Dan word je daar maar lekker ziek van.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef lezzer het volgende:
Het is vast goed bedoeld, maar ik word een beetje ziek van altijd die adviezen om niet in een all inclusive hotel vol met gemakken te gaan zitten.
Als mensen dat nou eenmaal leuk vinden? Misschien wel veel leuker dan avontuurlijk een land ontdekken. Wat is daar nou mis mee?
Logisch, maar ook met een grote groep kun je leuke dingen zien. Mexico is zó ontzettend mooi, dat wil je niet missen. Gewoon met zijn allen een paar keer in de bus stappen (is ontzettend goed geregeld daar en redelijk goedkoop), dan kun je ook in het land zelf nog mooie dingen zien. Tulum bijvoorbeeld, niet zo heel ver weg maar echt wel de moeite waard (dagtrip voor de liefhebbers). En als ik je echt iets aan mag raden, Palenque. Als je daar naar toe reist met zijn allen, 's avonds in de bus kruipen, 's morgens daar. Hostel zoeken, naar Agua Azul gaan en voor één avondje zelf koken, nachtje slapen en de volgende dag naar de pyramides. 's Avonds weer op de bus naar Playa Del Carmen. Geloof me, je gaat echt blij zijn dat je dat niet hebt overgeslagen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef mexico87 het volgende:
Dank voor de snelle reacties. Wij gaan met een grote groep vrienden, dus vandaar dat we all inclusive gaan. We zijn studenten dus we zijn wel wat gewend;) Omdat we met zo'n grote groep gaan is het veruit het makkelijkste om all inclusive te gaan zitten, bespaar je jezelf een hoop zorgen mee.
Was je al bekent met deze sitequote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef mexico87 het volgende:
Dank voor de snelle reacties. Wij gaan met een grote groep vrienden, dus vandaar dat we all inclusive gaan. We zijn studenten dus we zijn wel wat gewend;) Omdat we met zo'n grote groep gaan is het veruit het makkelijkste om all inclusive te gaan zitten, bespaar je jezelf een hoop zorgen mee.
Ja, heb ik al uitgebreid op gekeken. Ben alleen erg benieuwd of het mogelijk is om voor 800 euro een weekje all inclusive naar mexico te gaan. Prijzen zijn nog niet bekend, dus probeer het even zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef vronie het volgende:
[..]
Was je al bekent met deze site
http://www.zoover.nl/mexico
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |