abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95440852
Beste allemaal,

Ik wil graag met een paar vrienden all inclusive in november naar Mexico, Playa del Carmen of Cancun. De prijzen voor november zijn nog niet bekend, die worden pas vrijgegeven in juli zeggen all reisbureaus. Je zit dan (als ik het goed heb) weer in het laagseizoen dus vandaar dat ze nog niet bekend zijn, dus neem aan dat het dan ook een stuk goedkoper is.

Wat denken jullie dat de prijs zal zijn rond die tijd? Weet iemand hoeveel dat scheelt, iemand ervaring met het reizen in november naar Mexico? Ik hoop dat het rond ¤800,- te doen is!

Graag jullie reacties, bedankt!
  woensdag 13 april 2011 @ 13:46:28 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95440892
Rond 800 euro is te doen. Maar doe jezelf een plezier en ga niet all in in een kakhotel zitten, terwijl Mexico zoveel meer te bieden heeft.
Resistance is futile.
pi_95441000
Het is vast goed bedoeld, maar ik word een beetje ziek van altijd die adviezen om niet in een all inclusive hotel vol met gemakken te gaan zitten.
Als mensen dat nou eenmaal leuk vinden? Misschien wel veel leuker dan avontuurlijk een land ontdekken. Wat is daar nou mis mee?
pi_95441132
Dank voor de snelle reacties. Wij gaan met een grote groep vrienden, dus vandaar dat we all inclusive gaan. We zijn studenten dus we zijn wel wat gewend;) Omdat we met zo'n grote groep gaan is het veruit het makkelijkste om all inclusive te gaan zitten, bespaar je jezelf een hoop zorgen mee.
  woensdag 13 april 2011 @ 13:57:23 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95441320
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef lezzer het volgende:
Het is vast goed bedoeld, maar ik word een beetje ziek van altijd die adviezen om niet in een all inclusive hotel vol met gemakken te gaan zitten.
Als mensen dat nou eenmaal leuk vinden? Misschien wel veel leuker dan avontuurlijk een land ontdekken. Wat is daar nou mis mee?
Dan word je daar maar lekker ziek van.
Resistance is futile.
  woensdag 13 april 2011 @ 14:00:58 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95441472
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef mexico87 het volgende:
Dank voor de snelle reacties. Wij gaan met een grote groep vrienden, dus vandaar dat we all inclusive gaan. We zijn studenten dus we zijn wel wat gewend;) Omdat we met zo'n grote groep gaan is het veruit het makkelijkste om all inclusive te gaan zitten, bespaar je jezelf een hoop zorgen mee.
Logisch, maar ook met een grote groep kun je leuke dingen zien. Mexico is zó ontzettend mooi, dat wil je niet missen. Gewoon met zijn allen een paar keer in de bus stappen (is ontzettend goed geregeld daar en redelijk goedkoop), dan kun je ook in het land zelf nog mooie dingen zien. Tulum bijvoorbeeld, niet zo heel ver weg maar echt wel de moeite waard (dagtrip voor de liefhebbers). En als ik je echt iets aan mag raden, Palenque. Als je daar naar toe reist met zijn allen, 's avonds in de bus kruipen, 's morgens daar. Hostel zoeken, naar Agua Azul gaan en voor één avondje zelf koken, nachtje slapen en de volgende dag naar de pyramides. 's Avonds weer op de bus naar Playa Del Carmen. Geloof me, je gaat echt blij zijn dat je dat niet hebt overgeslagen.
Resistance is futile.
pi_95476313
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef mexico87 het volgende:
Was je al bekent met deze site

http://www.zoover.nl/mexico
pi_95485267
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef vronie het volgende:

[..]

Was je al bekent met deze site

http://www.zoover.nl/mexico
Ja, heb ik al uitgebreid op gekeken. Ben alleen erg benieuwd of het mogelijk is om voor 800 euro een weekje all inclusive naar mexico te gaan. Prijzen zijn nog niet bekend, dus probeer het even zo.
We willen uiteraard ook een aantal excursies gaan doen, maar dat is voor later een zorg. Eerst bekijken of het uberhaupt mogelijk is!
pi_95527825
In november of december begint het hoogseizoen weer wat t/m pasen duurt door de overwinteraars uit de VS en Canada. Weet niet precies wanneer het ingaat. Dus probeer zo vroeg mogelijk in november te gaan. Verder wat Seven zegt, Palenque en Agua Azul mag je eigenlijk niet overslaan als je naar dat gedeelte van Mexico gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')