zolder liggen, maar als het weer dan beter word dan haal ik ze naar beneden, echter staat m'n schuur redelijk vol, dus leek het me handig om ze gedurende de lente en zomer in zo'n box in de tuin te leggen, dan heb ik er in de schuur geen last van.

Inderdaad nogal lullig als hij wel waterdicht is maar op het moment dat je de deksel optilt het water alsnog over de kussens heen loopt. vandaar mijn vraag of en wat voor ervaring mensen hebben met een dergelijke box.
Heb hem zelf gemaakt van wat vlonderplanken met deze (pdf) als voorbeeld.
Jeroentje.
pi_95505871
quote:
Heb hem zelf gemaakt van wat vlonderplanken
Je ziet ook dat hier ventilatiegaten in gemaakt zijn.

Goedkoop is duurkoop.
Ik denk dat je beter voor een Hartman of Jardin of iets vergelijkbaars kunt gaan, ipv een Action of Leenbakker model.
De duurdere modellen zijn meestal van wat degelijker en dikker materiaal waardoor het langer meegaat!
pi_95506324
Ik heb deze: .

Kost 58,45 bij Wehkamp, is van het merk Keter en houdt mijn hooi ook in herfst en winter droog. Er is ook een iets goedkopere en een iets duurdere uitvoering.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95518887
Wij hebben een kunststof tuinkussenbox, van de Blokker (tuinmeubelenwinkel).

Hij staat echter in het tuinhuisje, ipv buiten. De kussens hebben er de hele winter in gezeten en zijn niet beschimmeld geraakt. :Y

Let trouwens ook even op de maat. Wij hadden eerst het kleinste formaat in gedachten, maar ben toch wel blij dat we voor een slag groter gegaan zijn.
  maandag 25 april 2011 @ 12:17:31 #9
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_95950722
Heb die grote van Keter van 179 euro (foldertje 199), prima dingetje. Kunststof ziet er niet echt duur uit maar wel erg effectief.

Overigens voor het opbergen van de kussens uit het loungesetje Almagro. In de Blokkerfolder van komende week van 825 voor 699. http://www.blokker.nl/blo(...)html#/spreadview/34/

Op Blokker internet van 825 voor 549. http://www.blokker.nl/web(...)2301&productId=91747

Die van internet lijkt een foutje.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')